Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Osiągi MICRY-chyba przesada


Gość mistrz_1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie a ja chciałbym zapytać Was jak po tych regulacjach zapłonu o te 12 czy 8 stopni w przód zmieniło sie spalanie :roll: czy drastycznie sie zwiększyło i w sumie jake spalanie w tych autach należy używać za normalne?? :?: tzn ile przejeżdżacie na baku?? jeśli ja kiedyś przejeżdżałem 500 a teraz 400 to nie wiem co winić, ale aluski napewno troche na to wpłynęly... mam nadzieje że to niezły wynik bo pojemność baku to 40 litrów??!! ja zazwyczaj wlewam ok 33-35 pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy czy na trasie czy w miescie, ostatnio podczas podrozy lublin<>gdańsk, moja k10 paliła 5,25 l/100km na trasie przy jezdzie ~120km/h przy temp. bliskiej zera... Jezeli by tak zatankowac do pełna to mozna przejechac 750km na jednym baku... Ogolnie jeżeli micra jest zdrowa i jej nic nie dolega to takie spalanie jest w normie... w lecie mozna zejsc ponizej 5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ładny wynik, ja też raz pamiętam ze zalałem do pełna i pojechałem Gniezno==>Poznań==>Gniezno po poznaniu też troche przejechałem i jak wróciłęm to zalałem znów do pełna i przejechane miałem 130km a weszło 6,6 litra, co dało ok 5,0 więc też był niezły wynik, wtedy było ciepło i 100 km z tego kursu było na trasie do 110km/h ale od tego czasu już miałem kilka regulacji i ten ogólny zasięg zmienił sie z 500 na 400km... ale 80% paliwa z baku przejeżdżam po mieście. teraz regulowałem zawory i zmieniłem świece, filtr powietrza i zalałem do pełna, ciekaw jestem jaki teraz bedzie wynik :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

micra z katalizatorem: BPR5ES-11

a bez: BPR5ES

 

Dokładnie to te świece nic dodać nic ująć:)

 

Apropos, ja przejechałem na swoich BPR5ES-11 ok 5000 km i pozbyłem sie kata. I mam pytanie jak może wpływać ten fakt na osiągi Micry??

 

pzdr i dzięki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

micra z katalizatorem: BPR5ES-11

a bez: BPR5ES

 

Dokładnie to te świece nic dodać nic ująć:)

 

Apropos, ja przejechałem na swoich BPR5ES-11 ok 5000 km i pozbyłem sie kata. I mam pytanie jak może wpływać ten fakt na osiągi Micry??

 

pzdr i dzięki za odp

 

Tego już mi szukajka nie powiedziała :mrgreen:

niech wypowie się ktoś inny nie mam pojęcia

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko jak po tych 10 stopniowych wyprzedzeniach zapłonu wypada spalanie i czy osiągi są dużo lepsze?? i czy po 5 stopniowych wyprzedzeniach jest już jakas różnica?? bo nie wiem czy warto sie za to zabierać, większe są korzyści czy jednak spalanie zabiera te pozytywne emocje :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększenie wyprzedzenia kąta zapony ma za zadanie zwiększyć ciśnienie w komorze spalania rzez co i moc jednostkowa :] przy założeniu, że styl jazdy sie nie zmieni to autko powinno mniej palić :] ale może to nie być odczuwalne :] ale napewno poprawi sie dynamika auta :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli o ile proponujesz mi wyprzedzić zapłon?? mam micre 1,2LX z 12.1991r rozumiem że jeśli nawet zmieni sie styl jazdy to nie spali więcej niż przed taką zmianą zapłonu, czyli chodzi o to że ogólne spalanie sie nie zwiększy..? jeśli dobrze sie zrozumieliśmy to jaką zmiane mi proponujesz :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawilem sie wczoraj zaplonem - ustawiony według ksiązki z odlaczoną pneumatyke na 2 stopnie po daje okolo 8-10* przed z podlaczona pneumatyka.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chłopaki a jak mam K10 składana 94r, części 88r, silnik 1.0 to jaki kąt proponujecie żeby śmigało? Bo teraz to wpierdziela za dwoje, przyśpieszenie marne i ciężko nawet te 110km/h wyciśnąć bo mam wir w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyprzedzilem zaplon na maksa skali :) tam jest przy łączeniu aparatu z glowica taka skala :) pokrecilem aparatem zaplonowym w prawo do konca skali i pojechalem na testy z uzyciem stopera od komorki :)

Wiarygodne do konca nie sa te testy ale staralem sie jak najtrafniej naciskac start i stop na stoperze :)

0-100 - 11,65s (przed 12,84)

60-100 na 4biegu - 12,70s

60-100 na 3biegu - 8,75s

1 osoba na pokladzie, bak prawie pusty :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...