Gość arkoni Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Mam Micrę K10 1.0 z 1992 roku w wersji LX (taki symbol widnieje z tyłu na masce samochodu). Od pewnego czasu mam dylemat związany z mocą auta - jedne źródła podają 40 kW, a inne 37 kW - obie wersje różnią się (chyba) tylko gaźnikami. W książce Haynes - MICRA wymieniane są właśnie obydwie wersje i różnią się one właśnie gaźnikami i ... kątem wyprzedzenia zapłonu. Zamierzam doknać przeglądu całego układu zapłonowego i wyregulować kąt wyprzedznia zapłonu - tylko jaki on ma być (którą wersję Micry posiadam)?! Numer VIN JN1000K10U0****** , samochód został kupiony w polskim salonie w wersji podstawowej, bez katalizatora, z mechaniczną skrzynią biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Te Micry mają chyba 40kW. Ale pewności to niemam Hehe moja tak samo kupiona w Polsce 1.0 LX i 1992 rok :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 jaką masz wersje ksiazki Haynes? taka jedna strona w pdf czy duuza ksiazka? wydaje mi sie ze chodzi tu o katalizator - roznica mocy moja k10 1.2 ma 40kW (56KM) z katem, bez kata 44kW czy tam 43kW co daje 60Koni tak samo z 1.0 moze byc 40kW bez kata, 37kW z katem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Mam na myśli te kilka stron w pdf. Co do katalizatora, to też tak myślę ale pewności nie mam i dlatego pytam. W programie AutoData 2005 Micra 1.0 z 1992 bez katalizatora występuje tylko w wersji 40 kW ale to raczej słabiutki program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 to by sie zgadzalo, bez kata 40kW (56koni).... z katem zabiera jakies 6kucyków, wiec zostaje 50koni i 37kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 W programie Work Shop ma 37 i 40 innych nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 medicb 37 albo 40, to właśnie mój dylemat. Aby wybrać odpowiednie kąty wyprzedzenia zapłonu trzeba mieć pewność co do jednej z tej wartości, a tej niestety nie mam i stąd właśnie ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Podaj mi coś więcej to może sprawdze w tym moim programie, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 http://szalony.fm.interia.pl/tabela-modele%20.htm z tego co widze na tej stronce to wynika że jak masz skrzynie 5-cio biegową to masz moc 40 kW... :?: :?: :?: :shock: hmmmm pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Silnik w Micrze 1.0 LX z silnikiem MA10 ma 40kW przy 6000obr/min. Max moment obrotowy 76Nm przy 3600obr/min. Z podręcznika użytkownika wynika, że kąt wyprzedzenia zapłonu przy odłączonym i zaślepionym przewodzie wynosi 5 stopni BTDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Gdyby to było takie proste... Niestety, dane zawarte na tej stronie ledwo trącają temat, a mojego modelu Micry tam po prostu nie ma, aczkolwiek w programie AutoDate 2005 takiego powiązania można się doszukać ale to cieniutki programik. Widzę, że chyba nie doczekam się wyjaśnienia problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No przecież napisałem ci co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 blazej zamieściliśmy odpowiedzi w tym samym czasie. Twoje wyjaśnienie to już coś. Co oznacza skrót BTDC (tak dla laika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No właśnie tego niewiem Tak z podręcznika użytkownika przepisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 BTDC - before top dead centre 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 blazej o jakim podręczniku użytkownika piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Chodzi mi o podręcznik użytkownika, który dawali do Micry w salonie przy zakupie Trochę lat już minęło, ale ten podręcznik, podręcznik po angielsku i książeczke gwarancyjną mam No i oczywiście wszystkie papiery, które dali w salonie przy zakupie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 blazej faktycznie - jesli chodzi o kąt wyprzedzenie, to jest on podany. Mam tą książkę (Nissan Model K10 Series Owner's Manual - nawiasem mówiąc mam całą dokumentację od dnia zakupu, tj.: książkę gwarancyjną, umowę kupna w salonie..., a jestem trzecim właścicielem...). Nie znalazłem jednak w niej podanej mocy silnika. Przepraszam cię za napastliwość ale będę wdzięczy za odpowiedź gdzie to znalazłeś. Dziekuję za poprzednie, rzeczowe odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Na drugim zdjęciu stronie w tej ramce jest wszystko wypisane Zdjęcia robione telefonem więc jakość kiepska :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkoni Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Reasumując Model : Micra 1.0 LX 3 lub 4 drzwiowa Silnik : MA10 Moc maksymalna : 40 kW przy 6000 obr/min (54,4 KM) Maksymalny moment obrotowy : 76 Nm przy 3600 obr/min Pojemność skokowa : 988 Prędkość obrotowa biegu jałowego : 800 obr/min Kąt wyprzedzania zapłonu : 5 stopni BTDC (dla benzyny o liczbie oktanowej powyżej 96 oktanów) : 2 stopnie ATDC (dla benzyny 95 oktanowej - dane z programu AutoData, który okazał się być całkiem wiarygodnym źródłem) Skrzynia biegów : 5-cio stopniowa manualna Prędkość maksymalna : 145 km/h Spalanie : 90 km/h - 4,8 l 120 km/h - 6,4 l miasto - 6,3 l Dane dotyczące spalania dotyczą zapewne samochodu zasilanego benzyną 98 oktanową, bo taką benzyną mają być zasilane Micry LX 1.0 produkowane w Japonii na rynek europejski. Samochody produkowane w Wielkiej Brytanii zasilane mają być benzyną 95 oktanową i stąd zapewne różnica w kątach wyprzedzania zapłonu, co nie wyklucza lania P 95 do baków Micr wyprodukowanych w Japonii. [ Dodano: 06 Kwi 2006, 08:23 ] Oczywiście nie 4 lec 5 drzwiowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.