Gość symek Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Wiem, że na forum już wiele razy był poruszany ten temat, jednak interesuje mnie co może mieć, aż tak duży wpływ na spadek prędkości maksymalnej o prawie 25km/h. Słoneczko zawsze bujało się w granicach 185-195km/h a teraz z wielkim bólem rozpędza się do 170. Do 160 przyspiesza w miarę normalnie, ale kolejne 10km/h to wieczność. Przy 160 auto traci kompletnie moc. Dodam, że nie ma znaczenia czy jadę na LPG czy PB. Świece mam nowe, filtry są w dobrym stanie. Jedyne co przychodzi mi do głowy to 12 letni katalizator, który może być zasyfiony na maksa, ale czy aż tak może spowalniać moją turkusową strzałę … ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Wg mnie to katalizatora to juz dawno powinienes sie pozbyc, napewno juz nie dziala ( chyba ze masz maly przebieg ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 A na innych biegach normalnie przyspiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 A czy robiłeś coś ostatnio przy silniku, np. wymieniałeś łańcuch rozrządu lub coś podobnego? Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Moze zalozyles jakies szersze laczki i jest mu teraz ciezej A tak na powaznie to moze faktycznie cos z katalizatorem, ja tez sie zamierzam z wywaleniem bo ostanio cos sie muli coraz bardziej a auto ma juz 150 tys na karku Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Przebieg to 156tyś. Na innych biegach przyśpiesza normalnie. Silnik chodzi płynnie itp. Nic ostatnie nie robiłem przy silniku. Dzisiaj byłem w trasie i właśnie mnie zdziwiło, że przy 160km/h traci moc. Rozpędzenie go od 160 do 170 trwa wieki. Do 160 idzie tak jak powinien, dalej jest "zonk"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 to Ci konie z pod maski uciekły a tak na poważnie to może byc kat albo oberwany tłumik w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Tak więc będę musiał pomyśleć co z tym fantem zrobić. Co polecacie- zamontować nowy katalizator, czy może w miejsce kata wstawić rurę (z tego co wiem musi mieć większą średnicę od reszty wydechu). Na forum są podzielone zdania odnośnie tego czy nowy kat czy zwykły kawałek przelotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Zdania są podzielone ze wzgledu na zasobność porfela :wink: . Jeśli Cię stać na katalizator to go kup. Jeśli nie to kawałek przelotu nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Na allegro można już kupić katalizator BOSAL`a za 175zł, tylko z tego co widze wszystkie są do wspawania, wiec samodzielny montaż odpada ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 przelot tez musi wspawać ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 A ja mam pytanie jak można sprawdzić czy kat jest dobry. Jest jakieś urzadzenie do tego czy tylko ogląd zewnętrzny i domysły sugeruja jego wymianę. Bo ja mam już 200 tysiączków nabite i nie wiem jaki jest stan mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Trzeba wyjac go i zajrzec do srodka. Jak jest plaster miodu i widac drugi koniec katalizatora przez dziure to znaczy ze jest dobry. Jak nie bedzie przeswitu na wylot to znaczy ze jest do wyrzucenia. [ Dodano: Czw 30 Mar, 2006 ] Spadku mocy tylko na ostatnim biegu nie szukalbym raczej w samym katalizatorze. gdyby byl zapchany to samochod nie ciagnalby na zadnym biegu. No ale zajrzec tam do niego nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Trzeba wyjac go i zajrzec do srodka. Jak jest plaster miodu i widac drugi koniec katalizatora przez dziure to znaczy ze jest dobry. Jak nie bedzie przeswitu na wylot to znaczy ze jest do wyrzucenia. [ Dodano: Czw 30 Mar, 2006 ] Spadku mocy tylko na ostatnim biegu nie szukalbym raczej w samym katalizatorze. gdyby byl zapchany to samochod nie ciagnalby na zadnym biegu. No ale zajrzec tam do niego nie zaszkodzi. To jaka może być inna przyczyna spadku mocy na 5 biegu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 A ile powinien leciec N14 2,0diesel ? Moj leci 175 i wiecej sie nie da .... To jego max osiągi ? Pytam z czystej ciekawosci bo ja i tak wiecej niz 140-150 go nie bujam :-) Jak ktos ma takiego albo wie to pls o odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Wiem, że na forum już wiele razy był poruszany ten temat, jednak interesuje mnie co może mieć, aż tak duży wpływ na spadek prędkości maksymalnej o prawie 25km/h. Słoneczko zawsze bujało się w granicach 185-195km/h a teraz z wielkim bólem rozpędza się do 170. Do 160 przyspiesza w miarę normalnie, ale kolejne 10km/h to wieczność. Przy 160 auto traci kompletnie moc. Dodam, że nie ma znaczenia czy jadę na LPG czy PB.Świece mam nowe, filtry są w dobrym stanie. Jedyne co przychodzi mi do głowy to 12 letni katalizator, który może być zasyfiony na maksa, ale czy aż tak może spowalniać moją turkusową strzałę … ??? Witam ... A może poprostu zatankowałeś gówniane paliwo rozrobione wodą... Jedź na dobrą stacje (polecam shell lub esso) zatankuj 98 oktanków i spróbuj.... powodzenia.. a w instalacji LPG powinieneś znaleźć filterek i go wymienic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.