Lobo Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Kupilem czarna P11 GT z konca `97 roku. Ma kilka malych usterek i o nie wlasnie ma pytanka... 1.Wentylator w srodku-nawiew dziala tylko na Max. predkosci, na posrednich pozycjech nie, ktos mi powiedzial ze jest taki uklad z opornikami szeregowo spietymi ktory odpowiada z sile nawiewu. Gdzie go szukac aby naprawiac lub ewentualnie wymieniac? moze jakies inne sugestie? 2.drugi problem jest nieco powazniejszy. Samochod jest wyposazony we wloska instalke LPG Landi Renzo. Nie wiem ktorej gen. Na podszybiu lezy taka czarna skrzynka z logo Landi i napisem Lambda control system. Pali super, na razie na max spalila mi 11l LPG. Moje pytanie jest takie, na paliwie chodzi do du..., tzn. tak jakby na 3 cylindrach, a na gazie bardzo rowno i stabilnie. co o tym myslicie? 3. czym roznie sie silnik z P11 GT, od np tego z SRI, SR20 of course. Czym wydusili tych pare kucy wiecej. Ta moja tak do 3-4tys obrotow jedzie bo jedzie a wyzej juz sie robi fajnie, choc uwazam ze jest przykrecona na tym gazie troche, 4. I potrzebuje super tanio i dobre przeguby do niej, zewnetrzne. Gdzie kupic??? Dzieki za pomoc Lobo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 ad.1 zepsuty-spalony opornik - napewno bylona forum - uzyj "szukaj" - w miare proste do naprawy ad.2 - malo pali ) - podjedz do jakiegos gazownika to ci napewno powie jaka instalka ad.3 - nie jestem specjalista w tej dziedzinie, ale napewno jakies walki sa inne, moze sprezanie, i inne rzeczy bo generalnie silnik chyba jest ten sam - ale tu pewnie Coobcio i inni uzytkownicy cos dodadza ) ad.4 Przeguby w kazdym sklepie z czesciami do japoncow powinienes dostac - co do firmy to trudno mowic i tak powinny wytrzymac dosc dlugo - ja jak wymienialem raz to nigdy nie zdarzylo mi sie tego zrobic ponownie a dawalem juz jakichs wlochow i japonskie tez.. zapytaj sprzedawce jakie ma i ktorych nie poleca.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Ad.2 Wg mnie instalka 2 generacji, a na benzyni kaleczy bo może być przepływomierz uszkodzony. Zrób autodiagnostyke ==> opis w dziale zrób to sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Ad.2 Wg mnie instalka 2 generacji, a na benzyni kaleczy bo może być przepływomierz uszkodzony. Zrób autodiagnostyke ==> opis w dziale zrób to sam Wg mnie komputerek oszukujący lambdę faktycznie sugeruję zwykłą podciśnieniówkę. Poza tym do SR20 mało kto zakłada sekwencję A co do przepływomierza, to chyba nadinterpretacja. Za mało danych. Może po prostu tradycyjnie dolot jest spaprany, auto łyka za bogatą mieszankę i się zalewa? Przepływomierz to ostateczność. ad.3 Silniki SR20DE i SR20DEH na pewno mają inne wałki i inny soft. Poza tym pewnie wydech i dolot nieco się różni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 1. inny ECU pozwala na wyzsze krecenie motoru 2. inny walek ssacy 3. kolektor wydechowy 4-2-1 4. przelozenia skrzyni biegow jak mi cos jeszcze wpadnie to napisze pozdrawiam SRi owner 8) [ Dodano: Pon 27 Mar, 06 15:56 ] tu masz sporo ciekawych informacji o podelu GT http://autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11gt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 A co do przepływomierza, to chyba nadinterpretacja. Za mało danych. Może po prostu tradycyjnie dolot jest spaprany, auto łyka za bogatą mieszankę i się zalewa? Przepływomierz to ostateczność No zgadza się, ale przepływomierz można łatwo sprawdzić samemu. A odnośnie dolotu to można sprawdzić chyba jedynie czy oprócz miksera (o ile to II gen.) nie ma jeszcze jakiejś innej zwężki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 2.drugi problem jest nieco powazniejszy. Samochod jest wyposazony we wloska instalke LPG Landi Renzo. Nie wiem ktorej gen. Na podszybiu lezy taka czarna skrzynka z logo Landi i napisem Lambda control system. Pali super, na razie na max spalila mi 11l LPG. Moje pytanie jest takie, na paliwie chodzi do du..., tzn. tak jakby na 3 cylindrach, a na gazie bardzo rowno i stabilnie. co o tym myslicie? Coś strasznie mało CI tego gazu pali, niezdziwił bym się jakby już gniazda zaworowe się powypalały od tak ubogiej mieszanki. Co do wachy to albo niedomaga układ paliwowy albo coś z przepływomierzem powietrza - Wpadnij powalczymy z tym. 3. czym roznie sie silnik z P11 GT, od np tego z SRI, SR20 of course. Czym wydusili tych pare kucy wiecej. Ta moja tak do 3-4tys obrotow jedzie bo jedzie a wyzej juz sie robi fajnie, choc uwazam ze jest przykrecona na tym gazie troche, Silniki SRI czy we wszsytkich innych modelach poza GT mają cieńsze trzonki zaworów wydechowych, mniej agresywne walki ssace i kolektory wydechowe tupy 4-1, także mają inne nastawy w ECU z odcinką na poziomie 6500obr.min włącznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 oprocz mixera jest jeszcze zawor anty wybuchowy, ktory jest tez zwezka.wlasnie wypie(&^% to gowno z dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.