Gość Tomcat Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Aby "wyprostować" sprawę raz na zawsze: modele przed liftingiem 1.4=75KM, 1.6=90KM modele po lifcie 1.4=87KM, 1.6=103KM Poproszę o źródło tej informacji. Wydaje mi się że trochę to nadinterpretowałeś. AFAIK FL nie miał tu nic do rzeczy. Niemcy ze względów podatkowych obniżali moc, dlatego u nich GA14DE miało 75KM, a GA16DE miało 90KM. Wszędzie indziej GA14DE miało 87KM, a GA16DE miało 103 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 A Ja pociesze wszystkich posiadaczy SR20De z rynku niemieckiego, nie spotkałem się jeszcze z tym silnikiem ktory posiadałby mniej jak 125KM mimo iż w papierach podane jest 86KW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Aby "wyprostować" sprawę raz na zawsze: modele przed liftingiem 1.4=75KM, 1.6=90KM modele po lifcie 1.4=87KM, 1.6=103KM Poproszę o źródło tej informacji. Wydaje mi się że trochę to nadinterpretowałeś. AFAIK FL nie miał tu nic do rzeczy. Niemcy ze względów podatkowych obniżali moc, dlatego u nich GA14DE miało 75KM, a GA16DE miało 90KM. Wszędzie indziej GA14DE miało 87KM, a GA16DE miało 103 KM. OK, może dałem ciała z tym FL ale Almera w pierwszych latach produkcji miał moc odpowiednio 75KM i 90KM. Od "któregoś" rocznika (chyba 97 lub 98 ) zwiększono odpowiednio do 87 i 103. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 OK, może dałem ciała z tym FL ale Almera w pierwszych latach produkcji miał moc odpowiednio 75KM i 90KM. Od "któregoś" rocznika (chyba 97 lub 98 ) zwiększono odpowiednio do 87 i 103. Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Jak poszperasz na forum, to znajdziesz paru userów N15 z końca produkcji, którzy mają moc 75 KM z GA14DE i 90 KM z GA16DE. Wciąż będę się uperał, że zmniejszona moc była tylko w niemieckich samochodach i z całego okresu produkcji. Rocznik nie ma tu nic do rzeczy. Przynajmniej tak wynika z moich informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 OK, może dałem ciała z tym FL ale Almera w pierwszych latach produkcji miał moc odpowiednio 75KM i 90KM. Od "któregoś" rocznika (chyba 97 lub 98 ) zwiększono odpowiednio do 87 i 103. Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Jak poszperasz na forum, to znajdziesz paru userów N15 z końca produkcji, którzy mają moc 75 KM z GA14DE i 90 KM z GA16DE. Wciąż będę się uperał, że zmniejszona moc była tylko w niemieckich samochodach i z całego okresu produkcji. Rocznik nie ma tu nic do rzeczy. Przynajmniej tak wynika z moich informacji. Zgadzam sie z Tobą. GA14- 75KM a GA16- 90KM. W obu są zwężki w dolocie co zmiejsza moc. Wystarczy dolot wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Jak widać na załączonym obrazku mamy dolot 90konnego GA16DE - jakby ktoś mogł mi się przysłóżyć i zdjąć tą rurę co idzie do puszki fitlra powietrza i ją sfotografowac to by wszytko bylo wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Mówisz, masz. Wersja zakupiona u Polskiego dealera i raczej ta 100 konna. Ehh, doczytałem że potrzebujesz foto zdjętej rury. U mnie rura w srodku nie ma żadnej zwężki. A w dodatku powinna mieć tłumik szmerów, którego u mnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Muszę się dorwać do auta widocznego na zdjęciu ponad tobą, czuje że kwestja ekstra 10km jest na odcinku łaczycym puszkę z tą rurą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Najlepiej zastosować coś takiego jak ma KaZeLoT i to wyeliminuje wszelkie zwężki z dolotu, które mogą być ukryte wew. tej czarnej pokręconej rury. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ot&start=90 Prawie na samym dole strony są fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Muszę się dorwać do auta widocznego na zdjęciu ponad tobą, czuje że kwestja ekstra 10km jest na odcinku łaczycym puszkę z tą rurą. Mówisz i masz Boja furka pochodzi z rynku niemieckiego. Byla na hamowni i wyszlo 92,4KM. Zobaczymy co bedzie z tym dolotem. Edit1: Seryjnie ma miec 66kW czyli 90KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Jak coś takeigo siedzi u Ciebie w dolocie to już problem rozwiązany z ograniczoną mocą w silnikach na rynek niemiecki. Qwinto dziękuje za zaufanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 [cut obrazek]Jak coś takeigo siedzi u Ciebie w dolocie to już problem rozwiązany z ograniczoną mocą w silnikach na rynek niemiecki. Qwinto dziękuje za zaufanie Z tego co pamietam przy wymianie filtra to nie ma nic metalowego przed filtrem. PS. Tak wyglada wykres z hamowni mojego silnika: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ri&start=60[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 ja mam z ks lichtenstein podobno 90KM(tak pisze w dowodzie) ale takich rzeczy w dolocie nie było.... A czy te zwężki nie były montowane pod lpg?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Nie, nie Coobcio u mnie jest to żeby na LPG jeździło, sam to dotaczałem, a wcześniej tego nie było. A jestem w 99,9 % pewny, że ja mam silnik, w ver. 100 konnej (ale ile z tego jest teraz to się dopiero niedługo okaże). Mi chodziło o to, że wystarczy zaimplantować coś takiego i sprawdzić czy lepiej jedzie: tak jak ma to włąśnie KaZeLoT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Bardzo przyjemny dolocik ! Jakby był większej średnicy to pod benzyne jak znalazł by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gaclaw11 Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 jesli chodzi o moc almery 1.6 Sr mam taką dodam ze z szwajcarji i ma dokladnie 103 koniki tak wychodzi z numeru vin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Wie ktos moze jakie sa wymiary tłoka w 1.6 i 1.4? Gadałem dzis z mechanikiem i mowil ze jak dostał uszczelke pod glowice do 1.6 to była za duża. A coobcio przekonał mnie że mam 1.6 więc teraz znowu mam mentlik w głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 średnica cylindra GA14DE 73,6mm średnica cylindra GA16DE 76mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 No no ciekawa opcja dać tloki z GA16 do GA14 by się zyskało ekstra 100cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.