nobange Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Witam, mam Primere z Niemiec i jak sie zorientowalem sprzedawano tam wersje z silnikiem 1,6 o obnizonej mocy do 90KM, a w innych krajach te silniki mialy moc 102KM. Jest jakis sposob zeby "zdjac" to ograniczenie i zyskac troche mocy? A w ogole to nie moge pojac skad to ograniczenie? Moze ktos wie? Przeciez tam jest wiele samochodow sprzedawanych z o wiele wieksza moca niz marne 90 koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Silniki GA16De na niemiecki rynek dławią się nieco powyżej 4000 obr.min co widać na wykresie poniżej: Żeby odzyskać część utraconych koni nalerzy przyspeiszyć zapłon oraz pozbyć się zwęrzek z dolotu - odczep plastikowy fragment ktory znajduje się przed puszką filtra powietrza i poczuj różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14106 Używaj opcj szukaj :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 hehe sam nie umiem z niej korzystać, a nie ukrywam że przydało by się wreszcie podmulać te Niemieckie padaki a nie tylko teorytykować. Jak ktoś jest z Warszawy to z chęcią się tym zajmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Coobcio szkoda ze jestes z warszawy:( oddalbym Ci swoje 2,0Di do podkercenia ( tylko czy sie da) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14106 Używaj opcj szukaj :wink: Ja bym ten link uzupełnił jeszcze o ten: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15406 ( końcówka wątku ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Coobcio jak mozna sie do ciebie zgłość to ja bardzo chętnie. Dolot juz mam, co prawda wygląda bardzo prowizorycznie ale działa. Jak znajde czas to wkleje zdjęcia. Co do reszty to jest standart. Pytanko czy przełożenia w p11 mogą być inne niż WP11?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Są inne i to krutsze - tak przynajmniej jest w W10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Są inne i to krutsze - tak przynajmniej jest w W10. To skoro są krutsze to WP11 powinny się lepiej zbierać :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Tak powinno być, ze względu na większą ładowność w modelach kombi zastosowano krotsze przełorzenie gowne bodajrze 4,38, do tego skruczeniu uległy biegi nieparzyste - gdzieś o tym czytalem nie wiem czy nie w AC Nissanklubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobange Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Żeby odzyskać część utraconych koni nalerzy przyspeiszyć zapłon oraz pozbyć się zwęrzek z dolotu - odczep plastikowy fragment ktory znajduje się przed puszką filtra powietrza i poczuj różnicę Przed prostokatnym filtrem powietrza mam dosc dluga rure, ktora biegnie az do przodu auta i konczy sie obok lewego reflektora, zadnej zwezki tam nie widzialem. A i po drodze od tej rury odchodzi w dol krotka rurka z jakas plastikowa puszka na dole. Nie wiem co mam konkretnie odczepic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Tak powinno być, ze względu na większą ładowność w modelach kombi zastosowano krotsze przełorzenie gowne bodajrze 4,38, do tego skruczeniu uległy biegi nieparzyste - gdzieś o tym czytalem nie wiem czy nie w AC Nissanklubie. To by tłumaczyło czemu u mnie V max to 180km/h a koledzy chwalili się że 200km/h nobange zwęrzka jak by była to w sirodku a nie na zewnątrz dolotu, Szukaj w obudowie filtra powietrza tam gdzie wchodzi czy wychodzi rura z powietrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Są inne i to krutsze - tak przynajmniej jest w W10. To skoro są krutsze to WP11 powinny się lepiej zbierać :wink: Dokładnie o to mi chodzi bo moja primerka ze swiateł lepiej sie zbiera niż taka sama tylko sedan. No to jest jakiś plus samochodu kombi szczególnie jak jest pusty nobange sprawdź to właśnie dodałem zdjęcia z najprosztrzego dolotu tylko ja zmieniłem filtr na sportowy K&N http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...2&start=210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DANOON Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam Troche sia zamotalem, poniewaz przeczytalem powyzsze porady jak zwiekszyc o kilka kucy moc i sie uradowalem ze bede mogl cos zmienic w prosty sposob. Pozniej znalazlem inna wypowiedz dot. podobnego tematu: "W Stanach podają moc na kołach a nie na silniku. Defakto ich 90WHP to jakieś 102KM mocy na silniku." Wiec dadza cos te zmiany czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 tak dadzą zacznij od zrobienia takiego dolotu: http://images2.fotosik.pl/40/q52nz4w8cys8yijh.jpg http://images2.fotosik.pl/40/g0u8ys7c7n8nesky.jpg http://images3.fotosik.pl/40/z7qcikvs2xtn7nao.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DANOON Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 dzieki za fotki...juz myslalem o takim czyms. A pozniej za co sia zabrac? co z tym przyspieszeniem zaplonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Jogurt tyle tego jest na forum ale widze ze opcja szukaj jest Ci obca. wiec podaje Ci linka: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16508 na koncu Matka Teresa podala ich wiecej ale przeczytac caly topic tez nie zaszkodzi zanim zaczna Ci sie pienic kultury bakterii. (no offence) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 To ja tak przy okazji czy w P10 GA16DS można też zrobić taki dolot jak podpowiedział Coobcio i czy to ma sens przy tym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 To ja tak przy okazji czy w P10 GA16DS można też zrobić taki dolot jak podpowiedział Coobcio i czy to ma sens przy tym silniku ? Tak do każdego ma sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DANOON Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Jogurt tyle tego jest na forum ale widze ze opcja szukaj jest Ci obca. wiec podaje Ci linka:http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16508 na koncu Matka Teresa podala ich wiecej ale przeczytac caly topic tez nie zaszkodzi zanim zaczna Ci sie pienic kultury bakterii. (no offence) Pojechales ze mna jak z Rasiakiem, zachowalem sie jak gówniarz Ale...przynajmniej nie musialem sia meczyc z szukaniem Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ja wogole wywalilem rure doprowadzajaca powietrze do filtra i dziala dobrze, nawet mruczy ladnie na wyzszych obrotach (W10 - GA16DE) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ja wogole wywalilem rure doprowadzajaca powietrze do filtra i dziala dobrze, nawet mruczy ladnie na wyzszych obrotach (W10 - GA16DE) calkowiecie ?? masz sama puszke tylko ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 A przypadkiem w takiej opcji nie zasysa zbyt mało powietrza ? P.S u siebie już przerobiłem i zrobiłem to w takim stylu jak zapodawał Coobcio parę postów wyżej tylko że nigdzie w Białym nie znalazłem rurki o mniejszej średnicy i wstawiłem 100-tkę ale wygląda przyzwojicie. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Sam filtr powietrza z "puszka" jest, narazie nie zauwazylem zeby sie cos pogorszylo, wrecz przeciwnie, tylko musze na dluzszej trasie zobaczyc, jak cos sie bedzie dzialo to wstawie rure :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.