Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PADAKA KOSY :)))))))


Gość KOSA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I Kurde śróbek nie dopasował do kolektora - zaraz ide swój śmietnik przejrzeć to może je znejdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No lipa z tymi śrubkami wyszła :cry: w tym piepszonym tesco nic nie było o 3 w nocy :twisted: ... Dziś musi zagadać i ma być jazda probna :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Mam na tą okazje krate browaru wiec bedzie dziś na grubo...

 

[ Dodano: Pią 31 Mar, 2006 ]

Młodzierzowa Turbawka :Dprimerkakosy0195nd.jpg

 

Męski IC osłonięty folią, co by my zimno nie było :wink:

primerkakosy027eee9zy.jpg

 

Tak wygląda efekt (prawie) końcowy. Zostały pierdoły i kosmetyka :mrgreen:

primerkakssssosy0296oe.jpg

 

Auto zapali dzisiaj :?: A może jutro :?: To wiedzą tylko najstarsi indianie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe juz ten widok miałem kiedyś przed oczami :)

Teraz zapodasz zamiast tego czarnego kolanka kolanko pod kolor no i męską przeływke załadujesz - to image wzrosnie i to zdrowo.

 

Ps. 1) coś widzę że zapłonu nie cofneliście chłopaki - poprawiać to ale już !

2) Miedzy turbo a kolektor wydechowy mam nadzieje że nie nanieśliście tak dużo uszczelniacza do wydechów jak między Turbiną a DP ??

 

[ Dodano: Sob 01 Kwi, 2006 ]

Ale ja slepy jestem...

Widać jak w morde strzelil ze sekcja centralna jest na odwrót - tu gdzie idzie olej z silnika masz sciek w turbinie, muisz sekcje w turbinie o 180 stopnie obkrecic.

 

Musiż niestety zdemontowac dolot oraz rure co do IC idzi.

Następnie odkreć te 6 śrób na klucz 13 co trzymają sekcje centralną w żeliwie wydechowym i wyjmij ją razem z kompresorem a dalej to już wiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak żeby nie było takeigo błędu na przyszłość.

 

Tu wchodzi olej pod ciśnieniem:

olejIN.jpg

 

A stąd olej ścieka do miski olejowej:

OlejOUT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie - Przyjade do chłopaków osobiście i im wszystko zrobie, tylko nie mogę dorwać szerokopasmówki, odrazu by się WG załorzylo poprawilo tą oliwe i piz*a na 0,7 bara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no daliśmy ciała......, walka była do trzeciej rano.... dwie godziny wkręcałem przewód olejowy pod czujnik ciśnienia oleju (uroki małego garażu)

byłem przekonany że wlot ma być wiekszy żeby turbina była dobrze dosmarowana..., nic teraz muszę troche odpocząć a po wekendzie poprawiamy błedy KOSA TJUNING GARAGE....

przyjeżdżaj Coobcio bo przede wszystkim będziesz potrzebny do wystrojenia... chyba Akarczma też chce stroić swój wozik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że ten dym zasłonił tłumik :D

Ps. Ic nie siedzi z deka za krzywo - czy narazie nie przykręcony jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chwilowo IC tylko na trytytkach był załapany do odpalenia i jazd próbnych........

dzisiaj będzie już siedział acuator i oliwa będzie dobrze podłaczona, właśnie dorabiam mocowanie do acuatora :)

nie długo drutowania ciąg dalszy......... zobaczymy czy jakiś ciekawy wybuch będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Ja w swoim starym starym aktaltorze co poszedł dalej w śwait dorobilem regulacje bardzo prostą, poprostu.

Noge w aktlatorze ucialem i tak w polowie poczym to co z niego wystawało nagwintowalem no i z wziałem rurkę ktorą w sroku nagwintowałem a jej koniec spłaszczylem w imadle i przewierciłem dziure - sposób na płynną regulacje poziomu doładowania.

 

[ Dodano: Pon 03 Kwi, 2006 ]

Dzięki uprzejmości firmy Rally Project mam niezbędny sprzęt do dokończenia twojego projektu, tak więc w czwartek widzimy się w Lublinie i działamy :)

 

Rezerwój hamownię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czekam na fotki i filmy, wczoraj troche popiłem i jakoś nie moge sobie przypomnieć tego widoku hehe :D

Wpadłem do lublina przypadkowo a przy okazji poskładałem z miłą ekipą NPT z Lublina do końca maszynę, narazie wszytko na tertytkach się trzyma ale podaje :P

Jutro będziee strojenie i Boost UP.

W tej chwili Kosa ma wyznaczone zadanie co do doszczelniania kolektora ssacego i dorobienia mocowania między DP a blokiem silnika.

 

Auto jak na takie doladowanie za***iscie się zbeira (od III biegu w zwyż 0,45bara), co ciekawe pełne doładowanie jest osiągane od 2500obr.min.

 

Czekam na filmy i niech coś Kicek od Siebie napisze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prima kreci sie pięknie 8) dźwięk z bov-a po puszczeniu gazu, czy przy zmianie biegu poprostu powala na kolana :twisted:

 

Cały dzień walki z Coobciem, Akarczmą i Kosą ale udało nam sie i efekty już są :wink:

Juz nie moge sie doczekać strojenia i wyników naszej cieżkiej pracy :!:

 

Wczorajszy cieżki dzień zakończyliśmy butelką Bolsika :D

 

Zaraz wrzuce filmy i fotostory :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim dziekuje za wsparcie i pomoc, ja niestety mam sporo obowiazkow i w dzien nie moglem robic primy... a w nocy wystarczylo ze zabraklo srubki i d*pa blada.... dlatego tez tak to sie wszystko wleklo

szcegolnie chce podziekowac:

COOBCIOWI, KICKOWI, SZWAGROWI (SIMIEMU), ZONIE, AKARCZMIE, DZODZOWI, SIONKOWI (MONDEO KILLER KLUB), przepraszam jezeli kogos pominolem

auto w koncu milo przyspiesza, jutro strojenie, zobaczymy ile wyjdzie........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...