Gość rumun Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Witam serdecznie wszystkich kolegów i [pozdrawiam Na tym szlachetnym forum jestem po raz pierwszy a wiec prosze o wyrozumiałość za ewętualne gafy. Zakupiłem Almerkę zieloną żabkę ....śliczna jest ale..... z niemiec to przyjechało kiedyś a teraz w moje ręce trafiło. i 75 koników jak uwolnic resztę stada i ile by to kosztowało no i gdzie w Warszawie , a moze poza nią , było by to dobrze zrobic . Koledzy na forum opisują sporo pomysłów ale to trzeba by kanał mieć i trochę smykałki w tym kierunku tuning za 2 zł,cos z dolotem no i chip jak dobrze zrozumiałem Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 1. opcja szukaj. (znajdziesz tam mnostwo tego typu tematow) 2. najblizszy. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15074 3. i tak potwora z niego nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 nie chcę potwora ale moze 90 koników by się dało dla mnie wystarczy , po prostu jak zapakuje rodzinke i troszkę gratów to przy wyprzedzaniu sie ręce pocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Zrob 80 to bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Temat oczywiściw wałkowany wiele razy. Dawno doszliśmy do wniosku, że te 75 Km to tylko na papierze, a w rzeczywistości jest nie mniej niż 87 kM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 NO DOBRA NIECH BĘDZIE ZE JEST 87 TO PYTANIE CO ZROBIC ŻEBY ZBIERAŁ SIE OD 2 TYS A NIE OD 4 TYŚ CHODZI O MOMENT MOŻE TU COS PORADZICIE [ Dodano: Nie 19 Mar, 2006 20:18 ] a i jeszcze jedno można ją bujnąć do 160 km/h i ani piciu piciu wiecej normalne czy też cos dla niemców wymyślili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Do 160 to ja bez najmniejszego oporu dochodzę ma się wkońcu te 97 rumaków pod maską Kiedyś miałem N14 1,4 87km i fakt faktem że więcej jak 175 nie chciał jechać teraz swoją N15 jechałem 190 i wiem że dałoby radę więcej testy wkrótce... a tak wogóle w tym samochodzie do wyprzedzania służy trzeci bieg ja na trójce osiągam ok 145km/h i odcinka wtedy zapinasz 4 i moment masz 160 itd... na początek przyśpiesz zapłon, EGR raczej nic nie da i zrób jakiś delikatny dolocik nawet taki jak mam ja czyli rura 60 z grila ssie prosto do początku dolotu do tego BP Ultimate 98 i czuć różnicę aha i pamiętaj że GAZ to zło może wtryskiwacze przeczyść może przepustnicę i powymieniaj filtry powietrza + benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 powiem ci ze moja do 180 to luzno... dopiero pozniej juz gozej idzie.... cos kurcze 160 mi sie malo wydaje... wez ja moze na hamowni sprawdz czy napewno ma 87KM... a jak chcesz lepszy dol to niestaty... nie ten silnik almerki lubia wysokie krecenie i tak juz jest. mzoesz z CAI poprobowac, malin zrobil i ma ladny przebieg momentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 a jeśli maja jako unikat ma 75koników tak naprawde, a nie na papier to jest mozliwe że wiecej jak 160 nie poleci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 a jeśli maja jako unikat ma 75koników tak naprawde, a nie na papier to jest mozliwe że wiecej jak 160 nie poleci ? hmmm... wedlug mnei nie porownujac z rodzicow vw ktore ma 1.4 75KM i jest ciezkie, a buja sie lekko do 170 i maks ma 180 ja bym tu przyczyny w tej gazowni szukal :/ pamietaj ze gaz zawsze ogranicza sprawdz jak sie bedzie na benzynie bujal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Mi sie wydaje ze masz te 75 kucy bo 160 to troche malo. moja 1.6 100 KM 205 km/h poszla oczywiscie tylko z kierowca na pokladzie i przy bezwietrznej pogodzie. Ale z drugiej strony masz instalke wiec moment poszedl w dol i koni tez ubylo. dodam jeszcze ze zagazowana astra 1.6 71KM leci 155 km/h a lanos 1.5 86Km 165 km/h tak wiec chyba masz te 75 kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 W zasadzie to i tak będę nią jeżdził bo jak do tej pory to najlepszy mój samochodzik miałem swifta 1.3 , lanosa 1.5 i palio weekend 1.4 tak wiec przesiadka do Almerki to prawie merol tylko niedosyt malutki jest bo aż się serce kraje jak trzeba wyciskać 5-6 tys aby to maleństwo frajde dało , no nic moje pytanko gdzie jest hamownia w Warszawie i ile mnie to bedzie kosztowało chciał bym spr, na benzynie no i na gazie dla porównania. i oczywiscie podziele sie wrażeniami a co z egr - chyba dobrze napisałem zaślepiac da to cos bo 2 złote mam jeszcze to mnie stać :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 zrób wymiane filterków, oliwy i przegląd silnika, EGR wytnij jak tu oopisywano. Przed wjazdem na hamownię zainwestowałbym w 3 dychy i zrobiłbym analizę spalin na benie i gazie - to jedyny sposób że sekwencja jest dobrze ustawiona i przy okazji nie rozkalibrowuje benzyny. Potem hamownia. AHA - gaz zła nie czyni tym silnikom - o ile nie jest ustawione za ubogo - 15-20% więcej powinien palic gazu niz benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 moment poszedl w dol i koni tez ubylo. A czemu mialy sie parametry pogorszyc? Przeciez jest sekwencja wiec zadnych zwezek nie ma. Wiec po przelaczeniu na benzyne nie powinno byc spadku osiagow. A to 160 to malo moja p10 na gazie wiecej idzie a ma 90km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 160km/h to nie mało tylko z jakim bólem do 140km/h idzie jak rakieta,, prawie" a od 140-160 jak muł bagienny , koledzy pisza że ich lepiej sie zbieraja , problemem nie jest prędkośc tylko czy moja jest technicznie ok ,dopiero ja kupiłem i nie mam kasy na spr w warsztacie dlatego zasiegam informacji co i jak zrobiłem mały przegląd wiosenny ,wymieniłem olej i filtr gazu ----- kasa sie skończyła nastepny przypływ gotówki dopiero po 10 tym kwietnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Rumun sprawdz czy nie masz przypadkiem dwoch katalizatorow, bo z tego co wiem hanysy wstawiali dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Często czytam takie podpowiedzi jak wyżej i chociaż sam nie jestem jakimś specjalistą, to jednak nie chce się na to nawet odpowiadać. No bo co to znaczy żeby sprawdził, czy przypadkiem nie ma dwóch katalizatorów skoro wiadomo, że N15 ma seryjnie dwa. ALBO, ŻE WSTAWIAJĄ JE HANYSY, CZYLI KTO, NIEMCY? Ktoś coś usłyszy, nie sprawdzi i puszcza dalej w obieg i tak powstaje wiedza motoryzacyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 zbyszekN15 czepiasz sie szczegolow, chodzilo mi o to ze na rynek niemiecki byly wypuszczane almery z dwoma katalizatorami. Gdzies kiedys tak czytalem :? Czy aby na pweno wychodzily serie z dwoma katami ?? Bo wydaje mi sie ze u mnie jest jeden :? :roll: Nie wiem moze sie myle http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ght=katalizator [ Dodano: Wto 21 Mar, 2006 ] Rumun zobacz czy przypadkiem nie masz zweżki w dolocie POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 wymieniłem olej i filtr gazu ----- kasa sie skończyła nastepny przypływ gotówki dopiero po 10 tym kwietnia a więc nastepnie wymień filtr powietrza - jest on ważniejszy niż ów filtr gazu - gaz potrzebuje ok 20% wiecej powietrza do spalenia tej samej ilości PB (jesli chcesz przerabic dodlot to się wstzrymaj) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 dlaczego mam, się wstrzymac jakaś promocja będzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 W kwestii katalizatorów. "W układzie wylotowym znajdują się dwa katalizatory: jeden jest zamocowany do kolektora wylotowego, drugi znajduje się w przybliżeniu w połowie długości rury wylotowej spalin" - cyt. "Nissan Almera, WKŁ" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam, Nie mogę nigdzie znaleźć ile wynosi maksymalny moment obrotowy w almie 1,4 75km. domyślam się, że leży gdzieś koło 3500 obr/min ale ile Nm? Dodam tylko, że moja alma poleciała licznikowe 180 bez większego wysiłku - w 4 osoby i 100 kg bagażu na pokładzie, a gumy mam 185. Auto w 100% seryjne - bez przeróbek. Myślę, że to nie był jej maks. Kiedyś sprawdzałem przy ilu obr odcina paliwko i wyszło, że przy 7000 tys na trójce mam 145 km/h. Daje radę pozdrawiam ps Będę wdzięczny za info o momencie obrotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Maksymalny moment obrotowy masz przy 4000 obr/min. Max moc przy 6000 obr/min. Tu masz trochę danych: http://www.almera.republika.pl/dane.html Nie ma co prawda 1.4 75km ale ma dokładnie tak samo jak 90km. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.