Gość jazer Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 ja nie chce szalec z wymiana sprezarki,narazie mysle nad tym ic plus ewentualnie reszta standardow czytaj wydech i dolot,no i oczywiscie wirus,mysle ze jezeli sie na to zbiore to i tak autko ladnieby poginalo.narazie musze zrobic rekonesans w cenach kwasowki i wykonania orurowania do ic,potem pomysle co zrobic,tyle ze bylbym wdzieczny za polecenie kogos kto sie na tym zna bo masters powiedzial zebym z orurowaniem pojechal do traxa ale choc jeszcze nawet nie dzwonilem tam wydaje mi sie ze kwote krzykna mi odpowiednia,zreszta to sie okaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Znalazłem coś ciekawego apropo IC, poniżej jest przykład dołożenia IC do seryjnego TD 1,6 z Golfa II - strasznie starusieński silniczek ale doskonale widać jaki wpływ dało mu dołożenie Intercoolera w połączeniu z większa turbiną i regulacją pompy: Serja 58KM/117Nm: IC + większe turbo + regulacja pompy 82/169Nm: [ Dodano: Wto 11 Kwi, 2006 ] Ps. Serysjna sprężarka N16 można swobodnie zastąpić tą z P12 którą można spokojnie znaleść w cenie ok 500-700zł. Nie wiem jaką moc chciałbyś docelowo osiągnąc, ale przy IC + wydech i strojenie na hamowni jakieś 140-150KM powinno się udać osiągnąć - autem powinno już dawać troche radości na drodze [ Dodano: Wto 08 Sie, 2006 ] Po jazdach próbnych ALmerką N16 CZEXA (obstawiam że jest to najmocniejsza 2,2 Di seryjna w klubie), pastanowiłem krótko sharakteryzować ten silnik: - bardzo toporne wchodzenie na obroty (redukcja biegu na międzygazie to rzecz wręcz niewykonalna a na luzie wkręca się jakby coś go hamowalo...) - bardzo duża turbo dziura (ciągnie dopiero powyżej 2500obr.min) - źle zestopniowana srzkynia biegów (żeby płynnie przyspeiszać trzeba biegi zmieniać przy ok. 3900-4100obr.min) - straszna zadyszka po zmianie biegu (jak ostro jedziemy i zmienimy bieg auto łapie na chwile muła, dopiero po chwili załapuje i ciągnie - dobra rada dlamiłośników sprintu samochodowego to zmiana biegów bez odpuszczania gazu z deski) Ponadto dobre jest to że bez dodawania gazu auto ma siłe bez problemu ruszyć Ps. myślę że większość tych problemów rozwiąrze CHIP nawet już nie chodzi tu o max wartości mocy i momętu ale przede wszystkim na zredukowanie turbodziury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.