Gość pjfox Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Witam. Temat rzeka czy też bumerang. P11 SI 1.6 '97 LPG 160tys km, ps. ruda dziwka (-: Na wolnych obrotach coś grzechocze przy paskach -> mechanik stwierdził - rozrząd. Brzęczy, grzechocze - to by wymienić - zwłaszcza że robię z 50-60 tys. rocznie. Trudno co zrobić. Zapytałem o koszt (we Wro - JapanCars) - 1135zł komplet części - napinacze, łańcuchy, kółka, ślizgi, uszczelki i wsie pierdołki + ok. 400zł robocizna = cały dzień roboty. Poczytałem na forum sporo wątków pt. rozrząd, i wyszło, że jak robić to całość. Pytanie jak to się ma do standardów? za drogo? średnio? tanio? Co do ciekawej propozycji - tacy leszcze z zupełnie innej branży jak ja (IT (-: ) to się za cholerę nie znają na akcji pt. brzęczy rozrząd. Może by ponagrywać dźwięki takiego właśnie brzęczącego rozrządu i umieścić gdzieś na stronce (-: Nie wiem jak z możliwościami technicznymi, i jak to w ogóle wykonać - ale jakby się udało - to było by ciekawe i myślę miłe. Ja będę próbował (-: Może nie na komórkę, ale coś wymyślę (-: pozdro pj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 nie za tanio te części? na rynku są części różnej jakości, możesz konkretnie wypisać nazwy producentów, pełne nazwy części? no chyba że masz super dużą zniżkę w jc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 trudno powiedziec czy tanio czy drogo - ja wymieniłem kompletny rozrząd za 200 zł ( robocizna oczywiście ) co do części nie wypowiem sie bo nie wiem w innym zakładzie koleś mi krzyknął 450 zł za wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 nie za tanio te części? na rynku są części różnej jakości, możesz konkretnie wypisać nazwy producentów, pełne nazwy części? no chyba że masz super dużą zniżkę w jc. Dlaczego za tanio? Zupełnie normalna cena. Kompletne zestawy w zależności od źródła widziałem od 1050zł do jakichś 1200zł. A robocizna to już indywidualna kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 nie chodzi mi o robociznę, tylko o części. Zapytałem o ich producenta bo słyszałem że jc sprzedaje też jakieś popeliniarskie. Może poczekajmy niech kolega powie jakie to części, jestem po prostu ciekaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 nie chodzi mi o robociznę, tylko o części. Zapytałem o ich producenta bo słyszałem że jc sprzedaje też jakieś popeliniarskie. Może poczekajmy niech kolega powie jakie to części, jestem po prostu ciekaw Właśnie sobie uświadomiłem że mówimy o silniku GA16DE. Ja podałem znane mi ceny kompletów do SR20DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Nie no z tym tanio to zażartowałem (-: Pytanie główne brzmi czy cena jest dobra czy można coś targować lub znaleźć (jeśli tak to gdzie) taniej? Co do rodzaju części to tylko japońskie - koyo, nipparts albo mitshuboshi. Update: Pytałem w sklepie z częściami - zestaw naprawczy - sygnowany przez JC (-: - 240zł skład: 2x łańcuch, 2x napinacz, 1x łyżwa czy też ślizg Pytanie: czy wymienia się tylko to co w zestawie naprawczym? czy lepiej całość? różnica jest dramatyczna (-: Samo kółko zębate kosztuje z 500zł podobno.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 ten komplet ekonomiczny sobie daruj koła zębate wymienia się wg mnie po określeniu ich stanu, niekoniecznie kwalifikują się do wymiany, no ale moze niech się wypowie ktoś z doświadczeniem w tej dziedzinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Sprawa jest ciężka. Rozebrać i tak trzeba i tak. Ja się na tym nie znam, mechanik powie na 95%, że trzeba wymienić. I co ja biedny żuczek mogę poradzić... Po czym można stwierdzić czy trzeba czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 pewnie po kształcie zębów, zależnie jak bardzo odbiega od nominalnego i jak blisko jest granicy tolerancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 No wlasnie,ja wymienialem i pan mechanik powiedzial ze nie trzeba kolek wymieniac :-)) Silnik i tak sie rozlecial :mrgreen: Mam rozrzad kompletny,malo uzywany ale do P10.Oryginalne prowadnice,hmmmmmmm moze mnie sie kiedys przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Jeśli chcesz kupować łańcuchy z JC - daruj sobie! Są rozpinane, a poza tym mają źle obrobione krawędzie ogniw. Efekt będzie taki, że rozrząd ci się rozleci po np. 50.000 km. Źle obrobiony łańcuch zniszczy plastikowe prowadnice - szybko je powyciera :shock: Przerabiałem temat - żadnych zamienników z JC w kwestii rozrządu. Możesz śmiało dzwonić do ASO Nissana w sprawie części. Z tego co pamiętam to komplet bez kół zębatych kosztuje około 1100 zł. Oryginalne części produkuje firma Renold Chains specjalnie dla Nissana ( dla Porsche także tłuką rozrządy ). Sam montaż nie jest specjalnie skomplikowany i dobry mechanik spokojnie się upora z tym w 1 dzień. Cena za robociznę to już kwestia dogadania się. Pozdrawiam. p.s U siebie wymieniałem całą górę (łańcuch, napinacz i 2 prowadnice) - teraz jest cichutko 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 pjfox napisał: Może by ponagrywać dźwięki takiego właśnie brzęczącego rozrządu i umieścić gdzieś na stronce (-: Fajny pomysł z tym nagrywaniem dźwięków. Nic nie trzeba przecież dodatkowo robić, tylko tak jak się obrazki umieszcza, to można przecież i wav albo mp3 wrzucić gdzieś na dowolny serwer i zrobić linka. Zainteresowani sobie ściągną. A czy będzie dobrze słychać specyficzne dźwięki? - to już sprawa autora jak to nagra. Chyba nikt nie będzie publikował czegoś w kiepskiej jakości tylko dopracuje jak trzeba jeżeli chce żeby ktoś coś tam konkretnego wysłuchał. I skończy się opisywanie jakie ktoś ma świerszcze gdzieś w kokpicie albo jak pfffsssss robią nowe teleskopki tylnej klapy. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 pewnie po kształcie zębów, zależnie jak bardzo odbiega od nominalnego i jak blisko jest granicy tolerancji Kółka chyba dość trudno zdiagnozować organoleptycznie, a chyba nikt nie bawi się w profesjonalną ocenę zmiany kształtu zębów. Ja bym wymieniał razem z łańcuchem. Wymieniałeś kiedyś łańcuch w rowerze zostawiając oryginalne zębatki ? Nawet jak wyglądają na nie wytarte potrafią dość dziwnie prowadzić łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Witam ponownie (-: Pytanie z innej beczki. W sklepach mówią co innego a mechanicy co innego. Sklep - że sprzedają prawie tylko same zestawy naprawcze = nikt nie kupuje kompletów - wymienia się tylko łancuch, napinacze i prowadnice. Mechanicy - no jednak najlepiej całość.... Kto ma rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DuMonde Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Pjfox jak widze - jestes z Wrocka wiec moze nie kupuj czesci "japan cars" bo to generalnie shit nad shity ale jest sklepik we Wrocku z ktorego ja biore czesci , masz tu adres ich stronki: http://www.walcar.wroclaw.pl/index.html Są tam czesci oryginalne japonskie i zamienniki JC w dorbych cenach malo tego koles daje upusty do 15-20% polecam biore od niego wszystko na telefon i zawsze pasuje , nigdy nie musailem wymieniac itd.Wedlug tego co oriebntowalem sie do mojej furmanki - wymiana rozrządu kosztowala by 450pln napinacz - 400pln łancuch , uszczelki okolo 70-80pln i pasta uszczelniająca 200pln ale mozesz zastąpic ją silikonem tylko wtedy przez 24-48 godzin auto musi stac zeby dobrze wyschlo.Oczywiscie podalem ci tu ceny czesci oryginalnych.C'yaaa.Reszta zalezy od tego ile krzyknie ci mehcanior za robocizne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.