Gość fir Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Gdzie moge dostać i za ile. Silnik sr20de, primera p-11 96r. (pisałem w dziale częsci-gdzie szukać ale nie było odezwu) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 W ASO bodajże 1360zł. Na szrocie można dostać za 100zł (dowiadywałem się), ale nie masz gwarancji że używany długo Ci pochodzi... W końcu to element piezoelektryczny. A jesteś pewien że jest Ci on niezbędny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Na jednym ze spotów w wawie kolega od 300zx-a sprawdził mi komputer na swoim laptopie i wykazał błąd 34 (czujnik spalania stukowego), robiłem później autodiagnostyke i wyszło to samo. Sprawdzałem na kanale i kabel od czujnika nie jest urwany ani zaśniedziały. Więc raczej ten czujnik jest padnięty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Poczytaj inne, starsze posty o tym czujniku. Zobaczysz, że jeśli nie tankujesz podejrzanego paliwa, to śmiało możesz olać ten błąd Ja mam to samo, w dodatku przyspieszony zapłon (a wtedy łatwiej o spalanie stukowe), ale jeżdżę na gazie lub benzynie 98 i nie mam problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Poczytaj inne, starsze posty o tym czujniku. Zobaczysz, że jeśli nie tankujesz podejrzanego paliwa, to śmiało możesz olać ten błąd Ja mam to samo, w dodatku przyspieszony zapłon (a wtedy łatwiej o spalanie stukowe), ale jeżdżę na gazie lub benzynie 98 i nie mam problemów. Też jeżdże na gazie i też mam przyspieszony zapłon na 17 stopni. Odpalam silnik na pb 98. A tankuje na stacjach Neste lub Jet. Przeczytałem w którymś poście że można spieprzyć panewki od spalania stukowego a tego bym niechciał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Mogłeś też przeczytać, że przy 17 stopniach i benzynie 98 (a tym bardziej gazie) praktycznie nie ma szans na wystąpienie spalania stukowego. Niestety cena tego badziewia nie zachęca. Szukaj na Allegro i szrotach, tylko bez autodiagnostyki ciężko sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny. Chyba że masz wolne 1,5 tys na wizytę w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Wielkie dzięki. Widze że niema co się spieszyć z tym czujnikiem skoro na tym zapłonie i paliwie powinno być wszystko ok. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Poza tym spalanie stukowe można usłyszeć - tzw. dzwonienie zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 A co jeżeli nie słychać ?? Bawiłem się przed chwilą zapłonem i nic mi nie dzwoniło nawet w krańcowych połżeniach aparatu. Mam zatankowane Pb98 może dla tego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 jeszcze jest zalerzność w jakiej pozycji się "zawiesi" czujnik stuku czasem bywa tak że przez niego są okrutnie pocofane zaplony, np. do 3500obr.min jest okey wyprzedzenie oscyluje w granicy 40-41stopni po czym spada do 15... U Siebie pozbyłem się tego błędu po przez odkręcenie czujnika z bloku i przytyrtykowaniu go do budy - jest odizolowany i autodiagnostyka nie ukazuje błedów, ponadto nie występuje tak drastyczne cofanie zapłonu wynikające z niesprawności tego układu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 A co jeżeli nie słychać ?? Bawiłem się przed chwilą zapłonem i nic mi nie dzwoniło nawet w krańcowych połżeniach aparatu. Mam zatankowane Pb98 może dla tego ?? a obciążałes silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Obciążałem, nie było nic. Dopiero następnego dnia w czasie jazdy jak by coś cichutko ... Jak Naprawie pompę wodną to dam do osłuchania ojcu - ma trochę lepsze ucho do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mam pytanie: ma moze ktos linka jak zrobic autodiagnostyke w P10 bo nie moge siakos znalezc tego :oops: igdzie to sie wyswietla? :?: oki to juz mam znalazlem wkoncu :oops: wyskoczyl mi blad 34 :sad: najlepiej bym gowymienil,tylko nie wiem gdzie on sie znajduje... Ma ktos moze fotke jak to wyglada i gdzie go szukac? [ Dodano: Pią 11 Sie, 2006 19:41 ] U Siebie pozbyłem się tego błędu po przez odkręcenie czujnika z bloku i przytyrtykowaniu go do budy gdzie najlepiej go zapodac zeby bylo dobrze i czy w kazdym przypadku spelnia to swoje zadanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andry Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Sprawdzałem na kanale i kabel od czujnika nie jest urwany ani zaśniedziały. Więc raczej ten czujnik jest padnięty. Witam. Podpowiedzcie gdzie jest usytuowany ten czujnik, jak wygląda, z której strony silnika go szukać. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 jeszcze jest zalerzność w jakiej pozycji się "zawiesi" czujnik stuku czasem bywa tak że przez niego są okrutnie pocofane zaplony, np. do 3500obr.min jest okey wyprzedzenie oscyluje w granicy 40-41stopni po czym spada do 15...U Siebie pozbyłem się tego błędu po przez odkręcenie czujnika z bloku i przytyrtykowaniu go do budy - jest odizolowany i autodiagnostyka nie ukazuje błedów, ponadto nie występuje tak drastyczne cofanie zapłonu wynikające z niesprawności tego układu... Mnie teraz kazde 1.6 dyma... wko***c sie mozna i pali w h*j duzo :cry: :cry: :cry:Zero mocy ma ma nysa:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Sprawdzałem na kanale i kabel od czujnika nie jest urwany ani zaśniedziały. Więc raczej ten czujnik jest padnięty. Witam. Podpowiedzcie gdzie jest usytuowany ten czujnik, jak wygląda, z której strony silnika go szukać. 8) Czujnik jest z tyłu silnika, troche w lewo nad filtrem oleju, pod głowicą . Jest przykręcony w blok silnika na klucz nr. 12 i ma gumową obudowe. Jest podłączony do niego jeden kabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andry Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Dzięki za podpowiedź, przyjrzę mu się z bliska. 8) A czy po wyjęciu tego czujnika można sprawdzić czy jest on dobry, czy nie. Wiecie, coś pomierzyć, obejrzeć,przesmarować, poskrobać.... Czy ten czujnik w silnikach 1,6 i 2,0 , z jedno lub wielopunktowym wtryskiem może być taki sam :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Czy ten czujnik w silnikach 1,6 i 2,0 , z jedno lub wielopunktowym wtryskiem może być taki sam n[/quod znalazlem wlasnie 2.0 na jednopunkcie na zlomowcu i tez sie tak zastanawiam... i znalazlem na zlomie GT jesli ktorys z nich bylby sprawny to pare groszy w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 tak on jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 U Siebie pozbyłem się tego błędu po przez odkręcenie czujnika z bloku i przytyrtykowaniu go do budy - jest odizolowany i autodiagnostyka nie ukazuje błedów, ponadto nie występuje tak drastyczne cofanie zapłonu wynikające z niesprawności tego układu... Wystarczy go byle gdzie do nadwozia przymocować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Tak. Przytyrtytkowałem go do przewodów od wiązki tak żeby nie dyndał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No to dziś przetestuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 nie moge go gnoja znalezc:( Orjetuje sie ktos czy w angolu moze byc w innym miejscu? U mnie jest tak malo miejsca kolo filtra bo serwo mam tam wcisniete i jedyne co znalazlem to cos wkrecone w kolektor ssacy i nic wiecej:( [ Dodano: Nie 20 Sie, 2006 00:28 ] moze ma ktos fote tego ustrojstwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Witam. W kadłubie, po prawej stronie silnika, pod głowicą. Rysunek z P11 (drobne różnice) Jest tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.