Gość Miedza Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Witam wszystkich. Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Nissana Sentra 1.6i wersja USA rocznik 88. Autko bardzo mi się podoba i chciałbym doprowadzić je do super stanu. Pytanie jest takie. Czy jest europejski odpowiednik Sentry i czy części pasujące do europejskiego modelu będą pasowały do wersji USA? Dziękuję bardzo za rzeczowe podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 a gdzie ty taki zabytek dorwales?? podejrzewam ze niektore czesci z alemry badz sunny moga pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Udało mi się ustalić że jest to model B12. Jeżeli chodzi o silnik wiem tylko że jest to 1.6i. Nie wiem ilu konny. Jak przeglądałem internet to po zdjęciach wydaje mi się że jest to Nissan Sunny Coupe B12. TUTAJ Ten na zdjęciu jest identyczny. Jak na zabytek jest w świetnym stanie. Do wymiany mam lewy przegub, wspawki w tylnych podłużnicach, tylne zawieszenie. Poza tym wsiadam i jadę. Pozdrawiam Miedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Dzięki Bombel za pomoc. Tak właśnie mam zamiar zrobić, wymontuję część i polecę do sklepu. Co do zdjeć to jak będę miał chwilę to zrobię i wrzucę. BTW- nie ma na forum więcej właścicieli takiego auta? [ Dodano: Pią 24 Mar, 2006 14:16 ] Obiecane fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Piekna furka. Bombel taki agregat ja u Ciebie E16i albo predzej E16S zwykly gaznik z jakims dogrzewaniem chyba na zimne klimaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Nie wiem czym się różni oznaczenie silnika S od I. Jeżeli i ma oznaczać wtrysk to jest to E16i. Powiedzcie czy turbo można do tego dołożyć i jaki to orientacyjnie jest koszt. Jeszcze kilka fotek silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 turbo można wszedzie dołożyć ........... :twisted: jeżeli jesteś mechanikowaty to można się wyrobić w 5 tys, jeżeli wiuększość będzie Tobie robił ktoś to ok 10tyś.......... jeszcze zależy w jakim stanie jest silnik i zjakim przebiegem......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 :shock: :shock: , fajnie, ma nadzieje ze bedzie sie sprawował bezawaryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tunislaw Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 byłem szczęśliwym posiadaczem sentry 93 1.6, zwanej niśką. nie było większych problemów z europejskimi zamiennikami, dużo części pasowalo,o dziwo, z primery, właściwie wszystkie wokółsilnikowe. chociaż najbezpieczniejszy jest sposób z wymontowaniem części i dobieraniem na ogląd. najwięcej kłopotów było z drążkami kierowniczymi ( albo z końcówką drążka - nie pamiętam, a mechanikowaty nie jestem;) . skończyło się na zamontowani przyciętego z fiata ducato - od sunny miały taki sam rozmiar, tylko jeden z gwintów, ten wkręcany do maglownicy, nie pasował. dobrym sposobem jest posiadanie zaprzyjaźnionego warsztatu z kumatymi mechanikami. aha, silnik nie do zarżnięcia, kupiłem jak miał 110 tys, teraz ma 270tys i nic nie było w silniku ruszane, nawet rozrząd, bo łańcuch. i szczęśliwie niśka wozi mojego tatę. wiele radości i pomysłowości przy przeróbkach. a ma ktoś opinię o nowszej sentrze, bo kusi mnie strasznie 1.8 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 ja mialem sentre 93 ale tamta miala silnik GA16DE. widac ze ta ma inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 a gdzie ty taki zabytek dorwales??podejrzewam ze niektore czesci z alemry badz sunny moga pasowac Wacu jak te zabytki robili to im sie jeszcze almera nawet nieśniła wygląda jak 1,3 i 1,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Cała komora i rozkład jest identyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Czyli wychodzi na to że były 1,3 1,5i 1,6 które tak samo wyglądały ps Bombel masz taki silnik jakiego szukam,powiedz gdzie mieszkasz to przestane szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 ja pierdykam. ale zabytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 ja pierdykam. ale zabytki. Nie zabytki tylko klasyki. Jeszcze kilka lat i ich cena będzie rosła :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Jak mam kupić nowy samochód, ktory wiecej stoi w warsztacie niż jeździ to wolę jeździć "zabytkiem" święte słowa ale nie zawsze tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 ja pierdykam. ale zabytki. Nie zabytki tylko klasyki. Jeszcze kilka lat i ich cena będzie rosła :wink: no wlasnie to mialem na mysli, tylko sie przejezyczylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Napisz Bombel jak mam to sprawdzić a to zrobię. (bez rozbierania silnika ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Wiem jak wygląda gaźnik, chodziło mi o sprawdzenie właśnie bez zdejmowania filtra powietrza. Dzisiaj sprawdzę i dam znać. [ Dodano: Wto 04 Kwi, 2006 23:18 ] Sprawdziłem. 100% wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thoon Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Witam. Tak się składa że posiadam Sentrę, która wygląda pod względem kształtu identycznie jak Twoja Różni się tylko kolorem (czarna) i silnikiem - ja mam GA1655... 12v monowtrysk 1,6 benzyna. Niestety, jak pisałem już kiedyś, zrobiłem błąd instalując gaz. To w konsekwencji doprowadziło do wydmuchania uszczelki pod głowicą i od tego czasu auto jest unieruchomione. Trochę jednak z nim przeszedłem i gdybyś potrzebował pomocy lub porady to może będę w stanie pomóc. Przy okazji: może ktoś z Was zna się trochę na silnikach, wtryskach itp i chciałby pomóc doprowadzić mój samochód do stanu używalności? Ostatnio udało mi się go odpalić, jednak trzeba włożyć w niego trochę pracy. Samochód jest fajny, wiec szkoda było by go zezłomować... Moje zasoby finansowe nie pozwalają na przywrócenie samochodowi pełnej świetności, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany np. odkupieniem tego świetnego klasyka, proszę o kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Dzięki za odpowiedź. Mam takie samo zdanie że szkoda złomować takiego klasyka ale ostatnia awaria to coś w silniku, prawdopodobnie to sworzeń tłokowy. Koszt remontu silnika to (strzelam) 3000-5000 pln, a to już jest trochę dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thoon Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 "nowy" silnik to koszt ok. 1000-1500zł. sam remont - różnie, zależy co i u kogo. myślę że remont mógłby się zamknąć w 2000. Ja swoją Sentrę zaciągnąłem wczoraj do warsztatu w Pruszkowie, który jest polecany na forum. Zobaczymy czy uda się coś zrobić jeszcze z tym Nissankiem i czy to się będzie opłacało. Tobie też polecam zadzwonić. Człowiek, który jest właścicielem tego warsztatu podobno naprawiał już kilka B12, więc powinien dużo na ten temat wiedzieć. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 I to jest kolejne pytanie. Czy opłaca się wkładać pieniądze w 18 letnie auto czy zmienić na innego Nissana. Jakbyś miał fotki to chętnie bym popatrzał na Twoję Sentrę :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 czołem Miedza ,Jay z tej strony ,słuchaj jak coś to moj kuzyn ma warsztat w centrum Gdyni ,jeśli Twoje auto jezdzi to mozemy podjechac ,on obluka co i jak. A wiem ze sie zna bo zrobił mi półoś z dwóch półosi która jest solidniejsza niż ta fabryczna,i w rodzinie naprawiał już kilka aut ,które po dziś dzień jeżdzą bezawaryjnie :] No i ceny "sympatyczne". P.S. Fura wypasiona ,szczególnie deska mi się podoba :] no i to sedan! P.S. 2 Na forum jest jeszcze jeden uzytkownik Sunniacza takiego jak ma Bombel. Szukaj "Gray5". Poza tym Gray jest z Gdyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miedza Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Hej Jay. Jeżeli masz czas i możliwość to podjedźmy. Zawsze można pogadać. Mój numer telefonu powinieneś mieć. Daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.