Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ustawianie paska pompy paliwowej w cd17 / końcówki wtrysków


Gość miff

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie moje brzmi tak, czy ktoś wie w jaki sposób najprościej ustawić pasek napędzający pompe paliwową? (chodzi o ten zębaty oczywiście)

Bo zmieniałem uszczelkę i niestety przekręciło mi się jedno koło i znaczniki rozjechały i autko niestety nie zapali jak odpowiednio nie ustawie paska rozrząd<>pompa.

Czy ktoś może to robił, ew. czy ma o tym pojęcie jakieś?

Drugi pasek (rozrząd<>wał korbowy jest ok ustawiony)

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelką pomoc

 

[ Dodano: Wto 04 Kwi, 2006 ]

Widzę, że respons jakiś niewielki... Ok, "one more time"

Ustawiłem pompe, pali dyg, tylko jest jeden mały problem, czwarty cylinder stuka (prawdopodobnie końcówka wtrysku o tłok) i tu się nasuwa moje pytanie, czy jednak wciąż źle ustawiłem, czy po prostu wtrysk się zwalił, czy coś innego? jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem tylko że jak zle zostanie ustawiony pasek choćby o jeden ząb,to własnie takie objawy towarzyszą.Ale tłok nie stuka o wtrysk nie ma prawa(jest on lekko wysuniety ale nie aż na tyle żeby stykał się z tłokiem)stawiam raczej że to tłok dotyk zaworu ale mogę byc w błędzie.Czy używałes przy ustawianu klinów na koło od pompy itp.jak będzie jużwiadomo co było przyczyna to daj znać.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompe ustawiłem, nie było to nawet takie trudne, metodą prób i błędów w pewnym momencie przestał kopcić i zaczął ładnie palić, co prawda silnik wydaje mi się być ciut głośniejszy, niż przed remontem, ale nic się nie grzeje. Jeszcze mam gdzieś mały wyciek, ale już prawie ok jest. Jeśli chodzi o stukanie, to zawieszony, wtrysk stukał, wymieniłem końcówkę i było lepiej, dodatkowo, jak się źle ustawi pompe to jeszcze coś inego stuka, ale nie mam pojęcia co, jak ustawiłem dobrze, to przestało.

I jak już się cieszyłem, że jest prawie super... tłumik odpadł :( hehe... nic, to przynajmniej jasne jak naprawić i ustawiania żadnego nie ma.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jerzy kamiński

Dopiero dzisiej przeczytałem o twoich kłopotach z ustawianiem pompy i podpowiem że trzeba sprawdzić ilość zębów między znakami na kołach wałka i pompy powinno być 23 zęby paska rozrządu przy jednakowym górnym położeniu kół pozd.Jerzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o zębach to nawet wyczytałem, ale problem u mnie był inny... znaczniki się jakoś nie zgadzały, nie wiem jak to możliwe, ale chyba mi się któreś koło przestawiło (albo ktoś kiedyś coś przestawił) także znaczniki nie do końca były wiatrygodne, ale koniec końców udało mi się ustalić co i jak i własne znaczniki zrobiłem :lol:

A to może napiszę jak to zrobiłem, może komuś się kiedyś przyda. A więc ustwaiłem tłok 1 w GMP a znacznik na pompie paliwowej tak, aby pierwszy zachaczony ząbek paska trafiał na znacznik. Odpalić i teraz w zależności od tego jak pali, albo ząbek w tył albo w przód, metodą prób i błędów i jak będzie równo pracował i nie będzie kopcił, znaczy, że jest ok.

Jakoś tak ustawiałem. No i powinien odpowiednio reagować na gaz, tzn. bez jakiekoś dużego opuźnienia, jak będzie źle ustawiony to napewno będzie opuźnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...