Lawina Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Na przyszłość dla tych ktorzy beda chcieli zmienic podswietlenie na diodowe w micrze K10... w zegarach w wersji z zegarkiem sa 3 zarowki W5W i jedna mniejsza... w zegarach w wersji z obrotomierzem tylko 3 zarówki W5W... Jako ze na szafce leza zegary z zegarkiem, postanowilem najpierw na sucho sprawdzic w domu jaki bedzie efekt zmiany zarowek na diody... zamienilem tylko te 3 W5W... podpialem zasilanie... i zajarany poszedlem do samochodu czym predzej zalozyc tam diody... efekt super... rownomiernie podswietlone cale zegary (oprocz miejsca gdzie nie wymienilem tej mniejszej zaroweczki... ale to nie istotne...) . Zalozylem diody w zegarach z obrotkiem... wlaczam swiatla... a tu kupa... nierownomiernie... za ciemno... generalnie padaka... zmienilem z powrotem na zarowki... trzeba bylo by troche pokombinowac zeby to ladnie zrobic, myslalem zeby samemu takie zrobic diody tak zeby zrobic taka gwiazde np z 4 diod, zeby swiecily w rozne strony ... i dopiero takie 3 kombajny wrzucic w miejsce zarowek... jeszcze na to przyjdzie czas... w kazdym razie... w wersji z zegarkiem polecam bo bardzo ladnie to wyglada, zas w wersji z obrotkiem trzeba sie troche pobawic... a tak poza zegarami... podswieltenie suwakow nawiewu tez odpada jedna dioda (jest tam jedna zarowka W5W)... dioda swieci centralnie tak ze az czarny plastki przeswituje i widac niebieskie koleczko, a symbole i "kreski" sa ledwo podswietlone... nalezy rowniez pamietac o zmianie zaroweczki w przycisku ogrzewania tylnej szyby i przelaczniku regulujacym wysokosc swiatel (tam sa diody 3mm zielone dla kazdej cyferki + nie wiem co bo juz nie sprawddzalem, dla kreski na samym przelaczniku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.