Szmiglo Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 więc troszke czasu temu pisałem o moich skromnych planach, dziś z okazji 20.000km Micra dostała moduł elektroniczny Power-Tec. Wszystko zostało złożone i wystrojone w firmie Zastec Tuning (serdecznie pozdrawiam :grin: ), z seryjnych 63KM (a podobno jest 65), zrobiło się 70KM, Wszystko dostrojone do filtra powietrza k&n, niestety stożek nie wejdzie bez wiercenia itd. no ale może to też się zmieni za niedługo, teraz w planach zmodyfikowanie wydechu i tu pytanie, mam dwie sondy, wyrzucić kat. i wstawić coś co będzie wysyłało sygnał, czy (i tak zrobili w Zastecu w swojej Toyocie Celice), że wstawili jakis sportowy kolektor z wiekszymi przepustowosciami. pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Za przeproszeniem wykres jakiś z d*py i ten przyrost też mało realny - proponowałbym to na dziendobry sprawdzić na innej hamowni, na przyszłość zapraszam do nas na pomiary grupowe - odrazu na miejscu pogadasz z Penem co ci zrobi wydech jak nalarzey. Co do wydechów to proponuje sportowy luźniejszy katalizator nie będzie wówczas problemów z przeglądami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 czemu wykres z d*py i mało realny przyrost?mógłbys rozwinąc myśl?bo mam tydzień na podjęcie decyzji co do tego, a wiesz doskonale, że dużo to kosztuje :roll: ja różnice czuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Jeszcze nie spotkałem się z tak równomiernym przyrostem... Mimo wszytko przejechałbym się do Wawy na HAmownie żeby to potwierdzić - koszt pomiaru 50zł i masz 100$ pewność, zresztą podobna opcja była u koelgi co w Promotorze robił głowice w silniku QG15DE gdzie mu doszło chyba 15KM co jest wartością mało realną, jak pojechał na inną hamownie to wyszłą mu różnica 1KM i chyba 2Nm - wartość błędu pomairowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 a jest wykres serii?? moze ona była mocniejsza niż powinna?czy tylko grabowskiego hamownia jest dobra według ciebie Kuba?nie przesadzaj! widziałem juz wykresy z hamowni zasteca i seryjne auta miały to co miały mieć, nie sądze aby Bartek robił jakiś wał, bo po co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 tutaj troszke więcej o tym urządzeniu: http://www.zastec.pl/elektr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 widze serie...przyrost ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 nie chodzi mi o to żę wydaje mi się że wykres jest poprostu narysowany - swojego czasu wiele się nasłuchałem odnośnie Zasteca i ich usłóg... Sugerują pomiar na innej hamowni i tyle, nie koneicznie musi być to u Grabowskiego - każda inna. Jak wykres z nowych pomiarów pokryje Ci się z tym z Zasteca to bardzo fajnie... Jeszcze bym się przekonał bez tego urządzenia jaka jest moc - czy ono ma taką mozliwość jak w przypadku SMT6 że odpinasz je i wsadzasz taki zamiennik który nie wnosi żadnych nastawów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 auto było mierzone przed instalacją i wyszło 63KM, co jest widoczne na załączonym wykresie, mówisz, że przyrost mało realny, a w TDI jest nawet zbliżony do wartości rzedu 30% a odnośnie hamowania to nie wydaje mnie się, żeby Jędraszek był lepszy od Zastecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Jeszcze nie spotkałem się z tak równomiernym przyrostem...Mimo wszytko przejechałbym się do Wawy na HAmownie żeby to potwierdzić - koszt pomiaru 50zł i masz 100$ pewność, zresztą podobna opcja była u koelgi co w Promotorze robił głowice w silniku QG15DE gdzie mu doszło chyba 15KM co jest wartością mało realną, jak pojechał na inną hamownie to wyszłą mu różnica 1KM i chyba 2Nm - wartość błędu pomairowego... qg15?? a nie przypadkiem qg18?? chodzi ci o kolege kafara?to moze by wrzucil te wykresy po tym sprawdzeniu na innej hamowni bo sam jestem bardzo ciekawy bo w tym topicu cisza a koles dziwnie sie zachowuje i nie odpowiada na priw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 On miał 1,5... Ten Od N16 Fun Disine... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jorgus Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 auto było mierzone przed instalacją i wyszło 63KM, co jest widoczne na załączonym wykresie, mówisz, że przyrost mało realny, a w TDI jest nawet zbliżony do wartości rzedu 30% a odnośnie hamowania to nie wydaje mnie się, żeby Jędraszek był lepszy od Zastecu Ten wykres jest dla mnie wiarygodny. Lecz tak jak juz pisano sprawdzilbym to jeszcze na innej hamowni. Co do przyrostu o 30% to masz racje. Nawet Ty bys mogl miec przyrost mocy o 30%. Pod jednym za***istym warunkiem - kup sobie TURBO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: z tego co sie orientuje i nie uwazam sie za zadnego speca to tylko w silnikach z turbina sa mozliwe przyrosty mocy o okolo 30% w normalnych jest to okolo 5-8%. Ty masz ponad 10%, stad pewnie te watpliwosci u cooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Hehe a co poweicie o mojej primerce dalej jest wolnossąca a ma już 172 KM Katalogowo 125 miała, pierwsza wizyta na hamownie już bez kata, na przyspeiszonym zaplonie i ze zdjetym dławikiem z dolotu pokazała 135 KM... Więc przyroscik prawie 40% a nie ma prbolemu z dalszym wzrostem mocy bez zastosowania doładowania, ale doladowanie bardziej cieszy poprsotu i daletego planuje nawrót zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jorgus Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 O jakich ty liczbach do mnie piszesz Ja mam 55km w micrze k11 i nie wiem od czego zaczac zeby miec 1.000.000km i nie wydac wiecej niz 100zl hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 to za 100zł możę CI się uda zdrutować jakiś dolot oparty na stożku, powinien coś tam poprawić... Ale z takim podejściem jak twoje teamt bym sobie odpuscił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jorgus Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Przeciez ironizowalem. :twisted: Apropo dolotu to uwazam ze nie ma co robic dolotu jesli sie nie zrobi odrazu wydechu. Poza tym dolot za 100zl = stozek + rura z pcv ktora sie szybko i bardzo nagrzewa, wiec mija sie to z celem, bo jak dobrze wiemy zeby bylo dobrze powietrze musi byc zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 zgadza musi być zimne, PCV to wcale nie takie druciarstwo, chlopak swoejgo czasu zrobic tes trzech roznych dolotow w swoim Civicu 1,6 Vtec - niejaki Hwojtek. samym dolotem z PCVki i stozkiem dodał 7KM i 6nm w piku więc przytosty bardzo fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jorgus Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 zgadza musi być zimne, PCV to wcale nie takie druciarstwo, chlopak swoejgo czasu zrobic tes trzech roznych dolotow w swoim Civicu 1,6 Vtec - niejaki Hwojtek.samym dolotem z PCVki i stozkiem dodał 7KM i 6nm w piku więc przytosty bardzo fajne. Moze i tak, ale domyslam sie ze koles z civiciem 1,6 mial fabryczne 110 jak nie wiecej kucykow, a przy moich nedznych 55 przyrost bedzie 3km? Obawiam sie ze tego moge nie odczuc. Ale powiem szczerze ze mnie zacheciles. OD czegos w koncu trzeba zaczac prawda? Dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Gość miał zmierzone 155KM na wstępie. Tak czy siak trzeba usprawniać nasze auta - żeby nas bardziej cieszyły, nawet jak taka modyfikacja da tylko 1KM to moin zdaniem i tak warto się pobawić mile spędzając czas przy dłubaniu swojego bolidu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.