Gość Marcin258 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Witam wszystkich jako że pierwszy post na forum to napiszę że posiadam (posiadałem) Nissanka 1.8 GTI i własnie wymieniam silnik. Miałem ECCS a teraz wstawiam NICS i tu pytanie bo ma jedną rzecz inną a mianowicie na kolektorze dolotowym jest regulowany dolot (regulowany podciśnieniem) jako że we wcześniejszym silniku tego nie było nie wiem z kąd dać mu to podciśnienie. Może jest ktoś kto zna temat i powie co z tym zrboić z góry dziękuję Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Hej to może przełóż kolektor od starego silnika :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin258 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 to jest ostateczność ale liczę na to że ktoś się już z takim rozwiązaniem spotkał. Nie wiem czy jest to czasem taki sysemik żeby jak zamkniesz przepustnicę na dużych obrotach i w kolektorze zrobi się na chwilkę podciśnienie to wtedy otwieraz jakiś zaciąg powietrza ale to tylko moje wymysły nawet nie wiem czy to cięgno otwiera przesłonę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 NICS - Nissan Injection Control System Takie cudo bylo montowane w silniku CA16DE. ECCS jest w CA18DE. Mam u siebie ten pierwszy... zejde i zajrze pod maske i powiem Ci skad jest brane podcisnienie.. PS: Zakladalem swego czasu kiedys taki temat bo sam nie wiedzialem po disaka sa dodtkowe przepustnice na koncu kolektora ssacego... fakt faktem ze otwiera sie to dopiero powyzej chyba 3000obr. Nigdy nie probowalem tego blokowac by bylo caly czas otwarte ale robi sie cieplo wiec byc moze sie tym zainteresuje. [ Dodano: Pon 27 Mar, 2006 ] Otwieranie tej dodatkowej przepustnicy starowanej podcisnieniowo podlaczone jest do takich elektrozaworkow umieszczonych przy puszce z filtrem powietrza na wysokosci przeplywomierza. Dochodzi do niej ze 4 wezyki.. nie chcialo mi sie sledzic ktory gdzie idzie. Jeden z nich idzie pod pierwsza przepustnice tu gdzie jest linka gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin258 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 oki mam już pnukt zaczepienia więc jak zakupię częście i będę wrzucał silnik to mam nadzieję że dojdę gdzie to dać. Jeszcze dodam że jak piszesz o elektrozaworach to nie wiem czy nei pozostanie mi przekładka kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Spoko... w razie czego moge pstryknac zdjecie.. PS: Miales silnik 1.8 a wrzucasz 1.6? Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin258 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 po małej przerwie jestem i już odpowiadam nie umiałem znaleźć 1,8 a jak mi gość powiedział że a 1900PLN by załatwił to mu powiedziałem nie dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 1.8 jest bardziej chodliwy ze wzgledu na mody. Siedzi sobie jeszcze procz N13 w B12, bluebirdzie i w 200SX. Ze wzgledu na te ostatnie towar jest chodliwy i w cenie. Trzeba sie dobrze rozgladac by wypatrzec tanio taki silnik.. najlepiej przywiezc caly samochod od gebelsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No ciekaw jestem co się wymyśli... Sam jutro jak znajdę chwilę, to zobacze te przewody co idą koło przepływki... Może by cosik można zmodować, żeby sie jeszcze lepiej silnik wkręcał na dole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 No ciekaw jestem co się wymyśli... Sam jutro jak znajdę chwilę, to zobacze te przewody co idą koło przepływki... Może by cosik można zmodować, żeby sie jeszcze lepiej silnik wkręcał na dole... Jak cos wymodzisz to pochwal sie tu na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin258 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 no jeszcze 3 dni i będę miał wrzucony silnik i tu pytanie czy przerzucać kolektor dolotowy czy moze ktoś wie skąd dać mu podciśninie do tej "przysłony". Chodzi mi o odpowiedź połącz to tu i tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Hejka chciałem zauważyć jeden fakt mam B12 1.6 GTI i w sunny b12 jest pasek rozrządu a w 100NX jest łańcuch jaki Marcin258 masz ten 1.6 bo ten mój ma 110KM chociaż w takim programie jak WORKSCHOP który mam jest ten silnik i pisze że ma 88KW czyli 120KM Jeśli ktoś wie jak to jest z ta mocą to niech napisze POZDRAWIAM acha dalej mam problem ze wspomaganiem kierownicy i jest coraz gorzej :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ale 100NX ma inny silnik niż nasz... Tam nie CA16DE tylko cosik innego... Z mocą to jest tak, że na początku były 120KM a później obniżyli do 110... ekologia... Jak to sprawdzić, to chyba najstarsi górale nie wiedzą, ponieważ w katalogu nie określono roku zmiany... A patrzyłem w autodacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 100NX ma GA14 GA16 i SR20 w werski GTi N13 i B12 mialy CA16 i CA18 w wersjach GTi, pozostale to E10S, E13S, E15S, E16S oraz po 89 roku GA14DS i GA16i ot i caly galimatias. Jeszcze diesel CD17 chyba. Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.