kmink Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 to ja zapraszam do siebie własnie przywiozłem klamerke z 2001 roku 2.2 dti!!!(82kW-110KM) po jednym włascicielu, przebieg 131tys -w 10000%orginalny-udokumentowany -auto serwisowane do końca w ASO Nissan klima,4poduszki,4xEl.szyby,centralny z pilotem,wpomaganie,seryjne radio-wmontowane na stałe, sterowane z kierownicy i pewnie jeszcze o czyms zapomniałem zdjęcia będą w sobote jak wróce do domu mój nr. 696054305 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Kmink czemu mi to robisz - masz zawsze zajefajne auto a ja ciągle nie mam kasy !!!!!!! :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Kmink czemu mi to robisz - masz zawsze zajefajne auto a ja ciągle nie mam kasy !!!!!!! :evil: :twisted: spokojnie, jeszcze tak bedzie że będziesz odemnie brał jkąs Maxime albo Z350 :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Ja w swojej N16 2000 r w wersji sport też miałem takie siedzenia i taką tapicerkę - potwierdzam, że są wygodne. Czy tego typu fotele różnią się od foteli obitych welurem konstrukcją czy tylko samymi obiciami ?? Bo fotel z obiciem welurowym wydawał mi się o wiele bardziej miękki, a ten materiałowy twardszy i z lepszymi trzymaniami bocznymi. Mogą to być odczucia subiektywne, więc jak to jest z fotelami/tapicerką w Almerach N16 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 a powiedzcie mi jakie ten silnik ma osiągi tz. momęt, przyspieszenie bo w książce nic nie ma na ten temat - albo nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 a powiedzcie mi jakie ten silnik ma osiągi tz. momęt, przyspieszenie bo w książce nic nie ma na ten temat - albo nie zauważyłem Możemy sie w sobote na "kresce: ustawić to zobaczysz, że osiągi ma na pewno gorsze niż 1.8 benzyna :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 a powiedzcie mi jakie ten silnik ma osiągi tz. momęt, przyspieszenie bo w książce nic nie ma na ten temat - albo nie zauważyłem Możemy sie w sobote na "kresce: ustawić to zobaczysz, że osiągi ma na pewno gorsze niż 1.8 benzyna :twisted: już znalazłem i chyba 1,8 ma ksiązkowe 11,1s do 100km/h a dieselek 12,3s do 100km/h V-max to samo 185km/h - słabo troszke mysłałem że 200km/h co najmniej no ale w sumie na taką małą bude wystarczy Tak więc na kresce nie ma sie co ustawiac W sprincie do setki to wygraną masz w kieszeni ale tak na trasie to troszke bys w d.. dotał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 kmink, spokojnie lata 200km/h sprawdzone, a jezeli masz wersje 82kW to tym bardziej. W ubiegłym roku bedac nad morzem ustawiałem sie z 1.8 i troszeczke zostawałem w tyle tak o długosc autka ale na trasie wracajac do domku wąchał spalinki, a potem sie gdzies zgubił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 już znalazłem i chyba 1,8 ma ksiązkowe 11,1s do 100km/h a dieselek 12,3s do 100km/h V-max to samo 185km/h - słabo troszke mysłałem że 200km/h co najmniej no ale w sumie na taką małą bude wystarczyTak więc na kresce nie ma sie co ustawiac W sprincie do setki to wygraną masz w kieszeni ale tak na trasie to troszke bys w d.. dotał 1.8 ma książkowe 10,5 i nigy aż tyle nie miałem, w serii zawsze ponieżej 10s było, no a teraz jest ponieżej 9, swoją jechałem już 210 licznikowe, a katalogowo 185 ma. Na trasie myśle ze 1.8 jakby dobrze pogonił to dieselkowi tez by dała rade, tylko ze potem mi by wyszło spalanie 10l a w klekocie może 7 :wink: P.S. Ale w sobote sprawdzimy ją na G-Techu to zobaczymy co wyjdzie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Na trasie to 1.8 będzie tylko mój spoiler oglądał Mam zamiar do 2.2Di wrzucić intercooler i przeprogramować komuter. Szacowana moc po takim zabiegu to 140-145 kucy, a wtedy to nawet z miejsca 1.8 jest bez szans... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Na trasie to 1.8 będzie tylko mój spoiler oglądał Mam zamiar do 2.2Di wrzucić intercooler i przeprogramować komuter. Szacowana moc po takim zabiegu to 140-145 kucy, a wtedy to nawet z miejsca 1.8 jest bez szans... To to nie ma intercoolera nawet :shock: nie wiedziałem, taki klekot z intercoolerem i potem chipem to może miec z e 150KM i pona d 300 niutków, wtedy sie zgodze ze 1.8 nie da mu rady w żadnym przypadku, ale dalej sie upieram że seryjny klekot na trasie nie pogoni beznzyny! Jeszcze jakbym śmigał na 215/45/17 to przyjmuje wyzwanie! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 NO włąsnie te silniczki 110Konne nie miały nawet IC, to już jest epoka wysoce zawansowanych 1,9 TDI VW Gropu a w Nissanach jeszcze IC nie siedzialy no sknadal... Swoją drogą daje to szersze pole do popisu, danów chiptuningu pocieszę - siedzą w waszych klektorach sterowniki Boscha więc można z nimi wszytko Co do seryjnego 2,2 DCi to wszędzie dostał by baty od 1,8 bezn w sprincie i na tarcie - wszystko zalerzy od wkładki mięsnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 a powiedzcie mi jakie ten silnik ma osiągi tz. momęt, przyspieszenie bo w książce nic nie ma na ten temat - albo nie zauważyłem Możemy sie w sobote na "kresce: ustawić to zobaczysz, że osiągi ma na pewno gorsze niż 1.8 benzyna :twisted: już znalazłem i chyba 1,8 ma ksiązkowe 11,1s do 100km/h a dieselek 12,3s do 100km/h V-max to samo 185km/h - słabo troszke mysłałem że 200km/h co najmniej no ale w sumie na taką małą bude wystarczy Tak więc na kresce nie ma sie co ustawiac W sprincie do setki to wygraną masz w kieszeni ale tak na trasie to troszke bys w d.. dotał 200 masz jak w banku. Nawet z dużym bagażem doładowana do maxa pociągnęła. Co do tego jak by to wyglądało z 1.8 to wszystko zależy od tego kto za kółkiem. Ale np z Civicem 1.6 110 koni to możesz spokojnie stanąć. Wygrasz i na starcie i na dystansie. Na zeszłą wiosnę zrobiłem soobie taki sprincik po mieście i nie było momentu, zeby mnie wyprzedził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Ja swoją 2.2 DI leciałem 200 km/h - oczywiście licznikowo i to z totalnie zapchanym filtrem paliwa i powietrza ( jak ją sprowadzałem była ciut zaniedbana :? ). Do setki nie jest to demon to fakt, ale w naszych realiach i drogach liczy się "but" między 90 - 140 na godzinę. Tu nie można narzekać. Nawet na 5 biegu jest dobrze. Na 4 biegu przy 90 na godzinę jest ok. 2000 obr/min. - czyli właśnie wchodzimy w zakres gdzie zaczyna rządzić turbina i niutonometry :twisted: . Nie sądze żeby w podobnej sytuacji poradziła sobie równie dobrze jakakolwiek seryjna alma 1.8... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Na 4 biegu przy 90 na godzinę jest ok. 2000 obr/min. - czyli właśnie wchodzimy w zakres gdzie zaczyna rządzić turbina i niutonometry :twisted: . Nie sądze żeby w podobnej sytuacji poradziła sobie równie dobrze jakakolwiek seryjna alma 1.8... No napewno nie poradzi sobie na 4 biegu, ale zapinam wtedy 3, 5-6 tys. obrotów i jedziemy równo albo zostajesz w tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Na trasie to 1.8 będzie tylko mój spoiler oglądał Mam zamiar do 2.2Di wrzucić intercooler i przeprogramować komuter. Szacowana moc po takim zabiegu to 140-145 kucy, a wtedy to nawet z miejsca 1.8 jest bez szans... jak to nie ma intercoolera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 No nie ma :!: Terz jestem w szoku że czegoś takiego się dopuscili, no druciarstwo pierwszego stopnia - pewno zaoszczędzili jaikeś 25$ na produkcji jednego egzemplarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 a co oznacza literka i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 bezpośredni wtrsyk :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 raczej tzw. common rail kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 nie wiem na nissanowski diselkach się nie znam - nie ukrywam tego, uznaje tylko TDI by VW Group Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 nie wiem na nissanowski diselkach się nie znam - nie ukrywam tego, uznaje tylko TDI by VW Group miałem okazje pare ładnych kilometrów zrobić passatem TDI 115KM i powiem że jest ciutke lepiej wyciszony a osiągi - wydaje mi sie że almera lepiej ciągnie szukam w necie i sie wqrwiam bo nie moge nic znależć konkretnego na ten temat ogólnie ten moterek jest ok jak dla mnie fana V6 jest za głośny ale...co tam Jednak sie pomyliłem sprawdziłem papiery moj motorek ma 81kW czyli 110KM - ale nie jednego benzyniaka w tyle zostawiłem hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Almerka pogonisz passata 115km i octavie tyz, w koncu to 2.2 wiec troszke lepiej sie zbiera, a co do interculera to dali plame, ale nic straconego zawsze mozna załozyc jakis do tego chip tylko czy skrzynia to wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz.zx Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 witam,pomozcie.posiadam almerke 2,2 Di z 2000r sport ale jest mulowata; np na 4 biegu rozpedze ja do 160 daje 5 bieg a tu lipa nie ciagnie...prosze o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Najprawdopodobniej przepływomierz padniety koszt w ASO ok 200zł no chyba ze masz ten drozszy ale watpie. Musisz odpiac przepływke na wylaczonym silniku zapalasz i krotka przejazdzka jak poczujesz zdecydowana roznice to jest to przepływka- oczywiscie wyłaczasz silnik i zakładasz wtyczke od przepływki spowrotem. objawy jakie były u mnie przy walnietrym przepływomierzu; -autko maxymalnie leciało 150km/h i to z wielkim bolem -ruszeanie ze skrzyzowania w miescie taragedia zero mocy -moc w autku była dopiero od 2700 obr/min przy 3500 juz brakowało. to tyle jak cos poszukaj tematu o ,przepływomierzach było juz kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.