Gość Przemko Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Cześć czy warto do paliwa dolać uszlachetniacz? Czytałem, że czyści układ paliwowy (usuwa rdze i brud), ale czy ten brud nie zaszkodzi pompie i silnikowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 poradnik Haynes-a nie zaleca zadnych polepszaczo-poprawaiczy. mozesz raz na jakis czas wysypac sie na pelny bak BP Ultimate i koszt podobny do "zwyklej" + uzdrawiacz a wiesz ze nic sie nie spieprzy. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemko Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Dzięki zatankuje BP Ultimate i zobacze jak będzie smigał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 To co napiszę jest oczywiście moim subiektywnym odczuciem, ale wydaje mi się, że mojej Primerce TD zupełnie nie podchodzi ta BP Ultimate. Zużycie zamiast spaść to wzrosło a z mocą to trudno powiedzieć. Natomiast strzałem w 10 okazał się Shellowski V-Power Diesel. Faktycznie poczułem różnicę i w kulturze pracy motoru i we wchodzeniu na wyższe obroty i zużycie spadło o 0,6l/100km. Sporo wyższa cena zrekompensowała się spadkiem w spalaniu. Odpalanie również się poprawiło - na pierwsze ćwierć obrotu wału (wcześniej było różnie czasem i kilka obrotów zrobił zanim zaskoczył). A jeżeli chodzi o uszlachetniacze, to ZDECYDOWANIE ODRADZAM - przynajmniej te tanie. Innych nie próbowałem i już się boję sprawdzać bo po tamtych jakiegoś rozstroju auto dostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 widzialem kiedys wykres z hamowni auta do ktorego wlano V Power Racing (czy jak to sie tam zowie) i sprawdzono moc, a potem zalano inna PB98 i znow hamowanko -> wyszlo ze niby na tej "innej" 98 moc i moment byly troszke lepsze. ja bardzo sceptycznie podchodze do tych specjalnych "edycji" paliw... jakos nigdy nie odczulem zbyt duzej roznicy tankujac Vervy, Vpowery i inne. Za to faktem jest ze np. na naszym 98 samochod chodzi gorzej niz na szwedzkim 95 (to mialem okazje kiedys sam zobaczyc...). no ale to sa konsekwencje tego ze do konca nikt nie wie jaki syf lejemy do bakow. nic tylko sie zalamac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Panowie, ja akurat sie przekonałem i nadal przekonuje że BP Ultimate (ON) jest "inny" od "zwykłej" ON, jest o wiele lepszy, zalewam, choć nie często, do ciężarówki i porównanie żadne, może akurat trafiam na dobre stacje ale czuje że auto naprawde ciągnie, fakt faktem że przy - 30'C zamarzło w filtrze ale to nie dziwne, poprostu czuje różnice, takie moje zdanie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Chłopaki ja mogę tylko jeszcze dodać że jak jeździłem almerką 1,6 to shell vpower ,zatankowałem ten badziew tylko raz, autko zmuliło się zaczęło palić jak smok,po zatankowaniu zwykłej pb 95 wszystko wróciło do normy/a ostatnio do primerek tankuję BP ultimate 98 i jeździ się świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 sadze ze powinnismy tez wziac poprawke na to do jakiej benzyny "przystosowane" jest nasze autko - chodzi mi glownie o wyprzedzenie zaplonu... zreszta odczucia potrafia byc bardzo subiektywne a nikomu sie chyba zbytnio nie chce uskuteczniac jakis wyrafinowanych testow (przynajmniej mi niezbyt) pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Heh,dziś w wiadomosciach słyszałem posła Łacznego,który mówił,żeby zgłaszać posłom samoobrony przypadki uszkodzenia układów paliwowych w samochodach,spowodowanych złą jakościa paliwa I oni pewnie zrobią porządek na naszych Stacjach Uzdatniania Wody Benzyną :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Adams napisał: sadze ze powinnismy tez wziac poprawke na to do jakiej benzyny "przystosowane" jest nasze autko - chodzi mi glownie o wyprzedzenie zaplonu... I chyba tu jest właśnie pies pogrzebany. Święte słowa. Mało które autko (powiedzmy z przed roku 2000 a takich jest w klubie chyba najwięcej) nie było dłubane i ustawienia mają przeróżne. Nie ma praktycznie speca co by ustawił na fabryczne wartości, a zużycie elementów w każdym silniku i układzie wtryskowym postępuje inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 HE HE mi to chyba nikt by nie zwrócił za uszkodzenie układu paliwowego ,bo jak jeżdze na 95 to mam stukowe,dopiero na dobrej 98 to mija,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.