Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów jestem nowym na forum i mam kilka pytań. A więc jak w temacie, mianowicie: na rozgrzanym silniku (wskazówka temperatury na połowie skali) w trakcie normalnej jazdy podczas przyspiesznia niezależnie od obrotów silnika czy jest to 1500 czy 3000 tys. samochód się zaczyna dławić trwa to kilka sekund a potem idzie normalnym rytmem, natomiast kiedy silnik jest zimny takich objawów niema przyspiesza z każdego zakresu obrotów równomiernie i bardzo ładnie się na nie wkręca. Dodam jeszcze że autko kupiłem w listopadzie ubiegłego roku i po wymianie części eksploatacyjnych ta przypadłość nie znikła: - Filtr powietrza - przewody WN Janmor - Świece NGK Vline - Filtr paliwa - Olej wraz z filtrem Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję !!! :sad: [ Dodano: Czw 30 Mar, 2006 14:25 ] Czy ktoś może mi odpowiedzieć na to pytanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 witam jaki masz motor, masz wtrysk czy gaznik? sprawdz przewodu podcisnienia, pompe paliwa na zimnym silniku pracuje automatyczne ssanie i podawana jest wieksza ilosc paliwa i si eni dusi po rozgrzaniu odlacza sie i zaczyna sie zapewne yo, ja bym obstawial sprawdzic szczelnosc ukladu dolotowego a mdzn wszytskie rurki podcisnien pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Silnik to 1.6 benzyna na gażniku elektronicznym uklad dolotowy jest raczej szczelny a czy moźe to być przyczyna jakiegoś elektro zaworu, czy teź moźe to coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcinelli Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Konradzie, mam bardzo podobny problem, po rozgrzaniu dostaje czkawki przy przyspieszaniu, ale musi się naprawde dobrze rozgrzac, ładnych parę km przejechać, gaxnik teź mam w porząsiu, i chyba winy upatruje w prądzie, tz. cewka zapłonowa czy coś w tym rodzaju chyba.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 sprawdzę być może to cewka [ Dodano: Wto 04 Kwi, 2006 18:32 ] no i znalazłem to nie była cewka a jakiś przewód podciśnienia który był poprostu odłączony narazie wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.