Gość N_15 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Najbardziej poważna naprawa jaką wykonaliście samodzielnie we własnym zakresie w waszych Almerkach :?: :?: :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasios Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Hmm... może to nie są poważne rzeczy ale... troche się z tym męczyłem: - założenie tylniej prawej uszczelki (dach - błotnik wersja 3d) - wymiana kierunkowskaza z tej samej mańki (przedni błotnik) - "zasylikowanie" "sparciałych" uszczelek w tylnich lamapach co znacznie zmniejszyło ilość przeciekającej wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 w alamie: szlif cylindrów - brała olej a teraz już nie i mam wrażenie, że zdecydowanie lepiej się zbiera niż ten oryginalny przed szlifem zresztą kogokolwiek pytałem to kazali się cieszyć, że ma szlif bo dopiero teraz jest wszystko dopasowane perfect. stłuczka - wymieniona: maska, zderzak, coś na czym przymocowana jest chłodnica (było krzywe) - jestem zadowolony, 0 klepania wszystko nówki tak przy okazji wstawiłem 4 razy h7 osram silverstar - SZOK jak to świeci! rewelacja zdecydowanie polecam -różnica jest kolosalna w stosunku do narvy którą miałem (2 komplet po oryginalne osramy padły po 1,5 roku (zawsze włączone) w mikrze: ze zgrzytam wchodziła 2 przy 6,500 rpm -wymieniono synchronizator stłuczka: wymieniona tylna klapa i niespodzienaka na koniec daewoo tico absolutnie nic się nie zepsuło (kupiliśmy w salonie, przejachaliśmy 80.000km, 5 lat) - zwiedzona cała polska tym autkiem. Z żalem sprzedałem za grosze bo stało nie używane odkąd micra się pojawiła paliło 4,5l/100 podsumowanie nissanów Generalnie nic się złego nie dzieje i czym dłużej jeździmy tym bardziej jesteśmy zadowoleni. p.s. wg mnie alama umarła w raz z wyłączeniem ze sprzedaży wersji z silnikiem 1.8 pozdrowionka z gdyni a za 3 mc z gdańska - nareszczie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Własnoręcznie to: wymiana oleju z filtrem, wymiana klocków razem ze szlifowaniem rantów na tarczach, ładowanie akumulatora i to tyle Nic innego się nie psuło w ciagu tych 4 lat (60 tyś km) od kiedy mamy Almerkę N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Najbardziej poważna naprawa jaką wykonaliście samodzielnie we własnym zakresie w waszych Almerkach :?: :?: :?: :roll: wymiana tarcz i klockow malowanie bebnow i zaciskow montaz spojlerka montaz kierunkow bocznych montaz glosnikow w drzwi przednie montaz zmieniarki wymiana olejow filtrow wymiana paskow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 ja jak narazie wymiana oleju w silniku, plynu chlodniczego, zbiorniczka od wspomagania, filtra paliwa no i jeszcze przeprowadzona wlasnorecznie konserwacja podwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Najpowazniejsza naprawa ktora wykonalem sam to naoliwienie drzwi i wymiana zarowki. Pomoca klubowiczow wspieralem sie przy naprawie podswietlenia zegarow oraz halogenow ( pomogli Wiesiek_Almera oraz Szymeq). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 wykonaliście samodzielnie sorry nie doczytałem :oops: samodzielnie wymieniłem żarówki i umyłem autko pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 AdaSch, a juz myslelem ze jestes taki zdolny !! :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 wymiana żaróweczek w desce i wskażnikach , przy okazji powstał manual ,który jest w zrób to sam ,reszta czeka na mechanika bo ni w ząb nie wiem jak sie do czegokolwiek zabrać po prostu ,,jeżdżę bo lubię" ale jak sie coś samemu zrobi to cieszy jak djabli. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Wymiana pior wycieraczek. Na tyle sie zdobylem Reszte zlecam fachowcom, bo jak cos nie ma klawiatury i monitora, to wole sie za to nie brac :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 wymiana żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej no co ja mogę poradzić na to że N15 się nie psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sadzio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 :grin: Mechanikiem nie jestem ale lubię czasami coś naprawić w swoim aucie.Wymieniłem wszystkie amortyzatory,kupiłem używaną N15 i niezle już woziło na boki na wybojach,po wymianie jezdzi jak po szynach.Wymieniałem żarówki podświetlenia zegarów i nawiewu.Wymieniałem pasek od sprężarki klimatyzacji(bardzo dużo rzeczy trzeba zdemontować żeby się do niego dostać).Poza tym wymieniam olej i filtry ale to nie jest wielki problem.Niestety ślizga mi się sprzęgło,samochód ciągał przyczepę więc pewnie od tego,ale z tym jadę do warsztatu bo sam nie dam rady :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Stary temat ale warto podzielić się własnymi uwagami. Otóż w Almie N15 sedan 1.4 bez klimy (87 KM) wymieniłem dotychczas: żarówkę w lewym reflektorze (H4), żarówkę podświetlenia tablicy rejestracyjnej (prawą), żarówkę przednich postojowych, doładowałem akumulator, dolałem płynów, wymieniłem filtr powietrza i paliwa, wymieniłem wycieraczki. Wymianę oleju zlecam stacji a z "poważniejszych" rzeczy wymieniono mi końcówkę drążka (lewą) i jakiś mechanizm wycieraczek (podobno po 8 latch zużył się) Wszystko. Auto jest super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Samodzielnie? paski klinowe, świece, płyn hamulcowy,klocki, amory z tyłu, składanie auta po dzwonku - tył i przód po malowaniu nowych elementów + lampy, wymiana wkładu katalizatora- mogę powiedzieć ze to mój patent, przerobienie wydechu przy okazji tak aby dał się bez problemu demontować. O olejach i filtrach nie wspominam , pozdro. N16 1.8 lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Wszystko co trzeba zrobić. Almera: najpoważniejsza usterka (jeżeli można to nazwać usterką) to ściągnięcie tylnego zderzaka i założenie czujników cofania Primera: Naprawa rozrusznika, naprawa czujnika ABS, wymiana żarówek Sunny: wymiana klocków i tarcz hamulcowych, wymiana sprężyny przedniego amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIŚ Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 To mój drugi Nissan- 1) B12-1.7D miałem go 3 lata 2) N15-1.4 97r mam go 7-my rok Własnymi rączkami staram się robic większośc rzeczy -lubię to i zawsze taniej! -co rok wymiana oleju w silniku i filtrów -wymiana oleju w skrzyni biegów - " świec zapłonowych - " tarcz i klocków hamulcowych - " płynu hamulcowego - " płynu układu chłodzenia - " pasków napędu osprzętu - " gum stabilizatora przechyłu - " zawiasów drzwi kierowcy DOSIEGO ROKU 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 kolcki, płyny, itp. Obecnie montaż zagłówków na tylną kanapę ( od anglika i to od GTi - Zell THX :one: ) trochę trzeba pokombinować ale lubie to i zrobię tylko czasu brak :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niedospielin Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 JA wymieniłem: szczotki rozrusznika klocki hamulcowe olej, filtrpaliwa i oleju oczywiście wszelkiego rodzaju żarówki noszę się z zamiarem wymiany łączników stabilizatora , osłony na przegubie i może samego przegubu. Poza tym lubię grzebać przy aucie (sama radość byle nie z konieczności : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Naprawa krótszego cięgna wycieraczki metodą "na drucik". Chodzi idealnie i 80 zł za nowe w kieszeni. Szykuje się wymiana filtra paliwa, ale na razie szukam na forum i znaleźć nie potrafię "jak to się robi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 => Zrobienie podświetlenia licznika i przycisków na niebieskie LED => wymiana kierunków bocznych i przyciemnienie tylnych na czerwono => montaż CB w panelu środkowym => zmiana kół z letnich na zimowe => podniesienie drzwi kierowcy bo opadły => zrobienie dolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Nie almera ale: a) fiat 126p: -kilka razy remont silnika, -wymiana podłogi, -całkowite malowanie, -remont skrzyniu, -ogólnie nie ma niczego w 126p co bym nie naprawiał, b)peugot partner: -uszczelka pod głowicą, -wymiana półosi, -wymiana kompletnego sprzegła, -remont całej tylniej belki, -pasek rozrządu+napinacz, c)łada 2107: -generealny remont silnika, I nic wiecej w 2107 przez dwa lata nie wymagało naprawy, to jest fura xD -jeep cheeroke 2.1TD: -uszczelka pod głowicą, -pompa podciśnieniowa(chyba tak sie to nazywa), Almera: -amortyzatory, klocki, założyłem AWS oraz alarm itp. ale to lekkie robótki. Nie ufam mechanikom, czasami słyszę o pseudo naprawach i aż nóż się rozkłada w kieszeni.Ostatnio moja żona prawie została nabita w butelke przez jednego, dobrz ze w pore zdołałem interweniować bo by jej wymienił prawie nowe tarcze na nowe.Czasami nie obyło się bez pomocy drugiej pary rąk jakiegoś kolegi.Zapomnaiłem wspomniec o ETZ251, WSk-ach, komarkach itd :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 założyłem AWS oraz alarm itp. .. Dobrze, że nie SLD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 AWS Krzaklewski założył przeciez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 kolcki, płyny, itp.Obecnie montaż zagłówków na tylną kanapę ( od anglika i to od GTi - Zell THX :one: ) trochę trzeba pokombinować ale lubie to i zrobię tylko czasu brak :/ Antena na dzwonku lepiej wygląda, działa też lepiej - dobra masa. Polecam Lemm 70cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.