Gość sashxxx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 witam:) panowie czy moze ktorys z was wie co to moze stukac przy kazdej zmianie biegow i puszczeniu sprzegla (oprocz czworki i piatki) w prawym przednim kole?? jezdze z tym jakies 5 tys km i jest coraz glosniejsze:( patrzylem przy skreconych kola na maxa i przy ruszaniu nic nie grzechocze bo myslalem ze to moze przegub. prosze o jakies porady.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 witam:) panowie czy moze ktorys z was wie co to moze stukac przy kazdej zmianie biegow i puszczeniu sprzegla (oprocz czworki i piatki) w prawym przednim kole?? jezdze z tym jakies 5 tys km i jest coraz glosniejsze:( patrzylem przy skreconych kola na maxa i przy ruszaniu nic nie grzechocze bo myslalem ze to moze przegub. prosze o jakies porady.pozdrawiam A puka tylko przy zmianie biegów, czy np. przy odpuszczaniu hamluca również? Z czasem mocowania zacisków się wyrabiają i lubią sobie popukać, choć to bardziej słychać właśnie przy zatrzymywaniu się niż przy zmianie biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 tylko przy zmianie biegow:( a najgorzej przy redukcji na 2 i puszczeni sprzegla.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Sprawdź poduszkę od strony skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Maniek -ol ale to mi po prawej stronie stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Maniek -ol ale to mi po prawej stronie stuka Sory przeoczyłem :oops: To ja miałem tak u siebie w P10. Też była wina poduszki z prawej strony. Na początku myślałem , że to wahacz , a okazała się poduszka. Z resztą może być coś widać na tej poduszce , obejżyj ją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 A może Ci łożysko zwrotnicy stuka, tylko akurat tak się składa, że przy redukcji na dwójkę akurta tak auto się porusza, że najwyraźniej słychać stuknięcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 sprawdziłbym przegub wewnętrzny, albo wieloklin półośki sie wyrobił. Podnieś auto i poruszaj kołem popatrz na przegub i krótką półoś obracając lekko kołem na włączonym biegu - czy nie ma tam luzu - jesli jestt przegub wewnetrzny do wymiany. Oliwa w skrzyni - obecna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 olej w skrzynce dopiero co wymienilem,ale jak podniose auto w gore i jest na biegu i ruszam kolem w kierunku jazdy przod tyl to jest luz i slychac pukanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 olej w skrzynce dopiero co wymienilem,ale jak podniose auto w gore i jest na biegu i ruszam kolem w kierunku jazdy przod tyl to jest luz i slychac pukanie Zajrzyj do łożyska zwrotnicy. A jak nie to może po prostu końcówki drążków kierowniczych się skończyły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 lekkie pukanie zawsze będzie - to tryby mechanizmu różnicowego. popatrz czy nie ma luzu za przegubem wewnętrznym . Przegub zewnetrzny klekocze przy skręconych kołach wewnętrzny przy zmianie biegów ewentualnym szrpaniu (dodawanie i zdejmowanie nogi z gazu). Podobne objawy może dawać mocowanie skrzyni biegów lub silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Ja bym stawiał na wahacz. Sprawdz elementy gumowe na wahaczu i stabilizatorze. Też tak mam, nie zawsze ale zdarza sie ze puknie. Na szczęści już nie długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Maniek -ol ale to mi po prawej stronie stuka Sory przeoczyłem :oops: To ja miałem tak u siebie w P10. Też była wina poduszki z prawej strony. Na początku myślałem , że to wahacz , a okazała się poduszka. Z resztą może być coś widać na tej poduszce , obejżyj ją. Myślę że masz racje I to jednak któraś poduszka silnika posprawdzaj je dla pewności :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 dzieki za sugestie:) wezme sie w soboti i napisze co to bylo.pozdrawiam [ Dodano: 12 Kwi 2006, 15:37 ] witam nie miale ostatnio sie zabrac za to pukanie w prawym kole ale teraz zauwazylem ze jest coraz gorzej:( przy skrecie w lewo i ruszani slychac walennie czy to moze byc przegub?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.