Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PADAKA KOSY :)))))))


Gość KOSA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a co z ta lampa jest nie tak??

jakas wcisnieta widze. czyzby nadmiar mocy??

 

Czepiasz sie :neutral: :539: :539: :539:

 

niee

tylko takie spostrzezenie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie wygląd jest mega ch*jowy (wiele rzeczy jest źle spasowanych) bo na razie jeszcze mam mnóstwo mechanicznych rzeczy do doprowadzenia do porządku i pełnej sprawności......... :neutral: później może przyjdzie czas na wygląd, choć nie za bardzo chce rezygnować z przyjemności dymania niepozornym sztruclem aut za 200tys........ i więcej... :D

a teraz spalanie (sam jestem, w szoku): trasa jazda bez doładowania z delikatnym traktowaniem gazu w tym normalne wyprzedzanie, prędkość średnia 110-120km/h ok 8-9l Pb 98!!!!!!!!!

maksymalne w mieście ok 18l

jestem za***iście zadowolony ze spalania bo przewidywałem znacznie wyższe... zauważyłem że najkorzystniej jest jeździć jak turbo zaczyna dmuchać i w dolocie ciśnienie jest bliskie 0 czyli ani doładowanie ani podciśnienie 8)

nie długo jakiś filmik i kolejne foto - story

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

A ile srednio w miescie wychodzi? jest wieksze niz poprzednio? Bo 18to duzo ale piszesz ze max wiec wnioskuje ze caly czas kapcior w podlodze...

Napisz jak takie jezdzenie po miescie Ci wychodzi ale bez szalenstw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile srednio w miescie wychodzi? jest wieksze niz poprzednio? Bo 18to duzo ale piszesz ze max wiec wnioskuje ze caly czas kapcior w podlodze...

Napisz jak takie jezdzenie po miescie Ci wychodzi ale bez szalenstw.

 

bez szaleństw się nie da........ jak poczujesz ciąg turbo......... :twisted: ....... 18l na turbo doładowany silnik to mało, kolega ma subaru WRX i nie jest w stanie zejść poniżej 20........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie wygląd jest mega ch*jowy (wiele rzeczy jest źle spasowanych) bo na razie jeszcze mam mnóstwo mechanicznych rzeczy do doprowadzenia do porządku i pełnej sprawności......... :neutral: później może przyjdzie czas na wygląd, choć nie za bardzo chce rezygnować z przyjemności dymania niepozornym sztruclem aut za 200tys........ i więcej... :D

a teraz spalanie (sam jestem, w szoku): trasa jazda bez doładowania z delikatnym traktowaniem gazu w tym normalne wyprzedzanie, prędkość średnia 110-120km/h ok 8-9l Pb 98!!!!!!!!!

maksymalne w mieście ok 18l

jestem za***iście zadowolony ze spalania bo przewidywałem znacznie wyższe... zauważyłem że najkorzystniej jest jeździć jak turbo zaczyna dmuchać i w dolocie ciśnienie jest bliskie 0 czyli ani doładowanie ani podciśnienie 8)

nie długo jakiś filmik i kolejne foto - story

 

nic nie pekaj. zrobi sie wszystko w swoim czasie.

nie odrazu krakow zbudowali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość mikey_one

Takie może przyziemne pytanie ale Kosa ile Cię to wyniosło finansowo? Nie myślę tu o drobiazgach czy innych darmówkach w stylu wykorzystanie rurki leżącej w kącie :P tylko o samych konkretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie nie potrafie określić ile to wyniosło....... zawsze po drodze coś tam wychodziło a za tym koszty..... poza tym czasami psuło się coś z eksploatacyjnych części i nie wiem czy to zakwalifikować do kosztów uturbienia (np. wyrwanie wahacza z podłogi... :lol: ), ale przedział to ok 6-10tys

 

a teraz troche o problemach:

turbo już do regeneracvji bo zajeździłem przez nieszczelność w dolocie i brak dobrego chłodzenia (kilka razy mocno się nagrzała a przez tą nieszczelność rozpędzała się jak głupia)

poza tym auto zaczeło przerywać w zakresie 3500-5000, jest mocno zalane i nie mogę dojść przyczyny

przepływka, czujnik stukowego, czujnik temp., czujnik położenia przepustnicy, cewka........ to wszystko sprawdzone i działa poprawnie

bardzo dziwnna rzecz bo od 5000 rpm auto normalnie ciagnie do odcięcia

teraz tylko obstawiam że coś się stało z smt6, jak wujek druciarz coobcio przyjedzie z drut sondą i drut laptokiem to sie podepnie i zobaczymy, jak wszystko naprawimy to na hamownie boost up, duża przepływka i stroimy

tym czasem jutro jade podpiąć się do consula i pan może powie coś mądrego.......:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja dalej obstawiam nieszczlność w dolocie...

Może gdzieś przy kolektorze ssacym ??

Ps. w piątek jestem u was i drutujemy na maksa, mam nadzieje żę turbina nie jest zajechana aż tak bardzo... ma jakies luzy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smt6 odpięte i auto jeździ....... musiały się gdzieś popierd........ mapy wtrysków

co prawda dalej jest przylany ale po zmniejszeniu ciśnienia paliwa nawet skilował pasata VR6 :D i da się jeździć

jak Coobcio przyjedzie to się podepniemy i będzie wszystko wiadomo.......

na razie jeszcze walcze z jakąś nieszczelnością która czasami się pojawia i znika :| , ale jest gdzieś w okolicach przepustnicy.......

no i jesczze ściek od turbiny do poprawienia bo się poci przy misce olejowej

turbina ma luzy spore...... i zdaża się jak to każdej kobiecie czasami troche popuścić i zadymić...... :D , ale dmucha normalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej... musiż mieć zajebistą nieszczelność jak się tak dzieje jak mówisz oj szkoda było zabijać nowej turbiny.

Walcz doszczelniaj i się poprawi to i owo, ale jak się zrobi mape do dziury to po jej zlikwidowaniu będzie niedoalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i będzie normalnie tyrzymało bo do aktlatora poweitrze jest dostarczane z koelektora ssacego a nei muszli turbiny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił Akarczmie wóz to nie miał czasu na zrobienie swojego... W piątek jade do LBN to chłopaką pomoge i w Stalowej startujemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i będzie normalnie tyrzymało bo do aktlatora poweitrze jest dostarczane z koelektora ssacego a nei muszli turbiny...

ale jakby była jakaś duża nieszczelność to by nie było doładowania...........

znalazłem jedną nieszczelność........ trzy dni temu zawaliłem IC w krawężnik i on puszcza przy samym boku.... dzisiaj muszsę go zdjąć i zawieźć do Pana żeby plasteliną zakleił 8)

 

[ Dodano: 08 Cze 2006, 17:00 ]

jak na razie u mnie brak konkretów.........

IC sklejony, w dolocie nie ma już nieszczelności.......

jedynie auto nie shamowane i nie wystrojone bo:

nie mogliśmy wystroić bo afr ciagle się zmieniał....... raz było za ubogo raz za bogato... co się okazało do ECU nie dochodził sygnał z czujnika położenia przepustnicy..., sam tps już sprawdziłem, wysyła napiecie takie jak powinien, czyli musi być gdzieś przerwa w drodze do ECU...... dzisiaj wymieniam kable i może w końcu da się to postawić na rolki........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

TPS już działa i prima podaje, Kosa się chwalił że 6,48/14,7 na G-techu wykręcił - zupełnie jak u mnie za dawnych czasów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPS już działa i prima podaje, Kosa się chwalił że 6,48/14,7 na G-techu wykręcił - zupełnie jak u mnie za dawnych czasów :D

 

ano, nie było czasu zeby jeszcze po próbować i starty nie były za dobre, dodam że sprzęgło mi szwankuje i dobrze nie odbija, przez co się ślizga (możliwe że skrzynia do wyciągnięcia )

na pokładzie Kicek 100kg, ja 100kg........, pełny bak, zbornik od gazu (pozostałośc instalacji) jak dobrze pamiętam to też zatankowany, graty w bagażniku (zestaw szybkiej naprawy primery turbo:))

generalnie jestem mega zadowolony, może jeszcze pożycze od adasia g-techa i przy bardziej sprzyjających warunkach postaram się wykręcić coś lepszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze odzywieni byliscie przy tych pomiarach :D

 

pomiary były robione na jednej z najlepszych dróg w lbn........ obok MC Donalda........ stąd nasza nadwaga :lol:

tak serio to ja waże 90 a kicek też coś koło tego....... niezłe z nas sterydy........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no bardzo męski wynik :D

W koncu moja stara konfiguracja, tylko że ja kręciłem taki czasy w pojedynkę i pustym bagarzniku ale za to na kólkach 16" i na ultra-mega bezpiecznych ustawieniach zapłonu...

 

Słuchy mnie odszły że już pedał sprzęgła odbija więc moze by tak posprzątać w primie i wysoką 5tkę do paki wykręcić :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

prima w końcu się zesrała, prawdopodobnie panewkę obróciło, ale miało prawo bo olej by ł tak rozrzedzony od paliwa że lał się jak woda :lol:

co prawda nie udąło mi sie wszystkiego doprowadzić do końca tak jak powinno być i nawet na hamowni nie byłem :oops: , ale z turbo zrobiłem ponad 15 tys km i dało mi to tyle frajdy że hej :D:D:D

teraz co następuje:

1. wynajmuje jakiś duży garaż z kanałem na ok 6 mies do roku.....

2. Prima będzie rozebrana na części pierwsze wraz z karoserją, wszystko co powinno być wymienione będzie wymienione, co ma być pomalowane itd itp.........

3. Silnik: remont, zakucie

4. Skrzynia: remont, szpera, może zmiana przełożeń??

5. Zawiecha: obniżenie o ok 20-30mm, rozpórki przód i tył, hamule z P11GT

6. Wygląd: ma być ładna seria :D i korek od gazu w zdeżaku

7. Modyfikacje w zakresie zwiększenia mocy: jeszcze do końca nie wiadomo ale ma być 250-280PS

i w kit innych rzeczy których teraz nie napisze :D:D:D

postaram się wklejać zdjęcia na bieżąco, początek prac połowa lipca :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...