Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almera 1,6 SR z głowicą od 1,4... o co chodzi??!!??


Gość Szymcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aby "wyprostować" sprawę raz na zawsze:

 

modele przed liftingiem 1.4=75KM, 1.6=90KM

 

modele po lifcie 1.4=87KM, 1.6=103KM

Poproszę o źródło tej informacji.

 

Wydaje mi się że trochę to nadinterpretowałeś. AFAIK FL nie miał tu nic do rzeczy. Niemcy ze względów podatkowych obniżali moc, dlatego u nich GA14DE miało 75KM, a GA16DE miało 90KM. Wszędzie indziej GA14DE miało 87KM, a GA16DE miało 103 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ja pociesze wszystkich posiadaczy SR20De z rynku niemieckiego, nie spotkałem się jeszcze z tym silnikiem ktory posiadałby mniej jak 125KM mimo iż w papierach podane jest 86KW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby "wyprostować" sprawę raz na zawsze:

 

modele przed liftingiem 1.4=75KM, 1.6=90KM

 

modele po lifcie 1.4=87KM, 1.6=103KM

Poproszę o źródło tej informacji.

 

Wydaje mi się że trochę to nadinterpretowałeś. AFAIK FL nie miał tu nic do rzeczy. Niemcy ze względów podatkowych obniżali moc, dlatego u nich GA14DE miało 75KM, a GA16DE miało 90KM. Wszędzie indziej GA14DE miało 87KM, a GA16DE miało 103 KM.

 

OK, może dałem ciała z tym FL ale Almera w pierwszych latach produkcji miał moc odpowiednio 75KM i 90KM. Od "któregoś" rocznika (chyba 97 lub 98 ) zwiększono odpowiednio do 87 i 103.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, może dałem ciała z tym FL ale Almera w pierwszych latach produkcji miał moc odpowiednio 75KM i 90KM. Od "któregoś" rocznika (chyba 97 lub 98 ) zwiększono odpowiednio do 87 i 103.

 

Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Jak poszperasz na forum, to znajdziesz paru userów N15 z końca produkcji, którzy mają moc 75 KM z GA14DE i 90 KM z GA16DE.

Wciąż będę się uperał, że zmniejszona moc była tylko w niemieckich samochodach i z całego okresu produkcji. Rocznik nie ma tu nic do rzeczy.

Przynajmniej tak wynika z moich informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, może dałem ciała z tym FL ale Almera w pierwszych latach produkcji miał moc odpowiednio 75KM i 90KM. Od "któregoś" rocznika (chyba 97 lub 98 ) zwiększono odpowiednio do 87 i 103.

 

Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Jak poszperasz na forum, to znajdziesz paru userów N15 z końca produkcji, którzy mają moc 75 KM z GA14DE i 90 KM z GA16DE.

Wciąż będę się uperał, że zmniejszona moc była tylko w niemieckich samochodach i z całego okresu produkcji. Rocznik nie ma tu nic do rzeczy.

Przynajmniej tak wynika z moich informacji.

 

Zgadzam sie z Tobą. GA14- 75KM a GA16- 90KM. W obu są zwężki w dolocie co zmiejsza moc. Wystarczy dolot wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2672Obraz-013.jpg

Jak widać na załączonym obrazku mamy dolot 90konnego GA16DE - jakby ktoś mogł mi się przysłóżyć i zdjąć tą rurę co idzie do puszki fitlra powietrza i ją sfotografowac to by wszytko bylo wiadomo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, masz. Wersja zakupiona u Polskiego dealera i raczej ta 100 konna.

Obraz0114.jpg

 

Ehh, doczytałem że potrzebujesz foto zdjętej rury. U mnie rura w srodku nie ma żadnej zwężki. A w dodatku powinna mieć tłumik szmerów, którego u mnie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się dorwać do auta widocznego na zdjęciu ponad tobą, czuje że kwestja ekstra 10km jest na odcinku łaczycym puszkę z tą rurą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się dorwać do auta widocznego na zdjęciu ponad tobą, czuje że kwestja ekstra 10km jest na odcinku łaczycym puszkę z tą rurą.

Mówisz i masz :)

Boja furka pochodzi z rynku niemieckiego. Byla na hamowni i wyszlo 92,4KM.

Zobaczymy co bedzie z tym dolotem.

Edit1: Seryjnie ma miec 66kW czyli 90KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikserprimera.jpg

Jak coś takeigo siedzi u Ciebie w dolocie to już problem rozwiązany z ograniczoną mocą w silnikach na rynek niemiecki.

 

Qwinto dziękuje za zaufanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[cut obrazek]

Jak coś takeigo siedzi u Ciebie w dolocie to już problem rozwiązany z ograniczoną mocą w silnikach na rynek niemiecki.

 

Qwinto dziękuje za zaufanie :)

Z tego co pamietam przy wymianie filtra to nie ma nic metalowego przed filtrem.

 

PS. Tak wyglada wykres z hamowni mojego silnika:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ri&start=60[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie Coobcio u mnie jest to żeby na LPG jeździło, sam to dotaczałem, a wcześniej tego nie było. A jestem w 99,9 % pewny, że ja mam silnik, w ver. 100 konnej (ale ile z tego jest teraz to się dopiero niedługo okaże). Mi chodziło o to, że wystarczy zaimplantować coś takiego i sprawdzić czy lepiej jedzie: tak jak ma to włąśnie KaZeLoT

IMG_0631.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemny dolocik !

Jakby był większej średnicy to pod benzyne jak znalazł by było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos moze jakie sa wymiary tłoka w 1.6 i 1.4?

Gadałem dzis z mechanikiem i mowil ze jak dostał uszczelke pod glowice do 1.6 to była za duża.

A coobcio przekonał mnie że mam 1.6 więc teraz znowu mam mentlik w głowie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...