bobroy Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No i stało się. Zdaje się, że mój silnik (GA16DE) zaczął wypuszczać olej na zewnątrz. 2 dni temu zaglądałem pod maskę i z lewej strony, tak gdzie jest rozrząd, widać spore powierzchnie mokre od oleju, od samej góry do dołu. Wygląda to jakby puściło uszczelnienie tej przykrywki rozrządu. Co z tym zrobić poza wytarciem? I na dodatek jakby mi się paski klinowe ślizgały, choć nie miga żadna dioda. Teraz przypuszczam, że olej "nasmarował" trochę paski :-( Jutro jadę do mechaniora z tym i ze stukaniem w lewym kole, zdaje się, że to dolny wahacz przypomniał o sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 A może poprostu puścił ci uszczelniacz pod kołem pasowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja mam tą pokrywkę uszczelnioną cienką warstwą samochodowego silikonu. Mozna spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Byłem u mechanika, specjalnie się nie przejął tym wyciekiem spod osłony rozrządu. Powiedział, że to kwestia uszczelnienia, natomiast mokra jest chyba maglownica - nie wiem czy tak to się nazywa. Nowa pewnie kosztuje fortunę, a są regenerowane w jakiś magiczny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robalov Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Z używaną maglownicą mogą być kłopoty bo to stosunkowo młoda Primerka. Regeneracja jak sam wyjmiesz i zaniesiesz około 700 zł(Warszawa),500 zł(Łódź),rano zostawiasz na koniec dnia odbierasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Z uzywana maglownica wcale nie ma problemów.Ostatnio załatwiałem maglownice dla klienta i płaciłem 450zł za magiel w bardzodobrym stanie. Co do regenerowanych to ja tylko raz oddałem maglownice do regeneracji i to tylko dlatego ze była ona z nietypowego auta i nigdzie nie mogłem kupic uyzywki. Na regenerowanej pojezdziłe pól roku i jak zaczeła ciec to jeszcze gorzej niz przed robotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 tak czy tak nie wygląda to wesoło nówka-sztuka kosztuje 1800zł W poniedziałek umówię się dokładnie z mechaniorem na termin napraw. Dowiem się co i jak i ewentualnie wtedy będę miał do Ciebie bercik interes, ale o tym potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 bobroy, jeżeli twierdzisz ze paski sązaolejone to zrób to jak najszybciej.... kiedyś teżtak miałem ale w toyocie (puściłu szczelniacz) i mechanik mi powiedział ze dłuższa jazda w takim stanie (olej na ppasku) doprowadziła by do zmiękczenia paska a w konsekwencji nawet do zerwania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Tak mi się przynajmniej wydaje, przyjżę się dokładniej z latarką, ale dzięki za radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.