Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Dojezdzam do skrzyżowania, hamuje i skrecam(oboty silnika jakby miał zagasnąć),wspomaganie cięzko chodzi. Jak stoję w miejscu-wspomaganie tez trochę cięzko chodzi,chyba że ciut przygazuje -jest ok. Czy za niskie obroty biegu jałowego? Mam ok(800) na oko z obrotomierza,da się jakoś je wyregulować? Tak na marginesie: Czy jak odpalacie swoje TD z 2 sek.(na oko :shock: ) mija zanim odpali? Wcześniej miałem benzynke -ułamek sekundy i chodzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 z odpalaniem u mnie nie ma żadnego problemu - pali prawie na dotyk. Obroty jałowe sa regulowane elektronicznie, żadną śróbką przepustnicy ich nie podniesiesz, chyba że na pedale gazu byćmoże jest regulacja W kwestii wspomagania to: - sprawdź naciąg paska pompy wspomagania - sprawdź stan oleju w zbiorniczku układu wspomagania - nawet niewielki ubytek może powodować złe działanie układu lub głośną pracę pompy. Może olej jest już stary, albo po prostu niewłaściwy (zbyt rzadki) -byćmoże pompa jest już padnięta -byćmoże ktoś zastosował pompę od silnika benzynowego (zdarzały sie takie siupy) - a taka ma słabszy wydatek na wolnych obrotach -może układ jest lekko nieszczelny i ciśnienie się gdzeiś wytraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Obroty biegu jałowego dla tego silnika jak podaje instrukcja to 700 obr/min +-50 czyli masz prawidłowe (choć ja uważam że to za mało bo silnik dostaje wibracji). Natomiast co do zrzucania do 500obr/min (lub nawet czasami poniżej) to większość klubowiczów z TD o tym pisało. Ja również się pod tym podpisuję. Jedynie z włączoną klimatyzacją trzyma około 900obr/min i wtedy ładnie równo silniczek pracuje. Po wypięciu biegu też ładnie trzyma te obrociki nie dopuszczając do takich spadków. Również od pewnego czasu zauważyłem (a wcześniej chyba na to uwagi nie zwracałem) że wspomaganie kierownicy jest jakieś słabe. Poziom płynu HOT i COLD jest O.K. a instrukcja nie przewiduje wymiany. Paski klinowe poprawnie napięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 DZieki Chłopy za informacje,wszystkie są cenne. Pasek sprawdzałem,płynu też jest tyle ile trzeba,myslę że wina leży po stronie wolnych obrotów-może przepływomierz mi pada. Ale raczej nie auto ogólnie chodzi bardzo dobrze. P.S. Co może być przyczyną trochę długiego zapalania auta-świece żarowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Czy długo musisz kręcić zawsze - czy tylko jak się rozgrzeje? Jeżeli zawsze to albo świece albo przestawiona pompa - małe piwo - 50 zł za ustawienie na czujniku zegarowym - i tylko tak - żaden komputer. Jeżeli tylko na ciepłym nie chce odpalać to gorzej bo to usterka pompy. Wiele też było postów na ten temat i chodzi o czujnik temperatury w pompie i nastawnik dawki (sztelwerk - nie wiem jak się to pisze poprawnie). Takie rzeczy mało kto robi. A od Bosch Service lepiej trzymać się z daleka bo oni od najgrubszych rzeczy zaczynają - najlepiej to by nowe pół pompy wstawili i skasowali pieiążki a za efekty nie ręczą. Klubowicze pisali o Bogdanie Podkowińskim z Nadarzyna pod Warszawą, że facio dobrze czuje temat. Gdzieś są na forum namiary na niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Te długo to kwestia sporna troche( ale w porównaniu do byłego p10 benzyny)trochę długo. Nie ma różnicy czy zimny,czy ciepły tak samo pali. Wiesz Jurgenik będe jeździł aż coś piznie do końca . Oczywiście oby nic nie pizdneło :wink: Dzieki za inf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ja mam dokładnie taki sam problem jak opisany przez kolegów ale nie wiem co z tym zrobić? Nie wiem czy będzie pasowała pompa do tego auta z jakiegoś innego. Marti pisał że potrzebny jest nr VIN, co z tym numerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 [ Dodano: Pon 24 Mar, 2008 21:36 ] Dojezdzam do skrzyżowania, hamuje i skrecam(oboty silnika jakby miał zagasnąć),wspomaganie cięzko chodzi.Jak stoję w miejscu-wspomaganie tez trochę cięzko chodzi,chyba że ciut przygazuje -jest ok. tez mi sie tak zdarzyło raz ale teraz juz jest ok nawet nie wiem jaka byla tego przyczyna :/ Tak na marginesie:Czy jak odpalacie swoje TD z 2 sek.(na oko :shock: ) mija zanim odpali? Wcześniej miałem benzynke -ułamek sekundy i chodzi. Pozdrawiam Nie wiem ale moze nie wiesz o tym ze w dieslu najpier musza ci sie swiece żarowe nagrzać czy jak to sie tam nazywa ale nie jestem pewien czy o to ci chodzi wywnioskowałem to z tego ze zajmuje to okolo 2 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.