Gość lipass Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Osobiście ZAWSZE brałbym świece NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 ale które z tej firmy NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Hmmmmmmm.... Napisze Ci jutro jak wróce z pracy bo mam chyba jeszcze opakowania po nich w Mikrusie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZIAZIK Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Panowie a ja chciałbym zapytać Was jak po tych regulacjach zapłonu o te 12 czy 8 stopni w przód zmieniło sie spalanie :roll: czy drastycznie sie zwiększyło i w sumie jake spalanie w tych autach należy używać za normalne?? :?: tzn ile przejeżdżacie na baku?? jeśli ja kiedyś przejeżdżałem 500 a teraz 400 to nie wiem co winić, ale aluski napewno troche na to wpłynęly... mam nadzieje że to niezły wynik bo pojemność baku to 40 litrów??!! ja zazwyczaj wlewam ok 33-35 pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 to masz bardzo świetny winik według mnie tyle km na całym baku to dla mnia marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 to zalezy czy na trasie czy w miescie, ostatnio podczas podrozy lublin<>gdańsk, moja k10 paliła 5,25 l/100km na trasie przy jezdzie ~120km/h przy temp. bliskiej zera... Jezeli by tak zatankowac do pełna to mozna przejechac 750km na jednym baku... Ogolnie jeżeli micra jest zdrowa i jej nic nie dolega to takie spalanie jest w normie... w lecie mozna zejsc ponizej 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZIAZIK Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 To ładny wynik, ja też raz pamiętam ze zalałem do pełna i pojechałem Gniezno==>Poznań==>Gniezno po poznaniu też troche przejechałem i jak wróciłęm to zalałem znów do pełna i przejechane miałem 130km a weszło 6,6 litra, co dało ok 5,0 więc też był niezły wynik, wtedy było ciepło i 100 km z tego kursu było na trasie do 110km/h ale od tego czasu już miałem kilka regulacji i ten ogólny zasięg zmienił sie z 500 na 400km... ale 80% paliwa z baku przejeżdżam po mieście. teraz regulowałem zawory i zmieniłem świece, filtr powietrza i zalałem do pełna, ciekaw jestem jaki teraz bedzie wynik :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 micra z katalizatorem: BPR5ES-11 a bez: BPR5ES Było wiele razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 micra z katalizatorem: BPR5ES-11a bez: BPR5ES Dokładnie to te świece nic dodać nic ująć Apropos, ja przejechałem na swoich BPR5ES-11 ok 5000 km i pozbyłem sie kata. I mam pytanie jak może wpływać ten fakt na osiągi Micry?? pzdr i dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 micra z katalizatorem: BPR5ES-11a bez: BPR5ES Dokładnie to te świece nic dodać nic ująć Apropos, ja przejechałem na swoich BPR5ES-11 ok 5000 km i pozbyłem sie kata. I mam pytanie jak może wpływać ten fakt na osiągi Micry?? pzdr i dzięki za odp Tego już mi szukajka nie powiedziała :mrgreen: niech wypowie się ktoś inny nie mam pojęcia pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZIAZIK Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 mam pytanko jak po tych 10 stopniowych wyprzedzeniach zapłonu wypada spalanie i czy osiągi są dużo lepsze?? i czy po 5 stopniowych wyprzedzeniach jest już jakas różnica?? bo nie wiem czy warto sie za to zabierać, większe są korzyści czy jednak spalanie zabiera te pozytywne emocje :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 zwiększenie wyprzedzenia kąta zapony ma za zadanie zwiększyć ciśnienie w komorze spalania rzez co i moc jednostkowa :] przy założeniu, że styl jazdy sie nie zmieni to autko powinno mniej palić :] ale może to nie być odczuwalne :] ale napewno poprawi sie dynamika auta :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZIAZIK Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Czyli o ile proponujesz mi wyprzedzić zapłon?? mam micre 1,2LX z 12.1991r rozumiem że jeśli nawet zmieni sie styl jazdy to nie spali więcej niż przed taką zmianą zapłonu, czyli chodzi o to że ogólne spalanie sie nie zwiększy..? jeśli dobrze sie zrozumieliśmy to jaką zmiane mi proponujesz :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Bawilem sie wczoraj zaplonem - ustawiony według ksiązki z odlaczoną pneumatyke na 2 stopnie po daje okolo 8-10* przed z podlaczona pneumatyka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Chłopaki a jak mam K10 składana 94r, części 88r, silnik 1.0 to jaki kąt proponujecie żeby śmigało? Bo teraz to wpierdziela za dwoje, przyśpieszenie marne i ciężko nawet te 110km/h wyciśnąć bo mam wir w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 ja wyprzedzilem zaplon na maksa skali tam jest przy łączeniu aparatu z glowica taka skala pokrecilem aparatem zaplonowym w prawo do konca skali i pojechalem na testy z uzyciem stopera od komorki Wiarygodne do konca nie sa te testy ale staralem sie jak najtrafniej naciskac start i stop na stoperze 0-100 - 11,65s (przed 12,84) 60-100 na 4biegu - 12,70s 60-100 na 3biegu - 8,75s 1 osoba na pokladzie, bak prawie pusty Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.