Gość fago Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 panowie u mnie jest zagadka tez tego samego typu,tez nier mam nic w zbiorniczku wyrownawczym, tez slysze te psst jak silnik chodzi, widze nawet gdzie mi kapie jak jest wlaczony silnik, ale nie wiem z czego kapie, z pompy nie, wstawilem raz na warszat jak sie okazalo nasze kolektory ssace sa ogrzewane cieczą , i w kolektorze ssacym jest taki maly trojkatny kanalik wodny, i na tej uszczelce w tym trojkaciku mialem wyciek to jedno, podobno tez jest tam gdzies jakis wezyk co lubi sie przgrzac i peka, i z niego tez lubi polatywac woda,akurat tak sie sklada ,ze jutro wstawiam samochod zeby mi to robili , wiec sie okaze o co w tym chodzi, jak bede znal wynik ich pracy i diagnoze, oczywiscie podziel sie nia z wami tutaj, a tak nie moze byc ,zeby uciekalo , bo grozi przgrzaniem, i na zimnym silniku ,ciezko zapalic z gazu bo jak ubedzie wody w ukladzie chlodzenia ,to w paroniku jest tez jej mniej i gaz wtedy jest w postaci plynnej , saqmochod ma poprpstu ciezej zapalic bo parownik zamarza ;/ a gaz nie jest w postaci gazowej;/tak wiec 8.00 jestem u mechanika i czas start hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 sprawdź pompę wody czy przez otwory techniczne nie leci . Ja długo szukałem nim znalazłem przyczynę uciekania płynu. Tylko na zimnym silniku ciekł , ale najbardziej było widać jak odkręciłem korek chłodnicy wtedy lało się jak z kranu. A tak normalnie to lałem z 0,25 l na 1000 . aha! jest jednak wyciek. Zauważyłem wczoraj po przejechaniu bardzo krótkiego odcinka. Jak wróciłem do auta po kilku minutach to zauważyłem, że coś nakapało pod silnikiem. Nie wiem gdzie dokładnie jest ta nieszczelność, ale wygląda to na okolice pompy wodnej. W chłodnicy nadal jest pod korek, zbiorniczek praktycznie pusty. PS. płyn straszliwie śmierdzi, chyba nadaje się do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GaZIoReX Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 A mi po ostrej jezdzie widac jak wylewa płyn z pod korka od zbiorniczka wyrownawczego i nie wiem za boga co to moze byc? ktos miał podobnie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 powiem wam panowie , ze u mnie siedziala pompa wody , nowa razem z wymiana kosztowala mnie 236zl, mam spokoj od tamtej pory, a tez tak jak jar mialem pusty zbiorniczek wyrownawczy, a i jeszcze jak plyn juz nie jest niebieski lub zielony tylko jest kawowo zielony to juz trzeba go wymienic i dobrze by bylo zeby wpakowac cos i na zilnym silniku przeplukac caly uklad , bo na bank jest zafajdany, w zbiorniczku wyrownawczym masz granice do jakiej powienien siegac plyn, na goroacym silnku stan wody czy tam plynu podchodzi nawet w zbiorniczku 5-7 cm do gory, woda jak jest goraca w ukladzie chlodzenia , po zgaszeniu silnika, zwieksza swa objetosc i temperature, wytwarza sie wtey podcisnienie ,ktore ucieka kazda szpara w tym wypadku nieszczenoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 GaZIoReX, jeżeli tak Ci się dzieje po zgaszeniu auta to albo termostat walnięty albo chłodnica niedrożna w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 panowie nie uwierzycie przewertowalem ksiazke serwisowa primerki, i wyczytalem ze efekt przgrzania moze tez byc wynikiem za przeproszniem rozj...... kurka chlodnicy, ktory sie nie otwiera odpowiednio lub nie odpowiednio zamyka,wyjelem go u siebie i widze ze te gumy pokrachciale,panowie obejrzyjcie te kurki u siebie, moze nie bedzece musieli robic glowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Weź pojaśnij jak możesz swoją teorię, bo nie jarze do ko nca jaką rolę odgrywa korek na chłodnicy, który de facto musi być szczelny bo inaczej by płyn po chłodnicy strzelał. Może chodzi o zbiorniczek wyrównawczy ? U mnie korek na chłodnicy jest szczelny bo jak odkręcam to ostro syczy więc nie puszcza ciśnienia - to dobrze czy źle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 moze byc tak ze termostat juz daje tylka i sie bedzie zacinal , gdy on sie zacina , wytwarza sie podcisnienie ktore wypycha wode zbironiczkiem wyrownawczym, druga przyczyna sierger na pompie wody,lubi puszczac zobacz czy nie masz mokro pod pompa wody,a i jeszcze jedno kolektor ssacy jest ogrzewany u nas ciecza , i idzie w nim kanalik wodny , ja naprzyklad mialem w tym miejscu wyciek u siebie , wymienilem uszczelke pod kolek ssacym ,wuymienilem pompe wody, i zaczal mi sie gotowac, jak sie okazalo polecial termostatcik,jak narazie obserwuje ubytku na cieczy nie mam , a korek od chlodnicy jakby kolega poczytal ksiazeczke o naprawie nissana, jest tak samo jak terostat zaworem , ktory sie otwiera jak jest za goraco i upuszcza wtedy wode do zbiorniczka wyrownawczego,jezeli sie on spierdzieli woda idzie korkiem od chlodnicy,bo ja wywala , lub jak jest schrzaniony w druga strone , uklad chlodzenia nie wytwarza wtedy podcisnienia, wiec na niego lepiej tze miec oko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzE Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam mam taki sam problem wycieka płyn chłodniczy od pół roku co 2 miesiące muszę dolać szklankę płynu wczoraj zaczęło wyciekać mocniej zrobiła się duża kropka zaczęło uciekać spod opasek na gumowych przewodach jeden na trójniku się zsunęła od drgań i się wysączało... Poprawiłem te opaski przestało z nich cieć za to zaczęło wyciekać w 2 miejscu też z pod opasek ... Czemu tak się dzieje ?? Ciśnienie ?? Jeżdżę na LPG podobno to normalne ze przy instalacji gazowej trzeba dolewać Płynu chłodniczego... ?? . Wysączało się centralnie pod Reduktorem na złączkach gumowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 wymien wezyki od trojnika ktore ida do parownika a klopot zostanie nadal , z tym ze woda bedzie ubywac, sprawdzcie jeszcze uszczelke pod kolektorem ssacym , ona jest mniej weicej w tym miejscu gdzie slychac te psst,ja juz wszytsko powymienialem co mozliwe, i termostaty ,i wezyki i uszczelki, pompe wody.nie ma sensu dolewanie do zbiorniczka wyrownawczego cieczy bo w czasie jazdy jak sie samochod nagrzeje to ja wyrzuci ze zbiorniczka takim cyckiem w zbiorniku wyrownawczym co jest u gory z lewej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sewer Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 mam problem z odpowietrzeniem po naprawie głowicy i nie wiem co zrobić. Głowica była pęknięta a objawiało się to m.in. bulgotaniem w zbiorniczku. Niby temperatura nie wyskakuje wysoka ale co chwilę włączają się wiatraki. Odpowietrzyłem tyle ile się dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sewer Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Już wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.