Gość Domino Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Witam mam sunny 1,4 16v na gaźniku zagazowany. Autko smigalo bez zarzutów pare miesie y temu zaczely sie lekkie problemy, osłabło przy regulacji gazu pojawily sie problemy, gazownik stwierdzil ze łapie lewe powietrez. I rzeczywiscie gdzies na gazniku zasysa powietrze nie ma mocy i duzo pali. Che to w koncu zrobic ale jest problem z fahowem . Mieszkam w Górze woj dolnoslaskie. Znalazlem firme w kaliszu za okolo150pln regeneruja gazniki. Co moze sie zepsuc w gazniku? gdzie moze lapac to powietrze? z tego o wiem to na przepustnicy ale czy jeszcze gdzies? czy sam dam sobie rade z demontazem? bede potrzebowal jakies uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 witam jaki posadasz ten gaznik, bez dupereli czy z ster. elektronicznie, jesli chodzi o lewe powietrze to nie wyczytalem jeszcze na forum zeby w gaznikach nissana przez oske przepustnicy lapal powietrze, ale calkiem mozliwe sprawdz przewody podcisnienia wszystkie czesto zdarza sie ze gumowe przewody z biegiem czasu truchleja i tam lapie lewe powietrze, sprawdz jeszcze czy przez obudowe filtra powietrza, napisz jakie masz objawy poza spadkiem mocy i spalaniem szarpie go dusi , nierowno pracuje...?? czy gazownicy tykali sie dolotu ?? u mnie nic sie nie tykali i jest Ok wszystko na gazie, pracuje rowno nie dusi sie ani nic, tylko odkrecilem zawor na dolocie gazu na full zeby na wyskokich obrotach nie pracowal na samym powietrzu bo sie wszystko wypali...czasem gasnie przy duzych predkosciach po wyrzuceniu na luz, ale kto wyrzua na luz przy 150km/h :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 gaznik jest z elektronika, to nie wezyki psikałem pianka po gazniku i w pewnym miejscu zasysa pianke do srodka ciezko namierzy to miejsce, obrotami nie szarpie tylko jak jest zimny troche rzuca ale po nagrzaniu jest ok, nie mam moy i duzo pali i nie daje sie regulowac na gazie a dolot mam lekko przerobiony tzn zatkany otwor firmowy i wyiety drugi ( mi nie gasnie po wrzueniu na luz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 nie wiem poco robileś ten drugi otwor zamiast seryjnego pewnie gazownik nagadał glupot :roll: umnie jest wszystko ok kwestia regulacji a co do gaznika to moze byc tam problem z ukladem ssacym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 nie nagadał głupot tylko przy każdym wrzuceniu na luz silnik gasł, bo powietrze wlatuje prosto w otwór i jest go za dużo, zreszta to nie jest temat postu, chodzi mi o gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 co do tego lewego powietrza koniecznie zlokalizuj to miejsce moze jak poprsykasz i pogazujesz bedzie wieksz podcisnienie i bedzie lepiej zasysac i wtedy zobaczysz, moze sprawdz jeszcze te przewody podcisnienia w miejscach gdzie nachodza na kroćce wlasnie tam najczesciej sa popekane i sparciale bardzo zle ze ruszali dolot powinno byc ok bez zadnych przerobek ja pisalemze mi gasnie ale przy 150 jak wyrzuce na luz , a tak to nigdy sie nie zdarza jak masz jakis inny otwor w innym miejscu zmienila sie pojemnosc ukladu dolotowego , zmienilo sie podcisnienie panujace w dolocie Vaiu ma racje glupoty nie z tej ziemi z tymi dolotami zapychaniami przerabianiami, po to ma wpadac powietrze zeby powstala miesz paliwowo powietrzna jak wpada go mniej to bedzie slabszy i bedzie spalal wiecej gazu, nie uzyska swojej mocy i tak juz zmniejszonej przez mikser ktory pelni role zwezki jesli chodzi o gaznik, to dlaczego nie da sie regulowac na gazie na reduktorze jest sruba od wolnych obrotow i to wszystko, nic wiecej sie nie ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 jak sie nie ustawia ? a skład mieszanki? dolot został troche zmieniony ale to auto jeżdzilo i robilo to bardzo dobrze bylo dynamiczne i w trasie nawet ponizje 8litrow schodzilo, zajmijmy sie na razie gaznikiem a jak wszystko juz bedzi ok to wtedy bede mogl sprawdzic czy jak wroe do oryginalnego dolotu to czy cos mi sie zmieni, w najblizszych dniach zagladane do autka sprawdze te wezyki ale to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 ok, daj znac gdzie ci ssalo lewe powietrze jak to zlokalizujesz, ja mam reduktor lovato i ma on jedna srube regulacyjna sluzaca do ustawienia wolnych obrotow na biegu jalowym pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 niemożliwe ze jest tylko jedna minimum, to dwie a jak ustawiasz skład mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 hmmm... no nic obejrze go dokladnie moze gdzies z boku schowana jest, dam znac jeszcze dzis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 W reduktorze firmy LOVATO jest dwa pokrętła czarne duże i jedeno jakby złote.Czy to pokrętło na dole reduktora jest do spuszczania oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 tak to na dole jest do spuszczania tego syfu z reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 czarne pokrętło troche pod łukos?(u mnie) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 cholera, zapomnailem sprawdzic(pozniej zobacze) ale nie mam takowego pokretla raczej, tylko takie prostopadle do reduktora ktorym ustawiam wolne obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Kiedy trzeba regenerować gaźnik :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 jak jest dobrze to nie dotykaj gaznika, a najlepej kupic jakis uzywany, nie ma pewneosci ze po regenaracji bedzie sprawny jak nowy, ja bym nie regenerowal, przebieg mam 242000 a przypuszczam ze chyba 342000 tys i gaznik smiga bez zarzutow, byl tylko czyszczony przy 220000 tys ale odkrecany byl tylko gorny dekiel gaznika pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.