Gość pawel_24 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Posiadam sunny n 14 1.4 gaznik LPG wczoraj myłem silnik autko zapaliło bez problemu ale po paru km zaczeły sie problemy PRACA na 3 cylindrach (na gazie) na bezynie ok.czy to cos powaznego czy moze przewody wysokiego napiecia.mam jeszcze 1 pytanko zwiazane ze spojlerem na tylna klape do 5 drzwiowego od czego mozna dopasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 co do spoilera to chyba od m3 a co do gazu to sproboj zwiekszyc dawke lub zmiejszyc w reduktorze takie male pokretło na dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Może masz już słabe świece i kable WS a do gazu muszą być w bardzo dobrej kondycji, bo LPG jest wymagające. Może poprostu masz lekkie przebicie na jednym z kabli WS i benzynie to nieprzeszkadza a LPG już tak. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekkom2 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witam, na pewno jest to cos z przewodami - mialem to samo po ulewnych deszczach, po wytarciu sucha szmatka przewodow i kopulki rozdzielacza silnik znowu zaczal chodzic na 4 cylindry. Od razu dolacze sie do tematu - ma ktos jakies doswiadczenia jesli chodzi o przewody wysokiego napiecia ? Ktorej firmy sa dobre ? W sklepie proponuja mi Bosha za 150 zl, lub w innym jakies japonskie za 102 zl. Musze to jak najszybciej wymienic bo odkad zaczely sie ulewne deszcze auto mi nie jedzie do przodu tylko skacze ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Niektórzy narzekają na JanMor'a kable, ale ja na nich jeżdżę już pół roku i żadnych problemów nie mam. Są tanie i dobre więc po co przepłacać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Świecianin Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 moja rada wymien kable wn i swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 kopulka nie lubi wilgoci :> [ Dodano: Wto 23 Paź, 2007 17:45 ] Ja mam wloskie przewody Margoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 ee tam przewody u mnei mam oryginalne od nowosci jeszcze i nic im nie dolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 No nie "ee tam" kolego. Ja też mam oryginalne (niby) YAZAKI w 18- letnim słonku. I przyszła "kryska"- w ostatni weekend autko zaczęło szarpać i perkolić, spod świateł nie mogłem się zabrać. Patrzę pod maskę i od razu widzę iskrę skaczącą z przewodu na blok silnika. Na benzynie jeszcze jakoś szło jechać ale na gazie to już była porażka. Podejrzewam, że gaz dokończył dzieła (założony w połowie czerwca). Jakie przewody WN kupić: -JANMOR (tylko w ostateczności, jakoś nie mam zaufania); -SENTECH (ok. 70zł); -JC AUTO (ok. 140zł); -inne (jakie?). Ale poproszę konkretne odpowiedzi- w stylu: "mam takie owakie, kupiłem za tyle, jeżdżę na nich tyle i tyle...". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 predzej zbieg okolicznosci bo w moim nismo gaz jest od 7 lat juz i przejechane na nim 250tys... Orginalne przewody WN ponoc kosztuja okolo 600zl. Ale jakosc najlepsza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 NGK chyba każdy Ci je poleci a na pewno większość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albert82 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 hej, tez mam problem z wolnymi obrotami, czy możecie opisać po krótce jak wygląda wymiana kabli? Od czego zacząć na co uważać? Jakąś taką instrukcję dla laika najchętniej bym prosił. Dzięki, Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 ja tez mialem problem z wolnymi obrotami. wystrczylo nasmarowac mechnizm do ktorego dochodzi linka od gazu. znajduje sie on pod obudowa filtra powietrza z prawej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 B_E_R_E_K, mozesz rozwinac temat? Jaki byl problem na jałowym - za wysokie obroty czy za niskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 skakaly i na gazie i na benzynie na gazie od 700 do 1200 a nawet wiecej czasem a na benzynie od 800 do 1100. czasem jeszcze mi faluja ale tylko troszke maks rozbieznosc 100 obrotow na minute takze jeszcze sie troche przycina ale przesmaruje to jeszcze raz i zobacze efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.