VQPower Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a co z ta lampa jest nie tak??jakas wcisnieta widze. czyzby nadmiar mocy?? Czepiasz sie :neutral: :539: :539: :539: niee tylko takie spostrzezenie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 generalnie wygląd jest mega ch*jowy (wiele rzeczy jest źle spasowanych) bo na razie jeszcze mam mnóstwo mechanicznych rzeczy do doprowadzenia do porządku i pełnej sprawności......... :neutral: później może przyjdzie czas na wygląd, choć nie za bardzo chce rezygnować z przyjemności dymania niepozornym sztruclem aut za 200tys........ i więcej... a teraz spalanie (sam jestem, w szoku): trasa jazda bez doładowania z delikatnym traktowaniem gazu w tym normalne wyprzedzanie, prędkość średnia 110-120km/h ok 8-9l Pb 98!!!!!!!!! maksymalne w mieście ok 18l jestem za***iście zadowolony ze spalania bo przewidywałem znacznie wyższe... zauważyłem że najkorzystniej jest jeździć jak turbo zaczyna dmuchać i w dolocie ciśnienie jest bliskie 0 czyli ani doładowanie ani podciśnienie 8) nie długo jakiś filmik i kolejne foto - story Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A ile srednio w miescie wychodzi? jest wieksze niz poprzednio? Bo 18to duzo ale piszesz ze max wiec wnioskuje ze caly czas kapcior w podlodze... Napisz jak takie jezdzenie po miescie Ci wychodzi ale bez szalenstw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A ile srednio w miescie wychodzi? jest wieksze niz poprzednio? Bo 18to duzo ale piszesz ze max wiec wnioskuje ze caly czas kapcior w podlodze...Napisz jak takie jezdzenie po miescie Ci wychodzi ale bez szalenstw. bez szaleństw się nie da........ jak poczujesz ciąg turbo......... :twisted: ....... 18l na turbo doładowany silnik to mało, kolega ma subaru WRX i nie jest w stanie zejść poniżej 20........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 generalnie wygląd jest mega ch*jowy (wiele rzeczy jest źle spasowanych) bo na razie jeszcze mam mnóstwo mechanicznych rzeczy do doprowadzenia do porządku i pełnej sprawności......... :neutral: później może przyjdzie czas na wygląd, choć nie za bardzo chce rezygnować z przyjemności dymania niepozornym sztruclem aut za 200tys........ i więcej... a teraz spalanie (sam jestem, w szoku): trasa jazda bez doładowania z delikatnym traktowaniem gazu w tym normalne wyprzedzanie, prędkość średnia 110-120km/h ok 8-9l Pb 98!!!!!!!!! maksymalne w mieście ok 18l jestem za***iście zadowolony ze spalania bo przewidywałem znacznie wyższe... zauważyłem że najkorzystniej jest jeździć jak turbo zaczyna dmuchać i w dolocie ciśnienie jest bliskie 0 czyli ani doładowanie ani podciśnienie 8) nie długo jakiś filmik i kolejne foto - story nic nie pekaj. zrobi sie wszystko w swoim czasie. nie odrazu krakow zbudowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Takie może przyziemne pytanie ale Kosa ile Cię to wyniosło finansowo? Nie myślę tu o drobiazgach czy innych darmówkach w stylu wykorzystanie rurki leżącej w kącie tylko o samych konkretach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 moze ja odpowiem mniej niz 10 000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 tak dokładnie nie potrafie określić ile to wyniosło....... zawsze po drodze coś tam wychodziło a za tym koszty..... poza tym czasami psuło się coś z eksploatacyjnych części i nie wiem czy to zakwalifikować do kosztów uturbienia (np. wyrwanie wahacza z podłogi... ), ale przedział to ok 6-10tys a teraz troche o problemach: turbo już do regeneracvji bo zajeździłem przez nieszczelność w dolocie i brak dobrego chłodzenia (kilka razy mocno się nagrzała a przez tą nieszczelność rozpędzała się jak głupia) poza tym auto zaczeło przerywać w zakresie 3500-5000, jest mocno zalane i nie mogę dojść przyczyny przepływka, czujnik stukowego, czujnik temp., czujnik położenia przepustnicy, cewka........ to wszystko sprawdzone i działa poprawnie bardzo dziwnna rzecz bo od 5000 rpm auto normalnie ciagnie do odcięcia teraz tylko obstawiam że coś się stało z smt6, jak wujek druciarz coobcio przyjedzie z drut sondą i drut laptokiem to sie podepnie i zobaczymy, jak wszystko naprawimy to na hamownie boost up, duża przepływka i stroimy tym czasem jutro jade podpiąć się do consula i pan może powie coś mądrego....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 No ja dalej obstawiam nieszczlność w dolocie... Może gdzieś przy kolektorze ssacym ?? Ps. w piątek jestem u was i drutujemy na maksa, mam nadzieje żę turbina nie jest zajechana aż tak bardzo... ma jakies luzy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 smt6 odpięte i auto jeździ....... musiały się gdzieś popierd........ mapy wtrysków co prawda dalej jest przylany ale po zmniejszeniu ciśnienia paliwa nawet skilował pasata VR6 i da się jeździć jak Coobcio przyjedzie to się podepniemy i będzie wszystko wiadomo....... na razie jeszcze walcze z jakąś nieszczelnością która czasami się pojawia i znika , ale jest gdzieś w okolicach przepustnicy....... no i jesczze ściek od turbiny do poprawienia bo się poci przy misce olejowej turbina ma luzy spore...... i zdaża się jak to każdej kobiecie czasami troche popuścić i zadymić...... , ale dmucha normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 no to teraz prima na moich gratach smiga:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ojej... musiż mieć zajebistą nieszczelność jak się tak dzieje jak mówisz oj szkoda było zabijać nowej turbiny. Walcz doszczelniaj i się poprawi to i owo, ale jak się zrobi mape do dziury to po jej zlikwidowaniu będzie niedoalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 nieszczelnoiśc jest minimalna i nie zawsze jest.................... doładowanie normalnie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 no i będzie normalnie tyrzymało bo do aktlatora poweitrze jest dostarczane z koelektora ssacego a nei muszli turbiny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 a dlaczego nie było cie w BP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Robił Akarczmie wóz to nie miał czasu na zrobienie swojego... W piątek jade do LBN to chłopaką pomoge i w Stalowej startujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 no i będzie normalnie tyrzymało bo do aktlatora poweitrze jest dostarczane z koelektora ssacego a nei muszli turbiny... ale jakby była jakaś duża nieszczelność to by nie było doładowania........... znalazłem jedną nieszczelność........ trzy dni temu zawaliłem IC w krawężnik i on puszcza przy samym boku.... dzisiaj muszsę go zdjąć i zawieźć do Pana żeby plasteliną zakleił 8) [ Dodano: 08 Cze 2006, 17:00 ] jak na razie u mnie brak konkretów......... IC sklejony, w dolocie nie ma już nieszczelności....... jedynie auto nie shamowane i nie wystrojone bo: nie mogliśmy wystroić bo afr ciagle się zmieniał....... raz było za ubogo raz za bogato... co się okazało do ECU nie dochodził sygnał z czujnika położenia przepustnicy..., sam tps już sprawdziłem, wysyła napiecie takie jak powinien, czyli musi być gdzieś przerwa w drodze do ECU...... dzisiaj wymieniam kable i może w końcu da się to postawić na rolki........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 TPS już działa i prima podaje, Kosa się chwalił że 6,48/14,7 na G-techu wykręcił - zupełnie jak u mnie za dawnych czasów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 TPS już działa i prima podaje, Kosa się chwalił że 6,48/14,7 na G-techu wykręcił - zupełnie jak u mnie za dawnych czasów ano, nie było czasu zeby jeszcze po próbować i starty nie były za dobre, dodam że sprzęgło mi szwankuje i dobrze nie odbija, przez co się ślizga (możliwe że skrzynia do wyciągnięcia ) na pokładzie Kicek 100kg, ja 100kg........, pełny bak, zbornik od gazu (pozostałośc instalacji) jak dobrze pamiętam to też zatankowany, graty w bagażniku (zestaw szybkiej naprawy primery turbo:)) generalnie jestem mega zadowolony, może jeszcze pożycze od adasia g-techa i przy bardziej sprzyjających warunkach postaram się wykręcić coś lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Dobrze odzywieni byliscie przy tych pomiarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Dobrze odzywieni byliscie przy tych pomiarach pomiary były robione na jednej z najlepszych dróg w lbn........ obok MC Donalda........ stąd nasza nadwaga tak serio to ja waże 90 a kicek też coś koło tego....... niezłe z nas sterydy........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 No no bardzo męski wynik W koncu moja stara konfiguracja, tylko że ja kręciłem taki czasy w pojedynkę i pustym bagarzniku ale za to na kólkach 16" i na ultra-mega bezpiecznych ustawieniach zapłonu... Słuchy mnie odszły że już pedał sprzęgła odbija więc moze by tak posprzątać w primie i wysoką 5tkę do paki wykręcić :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 prima w końcu się zesrała, prawdopodobnie panewkę obróciło, ale miało prawo bo olej by ł tak rozrzedzony od paliwa że lał się jak woda co prawda nie udąło mi sie wszystkiego doprowadzić do końca tak jak powinno być i nawet na hamowni nie byłem :oops: , ale z turbo zrobiłem ponad 15 tys km i dało mi to tyle frajdy że hej teraz co następuje: 1. wynajmuje jakiś duży garaż z kanałem na ok 6 mies do roku..... 2. Prima będzie rozebrana na części pierwsze wraz z karoserją, wszystko co powinno być wymienione będzie wymienione, co ma być pomalowane itd itp......... 3. Silnik: remont, zakucie 4. Skrzynia: remont, szpera, może zmiana przełożeń?? 5. Zawiecha: obniżenie o ok 20-30mm, rozpórki przód i tył, hamule z P11GT 6. Wygląd: ma być ładna seria i korek od gazu w zdeżaku 7. Modyfikacje w zakresie zwiększenia mocy: jeszcze do końca nie wiadomo ale ma być 250-280PS i w kit innych rzeczy których teraz nie napisze postaram się wklejać zdjęcia na bieżąco, początek prac połowa lipca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 dasz rade stary nic nie pekaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 włąśnie nie pękam w końcu coiś mnie zmotywowało żeby to w końcu poskładać tak jak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.