Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] 2.0td-na wolnych obr.jakby wspomag. nie działa?


Gość Radkiewicz Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Radkiewicz Krzysztof

Dojezdzam do skrzyżowania, hamuje i skrecam(oboty silnika jakby miał zagasnąć),wspomaganie cięzko chodzi.

Jak stoję w miejscu-wspomaganie tez trochę cięzko chodzi,chyba że ciut przygazuje -jest ok.

 

Czy za niskie obroty biegu jałowego? Mam ok(800) na oko z obrotomierza,da się jakoś je wyregulować?

 

Tak na marginesie:

Czy jak odpalacie swoje TD z 2 sek.(na oko :shock: ) mija zanim odpali?

Wcześniej miałem benzynke -ułamek sekundy i chodzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z odpalaniem u mnie nie ma żadnego problemu - pali prawie na dotyk. Obroty jałowe sa regulowane elektronicznie, żadną śróbką przepustnicy ich nie podniesiesz, chyba że na pedale gazu byćmoże jest regulacja

W kwestii wspomagania to:

- sprawdź naciąg paska pompy wspomagania

- sprawdź stan oleju w zbiorniczku układu wspomagania - nawet niewielki ubytek może powodować złe działanie układu lub głośną pracę pompy. Może olej jest już stary, albo po prostu niewłaściwy (zbyt rzadki)

-byćmoże pompa jest już padnięta

-byćmoże ktoś zastosował pompę od silnika benzynowego (zdarzały sie takie siupy) - a taka ma słabszy wydatek na wolnych obrotach

-może układ jest lekko nieszczelny i ciśnienie się gdzeiś wytraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Obroty biegu jałowego dla tego silnika jak podaje instrukcja to 700 obr/min +-50 czyli masz prawidłowe (choć ja uważam że to za mało bo silnik dostaje wibracji). Natomiast co do zrzucania do 500obr/min (lub nawet czasami poniżej) to większość klubowiczów z TD o tym pisało. Ja również się pod tym podpisuję. Jedynie z włączoną klimatyzacją trzyma około 900obr/min i wtedy ładnie równo silniczek pracuje. Po wypięciu biegu też ładnie trzyma te obrociki nie dopuszczając do takich spadków.

Również od pewnego czasu zauważyłem (a wcześniej chyba na to uwagi nie zwracałem) że wspomaganie kierownicy jest jakieś słabe. Poziom płynu HOT i COLD jest O.K. a instrukcja nie przewiduje wymiany. Paski klinowe poprawnie napięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radkiewicz Krzysztof

DZieki Chłopy za informacje,wszystkie są cenne.

Pasek sprawdzałem,płynu też jest tyle ile trzeba,myslę że wina leży po stronie wolnych obrotów-może przepływomierz mi pada.

Ale raczej nie auto ogólnie chodzi bardzo dobrze.

 

 

P.S. Co może być przyczyną trochę długiego zapalania auta-świece żarowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Czy długo musisz kręcić zawsze - czy tylko jak się rozgrzeje? Jeżeli zawsze to albo świece albo przestawiona pompa - małe piwo - 50 zł za ustawienie na czujniku zegarowym - i tylko tak - żaden komputer.

Jeżeli tylko na ciepłym nie chce odpalać to gorzej bo to usterka pompy. Wiele też było postów na ten temat i chodzi o czujnik temperatury w pompie i nastawnik dawki (sztelwerk - nie wiem jak się to pisze poprawnie). Takie rzeczy mało kto robi. A od Bosch Service lepiej trzymać się z daleka bo oni od najgrubszych rzeczy zaczynają - najlepiej to by nowe pół pompy wstawili i skasowali pieiążki a za efekty nie ręczą. Klubowicze pisali o Bogdanie Podkowińskim z Nadarzyna pod Warszawą, że facio dobrze czuje temat. Gdzieś są na forum namiary na niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radkiewicz Krzysztof

Te długo to kwestia sporna troche( ale w porównaniu do byłego p10 benzyny)trochę długo.

Nie ma różnicy czy zimny,czy ciepły tak samo pali.

Wiesz Jurgenik będe jeździł aż coś piznie do końca :lol: .

Oczywiście oby nic nie pizdneło :wink:

Dzieki za inf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja mam dokładnie taki sam problem jak opisany przez kolegów ale nie wiem co z tym zrobić? Nie wiem czy będzie pasowała pompa do tego auta z jakiegoś innego. Marti pisał że potrzebny jest nr VIN, co z tym numerem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

[ Dodano: Pon 24 Mar, 2008 21:36 ]

Dojezdzam do skrzyżowania, hamuje i skrecam(oboty silnika jakby miał zagasnąć),wspomaganie cięzko chodzi.

Jak stoję w miejscu-wspomaganie tez trochę cięzko chodzi,chyba że ciut przygazuje -jest ok.

 

 

tez mi sie tak zdarzyło raz ale teraz juz jest ok :) nawet nie wiem jaka byla tego przyczyna :/

 

Tak na marginesie:

Czy jak odpalacie swoje TD z 2 sek.(na oko :shock: ) mija zanim odpali?

Wcześniej miałem benzynke -ułamek sekundy i chodzi.

Pozdrawiam

 

Nie wiem ale moze nie wiesz o tym ze w dieslu najpier musza ci sie swiece żarowe nagrzać czy jak to sie tam nazywa :) ale nie jestem pewien czy o to ci chodzi :P wywnioskowałem to z tego ze zajmuje to okolo 2 sekund :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...