Gość czex Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Samo założenie jest dość proste, kupno używanego coolera od VW TDI albo 1.8T to też nie problem. Czy ktoś ma doświadczenia jak zachowywał się slinik 2.2 po takiej przeróbce ? Mam plan, żeby najpierw w zaprzyjaźnionym warsztacie założyć cooler, a potem w Masters Tuning przeprogramować seryjny chip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 No to sie nie zastanawiaj, bedziesz pierwszy ktory to zrobi w klubie, efekty napewno beda juz po samym załozeniu IC- przy wiekszych predkosciach poczujesz roznice a do tego jeszcze chip to bedzie suuper maszynka. U mnie dopiero w planie taka modyfikacja ale najpierw inne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 No wreszcie stałem się pełnoprawnym członkiem klubu Nabyłem wczoraj niebieską, 3 drzwiową 2.2Di comfort. Jutro będzie stała na 16-kach Toora od Hondy VTI, potem intercooler, car audio (leży w garażu) i chiptuning. Oczywiście o przemianach będe informował na bieżąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 pierwszy jeśli o chiptuning to nie będziesz,jeśli chodzi o cooler to napewno( chyba ,że się zbiorę i w tym tygodniu zamontuję 8). Po mojejej przeróbce największym problemem okazła się pompa która ogaranicza (elektronicznie-bez możliwości obejścia) podawanie paliwa.Przed chipem mialem na chamowni 108 hp i 230 mn,po 121 hp i 301 mn :shock:,spodziewałem się więcej hp ale w porowniu z serią za***prza strasznie.Wszystkie wskaźniki mn ihp wzrosły w całym zakresie obrotów ale nm główie wzrosły między 2200 rpm a 3500. Mam wykres , chętnię wrzucę ale nie wiem jak Jeśli chodzi o spalanie to pierwotnie się zalamalem, po 150 Km mialem 3/4 baku.Na szczęście jak przestalem testować po 130 KM nadal wskaźnik pokazuje full,więc podajrzewam ,że spalanie nie wzroslo radykalnie Generalnie polecam P.s sterownik bosh - identyczny jak w audi - nie licząc nats P.S Nie da się zrobić przerobki przez obd2-tradycyjnie lutowanko-strojenie-lutowanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Albin trochę się pospieszyłeś najpeirw trzeba było dać Coolera a potem wirusowac. Aha jeszcze powiedz u kogo robiłeś program, byś może gość by coś doradził jak można uzyskac większe dawki paliwa (zmiana pompy, wtrsyków...) Jak możesz to zapodaj mi swój wykres: Coobcio@nissanklub.pl a Ja go tutaj wkleje. Pozdrawiam Ps. Gratki za niezły przyrościk Nm :mrgreen: [ Dodano: Wto 11 Kwi, 2006 ] Znalzałem podobny topic do tego: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15954 Może się zdecydujemy i tylko w tym pisać będziemy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Albin, jesli mozesz podaj koszta takiego chipowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Przeróbkę robił diagtronik,powiedzieli ,że cooler jest jak najbardziej pożądany-zaraz później dodali ,że w tym wypadku głównie dla bezpieczeństwa. Paliwo podaje standardowa pompa vp 44 a jej zmiana może być mocno kłopotliwa [ Dodano: 11 Kwi 2006, 10:25 ] Koszt 1500 może i dużo ale ile trzeba by się namęczyć (i wydać) ,żeby mieć taki przyrost nm w wonossącej benzynie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 13KM w wolnossącym SR20De dodać to rzaden problem Ps. Cena Dobra - Diagtornik to fajni goście są... Ps jak jest normalna pompa to aż się proci o zmianę koncówek wtrysków na wydejniejsze. Ps. zamieszczam Twój wykresik: Przyrościk od 1700 do 3500 superaśny wyszedł - w sumie to jest najbardizej użytkowy zakres pracy silnika przy normalnej ekspoloatacji, widać że powyzej 3500 brakuje paliwka. Ciekawe czy co z tego wyjdzie w przyszłości, jakiś wydech luzny i Fmic jak najbardziej, jeszcze jakby powalczyć z ukłądem paliwowym to hmmm 150KM ?? Ps. Rozwiń ten projekt - niech wreszcie jakiś Diselek w Nissan Power Teamie się pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ładny tem momencik 303 :!: super tylko szkoda ze tak szybko go odcieło ale mysle ze i z tym sie uporaja fachowcy :mrgreen: PS. Coobcio wiesz moze jaki ma moment passat tdi 130 kM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Prosze oto przebieg Skoday Octavi 130KM silnik ASZ - taki sam jak w passacie (1,9) 132KM i 336Nm - Serja 138KM i 365Nm - wydech przelotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 coobcio, jaki wpływ moga mieć wydajniejsze wtryski jeśli pompa nie daje już rady? gdzie można znaleźć standardową wydajność? od czego je można dopasować?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jazer Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 kurde widze ze wiecej osob zamierza taka modyfikacje.z tym coolerem do 2,2 di to jest taka sprawa ze tam jest malo miejsca ja jak juz sie zdecyduje to bede szukal niewysokiego i grubego ic zeby utknac go tam na dole a nie chowac czesc za rejestracja inna historia to ze trzeba by kombinowac jak orurowanie puscic bo ni cholery nie ma miejsca na rury kolo chlodnicy.co do chipowania to ktos tu pisal ze trzeba lutowac,jak bylem u mastersa to zgral caly moj soft przez zlacze i mowil ze wszystko da sie zrobic przez niego bez zadnych innych kombinacji,aha koszt tez 1500,wiec juz sam nie wiem.ale co z ta pompa kurde? troche podlamala mnie ta wiadomosc o jakims elektronicznym ograniczeniu.albin czy moglbys napisac co miescilo sie w ramach tej modyfikacji? czy to tylko nowy soft czy cos jeszcze? pytam gdyz maters mowil ze poza softem on podkrecilby jeszce cos manualnie w ramach ceny,no i troche dziwna akcja ze jedni lutuja a drudzy mowia ze nie trzeba,sam juz nie wiem ocb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Pewno jedni mają kabel oprogramowanie do nissana a drodzy nie Co do wydajniejszych wtrsyków to zapewnią one większyą wydajność - z regóły to one blokują, myślę że na seryjnej pompie z dużymi większymi wtryskami do radę ośiągnąć ok. 150KM. Poniżej przykład co przyniosła wymiana samych wtyrsków paliwa na wydajniejsze w mojego ojca Skodzie OCTAVI z 90 konnym silnikiem AGR (1,9 TDI): Jak widać wymiana wtyrsków zwięszyła moc i moemnt w całutkim zakresie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 modyfikacja obejmowala jedynie elektronikę + pomiart na hamowni,probowali podłączyć się przez obd ( widziałem ,że w programie mieli 2,2 ) ale nie dali rady-dlatego musieli zrobić to po staremu :? Coobcio gdzie można dorwać takie wtryski, bo podejrzewam,że do vw nie ma problemu ale do nissana :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Wydaje mi się że silnik nissana chodzi na osprzęcie BOSCHA więc nie będzie problemu z zastosowaniem końcoweg z VW GROUP, mam ludzi co robią wtrsyki Hybrydy dla VW może i coś doradzą z nissanem. Najlepiej i najbliżej to udać się do DIagtroników i niech oni wyjmą jeden wtrsyk i porównają go z tego z VW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 intercooler nabyty: http://www.allegro.pl/item96440166_interco...ford_focus.html tani,ładny 8) I teraz mam pytanie , gdzie można kupić w Warszawie gumowe kolanka potrzebne przy łączniu rurek? oraz same rurki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 To złamanie co na nim jest zupelnie w niczym nie przeszkadza. Odpoweidnich gum poszukacj w sklepach z artykułami do aut cięzarowcyh - powinieneć coś dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 A kiedy robicie cai, skąd bierzecie taki ladne łączniki gumowe? [ Dodano: 23 Maj 2006, 15:55 ] IC zamontowany,przejechalem już jakieś 5 tysięcy i narazie gitara .Co do zmiany w osiągach to raczej jest mizerna- choć jak odłączyłem go na próbę odczułem niewielki spadek mocy w górnej partii obrotów więc może poza bezpieczeństwem silnika coś się zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.