Gość lukasz.zx Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Dzieki Bartek125 jutro sprawdzam,autko wlasnie tak samo mi sie zachowuje jak opisales na swoim przykladzie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 ja tam na 4 do 130 kręce i 5 wrzucam do 160? nie sprawdzałem ile pójdzie ale wydaje mi sie że 160km/h na 4tym biegu to już wysokie obroty benzyne do 5-6tyś kręciłem a dieselka? wydaje mi sie że 4500obr to juz dosyć dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 po załozeniu przepływki 4 bieg-170 5 bieg-210 i to mi wystarczyło ile obrotow było nie pamietam, ale odcina chyba gdzies przy 4200-4500. No i musze przyznac ze przy 200/h bardzi ładnie sie prowadzi 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz.zx Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 DZIeki jeszcze raz bartek!!! To jednak okazal sie przeplywomierz. Jest tylko maly problem dostac ten model a cenia sobie go roznie od 900zl za nowy i 400zl za uzywany. jesli ma ktos tanszy dostep do modelu tej przeplywki nowej prosze o kontakt.Nr przeplywki do mojego modelu to;BOSCH 0 280 218 005.Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 DZIeki jeszcze raz bartek!!! To jednak okazal sie przeplywomierz. Jest tylko maly problem dostac ten model a cenia sobie go roznie od 900zl za nowy i 400zl za uzywany. jesli ma ktos tanszy dostep do modelu tej przeplywki nowej prosze o kontakt.Nr przeplywki do mojego modelu to;BOSCH 0 280 218 005.Dzieki i pozdrawiam. Nie ma za co :grin: co do przpływki gdzie Ty jej szukałes?? na mojej sa takie numery; 0 280 216 005 22680 7J600 czyli takie same jak na Twojej i w servisie kosztuje ona 200 zł oryginał z załozeniem, kumpel zapłacił 230, a nie 900 no co ty. popytaj w kilku servisach bo maja rozne ceny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Dziasiaj na spocie miałem zonka :shock: Przy powrocie ja jechałem piwerszy za mna Kmink Almerą 2.2 DI, do 120 go był troche w tyle, przy ok 120 zaczałem dostrzegac w lusterku ze powoli sie zbliża, przy 150 był już zaraz za mna, oczywiscie ja miałem noge w podłodze. Także przyznam, ze klekot swoim momentem obrotowym mozę pogonić 1.8 beznzyne, myliłem sie wcześniej, niestety :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 O to porażna dla beznyny... Ciekawe co by było jakby porównać np. 2,2 Litra benzyne z 2,2 CDI, oczywiście w beznyniaku bez turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Dziasiaj na spocie miałem zonka :shock: Przy powrocie ja jechałem piwerszy za mna Kmink Almerą 2.2 DI, do 120 go był troche w tyle, przy ok 120 zaczałem dostrzegac w lusterku ze powoli sie zbliża, przy 150 był już zaraz za mna, oczywiscie ja miałem noge w podłodze. Także przyznam, ze klekot swoim momentem obrotowym mozę pogonić 1.8 beznzyne, myliłem sie wcześniej, niestety :wink: I trójka nie pomogła ? A tak poważnie, jakby włożyć tak 3 tyś PLN pod maskę ( intercooler i chipa ) - to naprawdę by było fajnie. A za 3 tyś. w 1.8 za dużo nie ugrasz. To jest bolączka benzyniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 dodam tylko że ja jechałem na zimówkach i jak ruszałem to lekko zamuliłem :oops: sam sie zdziwiłem bo nie spodziewałem sie ze diesel może tak jechac - gdyby był jeszcze cichy jak V6 to bym na diesla sie przesiadł Mi sie wydaje że nie bez powodu nie założyli intercoolera - to kosztowałoby pare ,,groszy'' to dodałoby kilka KM ale pewnie jakieś przepisy, standardy nie dopuszczają wększej mocy niż np. 120KM albo np. planowali wprowadzić mocniejszą wersje dieselka z intercoolerem ale coś im nie wyszło Mam małe pytanko czy w VW silniki TDI są 16zaworowe? chodzi mi np. o B5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 16 Zaworowe dopiero wprowadzili w Golfie V, Skodzie Octavi 2, nowym passacie, mialy moce odpoweidni 140 i 170Km, pojemność 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 16 Zaworowe dopiero wprowadzili w Golfie V, Skodzie Octavi 2, nowym passacie, mialy moce odpoweidni 140 i 170Km, pojemność 2.0. to cieniasy hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 ten 170konny po wirusie przekracza barjerę 210KM więc nie taki cienki jest z 1,9 TDI bezproblemowo uzyskuje się do 250KM, myślę że na 2.0 16V padnie w polsce barjera ponad 300 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Czyli gdyby kmink, sie przyłozył to by pogonił elcoruso :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: mysle ze trzeba bedzie poodwiedzac niemiecki stronki i poczytac co na temat chipowania tych silniczków, bo wkaładajac do 3000 zł moznaby miec ciekawy samochodzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 W Diagtroniku zrobią wam Chipa w cnei 1500zł, w chwili jak dokonacie mechanicznych zmian typu dołozenie IC czy lużny wydech możliwa jest korakta map tak żęby uzyskać jeszcze dodatkowe konie płynące z tych modyfikacji w Cenie ok 200zł (na fakturce piszą że Dignostyka + hamowania). Jak ktoś jest zainteresowany to mogę coś takiego zorganizować. W związku z ponoć słabymi skrzyniami w N16 2,2 disel sugerował bym robienie takich map żeby zbytnio nie zwiększać Nm a iść w moc. Myślę że za bezpeiczny poziom co do wytrzymałości skrzyni beigów należy przyjąc pułap nie większy jak 350Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 W związku z ponoć słabymi skrzyniami w N16 2,2 disel sugerował bym robienie takich map żeby zbytnio nie zwiększać Nm a iść w moc.Myślę że za bezpeiczny poziom co do wytrzymałości skrzyni beigów należy przyjąc pułap nie większy jak 350Nm. masz racje Coobcio dużo większej mocy mogłyby nie wytrzymać skrzynie gdybym miał alusy i opony letnie i w tym samym czasie byśmy ruszyli to bym Elcorusa pogonił spokojnie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Koniki jak najbardziej ale moment jest wyznacznikiem srkzyni beigów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 gdybym miał alusy i opony letnie i w tym samym czasie byśmy ruszyli to bym Elcorusa pogonił spokojnie :twisted: Hola hola... ja jechałem na felgach 17"! To robi swoje! Dzisiaj zrobiłem do Jelonki 130km na trasie i to już nie jest to samo auto co nawet na zimówkach ale 15". Mysle, ze jakbym był na 15-stkach to byłby ciekawy wyscig, niemniej 2.2 z IC i chipem to byłaby najszybsza N16 jaka kiedykolwiek jeździła po polskich drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Z tego co mi wiadomo w PL nie ma wogle dłubanych N16 2.2... :roll: Ps. znalazłem coś co idalnie powinno przypasować posiadaczą 2,2 bez intercooelra proszę: http://www.allegro.pl/item94339890_nissan_...ntercooler.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Z tego co mi wiadomo w PL nie ma wogle dłubanych N16 2.2... :roll:Ps. znalazłem coś co idalnie powinno przypasować posiadaczą 2,2 bez intercooelra proszę: http://www.allegro.pl/item94339890_nissan_...ntercooler.html Ciekawe ile by doszło koników i momentu po włożeniu takigo cudeńka, następne pytanie czy po włożeniu należałoby remapować komputer czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Nie nie trzeba by było. Moc by się dodatkowa z pewnością znalazła, myślę że ok 20KM by było jak najbardizej do zdobycia a takiej wartości trudno nie poczuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Ok. A jak myślisz ile trzeba by zapłacić za taką robotę? Zakładając, że kupię np. wskazany przez ciebie intercooler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 w zalerzności od zakłądu gdzie chcecie to montować, myślę że po zakupie IC przynajmniej te 450zł trzeba w to wyłożyć. Ps. schęcią bym obadał taką N16 jak to tam pod maską wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Cobcio a czy nie lepiej byłoby zalozyc taki coller z wiekszego autka iveco wiem ze ma tanie lub z primery P12 1,9dci lub 2.2 dci? np. taki http://www.allegro.pl/item95141409_chlodni...2_2004_rok.html druga sprawa w ktorym miejscu trzeba go wsadzic tzn na jakim odcinku? od filtra do turbinki? [ Dodano: 2 Kwiecień 2006, 18:16 ] z niecierpliwosci poleciałem zagladnac pod maske do calibry i juz wiem- od turbinki do silnika:) i tutaj pytanie czy sam sobie z tym poradze? bo z tego co widze trzeba załozyc coller i podłaczyc wezami i to wszystko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 niestety ja już nic nie zrobie bo auto sprzedałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Tak Bartku Intercooler montuje się meidzy turbiną a silnikiem - on schłada sprzężone poweitrze. Najlepiej IC wziąśćdedykowany do budy N16 - mało cięcia i dopasowywania zderzaka będzie Oczywiście że lepszym rozwiązaniem jeset większy IC, na tym z IVECO masz duzy zapas na moce i doladowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.