Gość saki Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 wydałem 2,4 zł na dzisiejszy auto świat i już żałuję. co do awaryjności poświęcili całe 5 zdań pisząc, że psuje się zawieszenie. I to sformułowanie najlepiej świadczy o tym, że szanowny pan redaktor nie ma pojęcia o czym pisze, pisze więc z kapelusza. Że psuje się zawieszenie można napisać o 100 procentach aut w Polsce. Drogi sa jakie są. Ale idźmy dalej. W mojej instrukcji, nie wiem może mam jakąś krzywą, czarno na białym jest napisane o oponach 14. Ale tu redaktor pisze o 13-tkach. o co jemu chodzi. W podpisie do zdjęcia jest informacja o schowkach. ciekawe gdzie te schowki. Schowek przy pasażerze ma nawet maluch. ale tu jest liczba mnoga. Może w waszych almerach są jakieś schowki, bo w mojej nie, chyba mi ukradli. Bo schowkiem nie można nazwać przecież drzwi, w których się nie zmieści nawet butelki małego kubusia. Almera nie ma nawet głupiego uchwytu na napoje. O eksploatacji auta redaktor nic nie wspomina. Nie pisze nic o gazie. Nie pisze, że almera innej instalacji niż sekwencja nie toleruje. A w polsce przystosowanie samochodu do gazu jest bardzo ważne. Zarabiamy ile zarabiamy, a ceny beznyny jak w szwajcarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Witam Zrobilem w pdf-ie ten artukuł i można go przeczytać.Autoswiat no jakis faktycznie dziwny . Co do opon to były chyba 2 wersje na 13'' i na 14'' ja mam 14'' ale widziałem alme też na 13''. Co do schowków to oprócz pasarzera to u mnie jest jeszcze zamykany pod łokciem (koło ręcznego) i koło bezpieczników taki średnio wielki a takze niezamykany pod kierownicą (ale myslalem ze to kazda Alma ma tak samo :shock: ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 moze jednak masz schowki tylko są tak dobrze schowane ze jeszcze ich nie znalazłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Witam Zrobilem w pdf-ie ten artukuł i można go przeczytać.Autoswiat no jakis faktycznie dziwny . Co do opon to były chyba 2 wersje na 13'' i na 14'' ja mam 14'' ale widziałem alme też na 13''. Co do schowków to oprócz pasarzera to u mnie jest jeszcze zamykany pod łokciem (koło ręcznego) i koło bezpieczników taki średnio wielki a takze niezamykany pod kierownicą (ale myslalem ze to kazda Alma ma tak samo :shock: ) Pozdrawiam jak masz konkretnie almerę? bo bardzo mnie to zaciekawiło. Przy ręcznym to ja mam taką dziurę, ale bez klapki. Nadaje się jako pojemnik na butelkę, ale dla osoby z tylnego siedzenia. Koło bezpieczeników? tam nie mam nic, jedynie pokrętł regulacji świateł. A pod kierownicą? Chyba zaraz zlizę na parking obadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 O kurka ja muslalem ze wszystkie tak mają!!: zamukany kolo ręcznego pod kierownicą (tylko jakis taki dziwny bo nie za szeroki a dosc dlugi ale na pape w sam raz) almerka od rodzinki z niemiec '97 wersja S (niby usportowione wyposarzenie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fostof Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Ja tez mam '97 wersje S i mam schowek pod kierownica po lewej stronie, zamykany schowek w podlokietniku miedzy przednimi fotelami i z tylu w boczkach po obu stronach dosc spore wg mnie schowki (wersja 3d) no i nie mowie juz o tym zamykanym dla pasazera i w drzwiach... W sumie na ilosc tych schowkow nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 W moje seryjnie były kółka 13. zamykany schowek faktycznie tylko jeden. koło bzpieczników tez jest ale nie zamykany. jak tam cos kąłdłem to przy ostrzejszym ruszaniu lądaowało to mi pod nogami Nie pisze nic o gazie. Nie pisze, że almera innej instalacji niż sekwencja nie toleruje. A dałbym ze sporo "gazowników" klubowych jeżdzi na starszych generacjach niż sekwencja i sobie chwalą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Ja mam GX z 95 i wg Breifu zostala sprzedana w Niemczech, jezdzila tam i przyjechala do Polski na 13'. Teraz tylko w zimie jezdzi na 13 a latem zaklada 14 alu. Co do schowkow to zeczywiscie troche biednawo ale tak jak ktos juz tu napisal: - przed pasazerem raz - pomiedzy siedzeniami - zamykana klapka - dwa - obok bezpiecznikow trzy (idealny na zestaw sluchawkowy...) - no i jesli to mozna nazwac schowkami to luki w boczkach drzwi "cztery" - mam sedana wiec w tylnych drzwiach nie ma zadnych schowkow a szkoda. Zawieszenie?? hmmmm na naszych drogach to chyba terenowki dobrze sie sprawuja... A co do redaktorow takich gazet jak AutoŚwiat to sie nie wypowiadam i wydaje mi sie ze te informacje o ktorych takie gazety pisza mazna wszedzie w necie przeczytac wiec szkoda np 2 czterdziesci :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 mógłby ktoś zrobić foty tych schowków? Bo ja naprawdę czegoś takiego nie mogę znaleźć. [ Dodano: 21 Mar 2006, 00:02 ] W moje seryjnie były kółka 13.zamykany schowek faktycznie tylko jeden. koło bzpieczników tez jest ale nie zamykany. jak tam cos kąłdłem to przy ostrzejszym ruszaniu lądaowało to mi pod nogami Nie pisze nic o gazie. Nie pisze, że almera innej instalacji niż sekwencja nie toleruje. A dałbym ze sporo "gazowników" klubowych jeżdzi na starszych generacjach niż sekwencja i sobie chwalą że jeżdżą nie wątpię, ale że sobie chwalą to już wątpię. Nie wiem, może trafiłem na złych speców od gazu, ale u mnie nie potrafili nic poradzić z gazem. Na ząłożenie sekwencji mnie nie stać, jeżdżę więc na benzynie. A ostatnio co raz bardziej skłaniam się do wywalenia całej instalki. Jak ktoś jest zainteresowany kupnem to zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 z tego co znalazlem ze starych zdjec: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fostof Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 No i redaktorom z aś sie chyba ciutke pomylilo w kwestii zawieszenia naszej almerki, wydaje mi sie ze mamy z tylu belke a nie "wielowachaczowe" czy "niezalezne zawieszenie obu osi" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 ten schowek miedzy siedzieniami to nie w kazdej wersji był zamykany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 No i redaktorom z aś sie chyba ciutke pomylilo w kwestii zawieszenia naszej almerki, wydaje mi sie ze mamy z tylu belke a nie "wielowachaczowe" czy "niezalezne zawieszenie obu osi" ... a mialem zamiar jednak jutro kupic AŚ i przeczytac ten artykuł ale w takim raze zaoszczedzilem 2,4 OCZYWISCIE ze jest belka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primavera Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 taniej kupic na http://e-wydania.pl/ za 1.22 zl . kupilem dzisiaj . a swoja droga: przed FL (przed 1998) N15 byly w .pl standardowo na 13", a potem na 14". a ten schowek co pokazujecie na zdjeciach z lewej strony - osobiscie uzywalem do trzymania gabki z irchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Mój egzemplarz ma 13" od początku (97r.) na razie nie mam zamiaru zmieniać z uwagi chociażby na tańsze oo 14" opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutino Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 ta belka jest jakimś patentem scotta -russela i jest przestrzennie poprowadzona, cokolwiek to znaczy:) moze przez to i oś i niezależne w jednym:) tak pozytywnego testu jeszcze nie czytałem o żadnym aucie. poziom auto świata faktycznie sredni za to almere wychwalają pod niebiosa. nic sie nie psuje, nieduzo pali, fajnie jedzie. narzekają ze jej następca nie jest juz tak udany. o zawieszeniu napisali ze mogą sie drobiazgi sypac ale to wina naszych traktów bitych zwanych (na wyrost) drogami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Ja nie wiem czy ja jestem dziwny czy coś ale jak jakiś element (nie pamiętam co, kumpel kupił gazetę i nie mam jej przy sobie) zawieszenia (które na naszych drogach leci wiadomo jak szybko), który kosztuje tak do 200 zł może przestaje być użyteczny po jakiś 90 tys km to czy to jest często?? Ja nie wiem ile robią ludzie z AŚ ale dla mnie 90 tysięcy km przebiegu to jakieś raz na 3-4 lata więc nie wiem czy to jest często.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Koncepcja tylnego zawieszenia Almery jest wzięte od Maximy i jest to ukad 3 wahaczy. Bynajmniej nie jest to belka skrętna. Zauwazyliście, że potwierdzili fakt o który się spieraliśmy? Mianowicie nawet jak w papierach dla 1.4 napisane 75 KM to w praktyce mają 87KM :-D, nawet te z Niemiec ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Koncepcja tylnego zawieszenia Almery jest wzięte od Maximy i jest to ukad 3 wahaczy. Bynajmniej nie jest to belka skrętna. Zauwazyliście, że potwierdzili fakt o który się spieraliśmy? Mianowicie nawet jak w papierach dla 1.4 napisane 75 KM to w praktyce mają 87KM :-D, nawet te z Niemiec ;-) nie "mają" tylko mogły by mieć. Silnik jest identyczny, tylko moc jest ograniczona do 75 KM. Niewiem dokąłdnie czym (jakąś zwęzką czy cos) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 no jeszcze zapomnieliście o schownku pod pokrętłami reg. nawiewu i ogrzewania. Czyli co do schowków to roche się ich nazbierało. Może w tej kwestii nie jest tak źle jak to niektórzy krytykują. pozdro [ Dodano: Sro 22 Mar, 2006 ] mój egzemplarz ma jeszcze kieszenie na tylnej ściance foteli przednich. Całkiem przydatne zwłaszcza dla pasażerów z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 A może oni piszą o N16? Bo ja mam u siebie pełno różnego rodzaju schowków z uchwytem na 2 kubki włącznie i wieszaczkiem. Może kolesiowi się coś machnęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 no jeszcze zapomnieliście o schownku pod pokrętłami reg. nawiewu i ogrzewania. Czyli co do schowków to roche się ich nazbierało. Może w tej kwestii nie jest tak źle jak to niektórzy krytykują. pozdro [ Dodano: Sro 22 Mar, 2006 ] mój egzemplarz ma jeszcze kieszenie na tylnej ściance foteli przednich. Całkiem przydatne zwłaszcza dla pasażerów z tyłu. ty o nazywasz schowkiem to pod pokrętłami? Przecież tam się nie da nic włożyć, bo wyleci w czasie jazdy. ja tam np. wożę jedynie gąbkę z irchy, bo jest większa niż ta dziura i nie wypada. Nie wiem czemu nikt z nissana nie pomyślił, by ten schowek trochę pochylić w stronę maski, by nic nie wypadało, albo zrobić ten schowek z jakąś klapką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Koncepcja tylnego zawieszenia Almery jest wzięte od Maximy i jest to ukad 3 wahaczy. Bynajmniej nie jest to belka skrętna. nie wiem co tam jest z Maximy, chyba raczej miało być- bo pisano o tym przed ukazaniem się Almery- ale z tyłu N15 ma belkę skrętną i jest to dla mnie największy minus tego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Koncepcja tylnego zawieszenia Almery jest wzięte od Maximy i jest to ukad 3 wahaczy. Bynajmniej nie jest to belka skrętna. nie wiem co tam jest z Maximy, chyba raczej miało być- bo pisano o tym przed ukazaniem się Almery- ale z tyłu N15 ma belkę skrętną i jest to dla mnie największy minus tego samochodu. to nie wiesz chyba ile jest problemów z niezależnym wielowachaczowym tyłem belka skrętna pasuje dobrze do almy, jest wytrzymała, koła zawsze mają dobry styk z podłożem a maxima tak tez ma czy miała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Koncepcja tylnego zawieszenia Almery jest wzięte od Maximy i jest to ukad 3 wahaczy. Bynajmniej nie jest to belka skrętna. nie wiem co tam jest z Maximy, chyba raczej miało być- bo pisano o tym przed ukazaniem się Almery- ale z tyłu N15 ma belkę skrętną i jest to dla mnie największy minus tego samochodu. a dlaczego najgorsze rozwiązanie? Moim zdaniem najprostsze rzeczy na polskich drogach są najlepsze. Z wielohaczowym zawieszeniem byłyby same jaja na polskich ścieżkach leśnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.