Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gaźnik


Gość Domino
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam sunny 1,4 16v na gaźniku zagazowany.

Autko smigalo bez zarzutów pare miesie y temu zaczely sie lekkie problemy, osłabło przy regulacji gazu pojawily sie problemy, gazownik stwierdzil ze łapie lewe powietrez.

I rzeczywiscie gdzies na gazniku zasysa powietrze nie ma mocy i duzo pali.

Che to w koncu zrobic ale jest problem z fahowem .

Mieszkam w Górze woj dolnoslaskie.

Znalazlem firme w kaliszu za okolo150pln regeneruja gazniki.

Co moze sie zepsuc w gazniku? gdzie moze lapac to powietrze? z tego o wiem to na przepustnicy ale czy jeszcze gdzies? czy sam dam sobie rade z demontazem? bede potrzebowal jakies uszczelki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jaki posadasz ten gaznik, bez dupereli czy z ster. elektronicznie, jesli chodzi o lewe powietrze to nie wyczytalem jeszcze na forum zeby w gaznikach nissana przez oske przepustnicy lapal powietrze, ale calkiem mozliwe

sprawdz przewody podcisnienia wszystkie czesto zdarza sie ze gumowe przewody z biegiem czasu truchleja i tam lapie lewe powietrze, sprawdz jeszcze czy przez obudowe filtra powietrza,

napisz jakie masz objawy poza spadkiem mocy i spalaniem

szarpie go dusi , nierowno pracuje...??

czy gazownicy tykali sie dolotu ??

u mnie nic sie nie tykali i jest Ok wszystko na gazie, pracuje rowno nie dusi sie ani nic, tylko odkrecilem zawor na dolocie gazu na full zeby na wyskokich obrotach nie pracowal na samym powietrzu bo sie wszystko wypali...czasem gasnie przy duzych predkosciach po wyrzuceniu na luz, ale kto wyrzua na luz przy 150km/h :):)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznik jest z elektronika, to nie wezyki psikałem pianka po gazniku i w pewnym miejscu zasysa pianke do srodka ciezko namierzy to miejsce, obrotami nie szarpie tylko jak jest zimny troche rzuca ale po nagrzaniu jest ok, nie mam moy i duzo pali i nie daje sie regulowac na gazie a dolot mam lekko przerobiony tzn zatkany otwor firmowy i wyiety drugi ( mi nie gasnie po wrzueniu na luz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem poco robileś ten drugi otwor zamiast seryjnego pewnie gazownik nagadał glupot :roll: umnie jest wszystko ok kwestia regulacji :)

a co do gaznika to moze byc tam problem z ukladem ssacym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nagadał głupot tylko przy każdym wrzuceniu na luz silnik gasł, bo powietrze wlatuje prosto w otwór i jest go za dużo, zreszta to nie jest temat postu, chodzi mi o gaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego lewego powietrza koniecznie zlokalizuj to miejsce moze jak poprsykasz i pogazujesz bedzie wieksz podcisnienie i bedzie lepiej zasysac i wtedy zobaczysz, moze sprawdz jeszcze te przewody podcisnienia w miejscach gdzie nachodza na kroćce wlasnie tam najczesciej sa popekane i sparciale

 

bardzo zle ze ruszali dolot powinno byc ok bez zadnych przerobek ja pisalemze mi gasnie ale przy 150 jak wyrzuce na luz , a tak to nigdy sie nie zdarza

jak masz jakis inny otwor w innym miejscu zmienila sie pojemnosc ukladu dolotowego , zmienilo sie podcisnienie panujace w dolocie

Vaiu ma racje glupoty nie z tej ziemi z tymi dolotami zapychaniami przerabianiami,

po to ma wpadac powietrze zeby powstala miesz paliwowo powietrzna jak wpada go mniej to bedzie slabszy i bedzie spalal wiecej gazu, nie uzyska swojej mocy i tak juz zmniejszonej przez mikser ktory pelni role zwezki

 

jesli chodzi o gaznik, to dlaczego nie da sie regulowac na gazie na reduktorze jest sruba od wolnych obrotow i to wszystko, nic wiecej sie nie ustawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie ustawia ? a skład mieszanki? dolot został troche zmieniony ale to auto jeżdzilo i robilo to bardzo dobrze bylo dynamiczne i w trasie nawet ponizje 8litrow schodzilo, zajmijmy sie na razie gaznikiem a jak wszystko juz bedzi ok to wtedy bede mogl sprawdzic czy jak wroe do oryginalnego dolotu to czy cos mi sie zmieni, w najblizszych dniach zagladane do autka sprawdze te wezyki ale to nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, daj znac gdzie ci ssalo lewe powietrze jak to zlokalizujesz,

ja mam reduktor lovato i ma on jedna srube regulacyjna sluzaca do ustawienia wolnych obrotow na biegu jalowym

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest dobrze to nie dotykaj gaznika, a najlepej kupic jakis uzywany, nie ma pewneosci ze po regenaracji bedzie sprawny jak nowy, ja bym nie regenerowal, przebieg mam 242000 a przypuszczam ze chyba 342000 tys i gaznik smiga bez zarzutow, byl tylko czyszczony przy 220000 tys ale odkrecany byl tylko gorny dekiel gaznika

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...