Gość rumun Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 moja N15 na trzecim biegu przy 7 tyś/ob dojechała do 150 km/h i się skończył asfalt i trzeba było hamowac a mysle że jeszcze by ciute poszła , ktos wcześniej pisał że jego maleństwo odcina się przy 6500 :arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 mi odcina przy 6,5... na III nie więcej jak 145 pojadę ale kiedyś miałem N14 GA14DE na wtrysku i bez odcinki na 2 przechodziłem powyżej 8 tyś!!! prędkość 108-110 to były czasy... miało się wtedy 18 lat szkoda że tego nie udokumentowałem ale mam kumpla który to widział a P10 GA16DE na III 160 luzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 mam almerke N15 silnik GA16DE i mi odcina licznikowo przy 7200 obr/min. Na dwojce leci 110 km/h a predkosc maksymalna 205 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 mam almerke N15 silnik GA16DE i mi odcina licznikowo przy 7200 obr/min. Na dwojce leci 110 km/h a predkosc maksymalna 205 km/h. niemożliwe żeby 1,6 miał odcinkę przy 7200 coś masz z licznikiem nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 tak mi pokazoje jak jade 205km/h to 6000obr/min z tego co wiem to GA16DE ma odciencie przy 6900obr/min przy 4000obr/min mam 140 km/h przy 3000obr/min mam 105 km/h wszystko na 5 biegu on tak pokazoje od nowosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 u mnie jest tak odciecie przy 6500 2-85km/h 3-130km/h 4-200km/h 5-230km/h i nie odcieło a dalej było pd górkę więc nie wiem 190 km/h mam 5,500rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 230 ?!?! chyba licznik oszalał...chociaż.... ja na 1.4 miałem ok. 190 na liczniku i ponad 6000 obrotów na 4 biegu (nie wiem dokładnie bo zastanawiałem się czy zaraz niebieskich lampek nie zobaczę bo obok komisariatu na drodze LBN - Krasnystaw przejechałem, a tam często stoją) PS Odcinka w N15 jest na 6900, za to czerwona linia zaczyna się od 6500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 no masz 190 na czwórce zapinasz 5 i prędkość odrazu spada do 185 przerabiałem to ostanio a w 230 km/h w N16 1,8 nie wierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 z tego co ja czytalem to wszystkie liczniki przeklamuja jedne wiecej inne mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Liczniki oszukują jak trzeba - najczęściej zawyżają. Jeżdżę ostatnio często z nawigacją i kiedy włączę pozycjonowanie co 1 sek. wtedy wyskakują różnice rzędu 5-7 km/h. Dodając do tego poślig przy większych prędkościach jest to nawet do 10 km/h. Sprawdzałem to na suszarkach - na zegarze około 65 w terenie zabudowanym na nawigacji 58 - nigdy nie machali. Kiedy natomiast odcina nie wypowiem się bo nie praktykuję takich testów - auto mam kupione za swoją charówke i zamierzam nim pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 u mnie kaszana bo 110km=3,2tys. obrotów. Jazda w trasie z wieksza predkoscia jest uciazliwa ze wzgledu na hałas i spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Kiedy natomiast odcina nie wypowiem się bo nie praktykuję takich testów - auto mam kupione za swoją charówke i zamierzam nim pojeździć Ja podobnie chociaz nie powiem parę razy mi odcieło ale nie patrzyłem na obroty bo nie o to chodziło więc nie wiem. 5-230km/h i nie odcieło a dalej było pd górkę więc nie wiem Też twierdze, że to niemozliwe a tez mam N16 1.8 więc wiem co piszę no chyba że przed ta górką było porzadnie z górki. Kiedyś mój kolega zmieniał sobie tarcze zegarów i zrobił to tak, że po tej operacji "osiągi" miał prawie takie jak w DTM :grin: . Ciekawe czy ten co później kupił od niego auto wierzył w to co widzi czy był realistą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ziutek te silniki uwielbiają wysokie obroty a samochody po przedstawicielach handlowych i firmowe mają lepsze parametry silnika jak od starego dziadka który nie przekracza 2500 tys obrotów na każdym biegu, A prędkści macie różne bo gumy różnej wielkości zakładacie ,licznik pokazuje prawdę przy gumach fabrycznych rozmiarów u mnie 175/70/14 jest jak w pysk strzelił do 100 km/h przy wiekszych prędkosciach jest minimalny odchył ale max +5km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 samochody po przedstawicielach handlowych i firmowe mają lepsze parametry silnika jak od starego dziadka który nie przekracza 2500 tys obrotów na każdym biegu, A żywotność też ?Moje doświadczenie mówi mi że niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 kolega jeżdził w firmie w Kielcach po pięciu latach odkupił N15 od firmy miała przejechane prawie 200 tyś wcale jej nie oszczędzał i nie oszczędza do tej pory silniczek 1.4 zbliza sie do 350 tyś i nic nic sie nie dzieje tylko ruda wciąga pod uszczelkami ,progi i przy klapie bagażnika, około 300 tys jakieś problemy ze skrzynią biegów ,,naprawa 350 zł"" i dalej katuje ja bez litości ,wlewa 10W60 castrol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 E...., to nie był najlepszy przykład bo Twój kolega kupił auto którym sam jeździł a po za tym wyjatki zawsze sie zdarzają . Rekord jakiego byłem swiadkiem to zarżniety motor przy 100 tys. co prawda to był fiat CC ale i tak to za mało aby kostucha go zwinęła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 U mnie odcinka na 6500 obr. Ktoś tam przesadził z tym 230 w N16 1.8! U mnie max na prostym odcinku licznikowe 210 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 to cud że fiacina wytrzymał te 100 tyś --- a fiat do nissana to też nie najlepszy przykład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 a fiat do nissana to też nie najlepszy przykład :oops: tyż prowda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ziutek te silniki uwielbiają wysokie obroty a samochody po przedstawicielach handlowych i firmowe mają lepsze parametry silnika jak od starego dziadka który nie przekracza 2500 tys obrotów na każdym biegu, Masz rację cd tego żę charakterystyka tych silników jest odmienna do europejskich odpowiedników. Jednak jazda z butem w podłodze może nie przekona mnie do niczego oprócz: 1. szybszego zużycia układu napędowego 2. potwornego spalania 3. zarzynania auta ogólnie rzecz biorąc. W firmie był sobie Lanos ... każdy nim deptał i go testował wytrzymał 150 tys i trzeba było robić remont od silnika na przegubach kończąc. Nie jest to to samo co Nissan ale w naszych warunkach dobra noga zarżnie wszystko. A prędkści macie różne bo gumy różnej wielkości zakładacie ,licznik pokazuje prawdę przy gumach fabrycznych rozmiarów u mnie 175/70/14 jest jak w pysk strzelił do 100 km/h przy wiekszych prędkosciach jest minimalny odchył ale max +5km/h Mam założony rozmiar producenta dla sedana 170/70R13 i oszukuje A może mam walnięty prędkościomierz ? Nie wiem. Grunt ze na 150 km przejechanych z zegara nawigacja pokazuje 8-12 km mniej zależnie od prędkości. Takie są prawa fizyki i tego nie zmienimy. Poślizg o którym mówiłem + jazda wężykiem (wyprzedzanie, ustępowanie drogi) dodają nam km na zegar a nawigacja mierzy od punktu A do B wg prostych zsumowanych odcinków. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutino Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 mnie zaskoczyło ze ten silnik jest tak żwawy na wysokich obrotach. im wyzej tym szybciej sie rozkręca. kumpel co ma mondeo 1.8 115km nie mógł uwierzyc. wiadomo ze czerwone pole niczemu nie słuzy, ale jazda na wyzszych obrotach jest lepsza niz na zbyt niskich (maniera większosci kierowców) nie pamiętam moich osiągniec na poszczególnych biegach ale trzeci bieg mnie zachwyca. do odcięcia nie dotarlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 no masz 190 na czwórce zapinasz 5 i prędkość odrazu spada do 185 przerabiałem to ostanio a w 230 km/h w N16 1,8 nie wierzę ja też ale tyle było na lekkim zjeździe pewnie w rzeczywistości to może realnie było 210 btw na prostej to spoko idzie do 205 [ Dodano: 04 Kwi 2006, 14:12 ] Ziutek te silniki uwielbiają wysokie obroty a samochody po przedstawicielach handlowych i firmowe mają lepsze parametry silnika jak od starego dziadka który nie przekracza 2500 tys obrotów na każdym biegu,A prędkści macie różne bo gumy różnej wielkości zakładacie ,licznik pokazuje prawdę przy gumach fabrycznych rozmiarów u mnie 175/70/14 jest jak w pysk strzelił do 100 km/h przy wiekszych prędkosciach jest minimalny odchył ale max +5km/h no fakt ma 205/50r16 i tu może być sukces moich prędkości a zgórki to było ale nikt nie mówił że na prostej tylko jakie obroty więc piszę. za mc znowu jedę do monachium to się bujne jeszcze raz i może ktoś fotkę walnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 moim zdaniem katowany samochod ma mniejsza zywotnosc. ja swoim raz jechalem na 2 maxa i 2 razy wogole maxa zyli 205 a normalnie biegi zmieniam przy 3 lub 3.5 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 moim zdaniem katowany samochod ma mniejsza zywotnosc. ja swoim raz jechalem na 2 maxa i 2 razy wogole maxa zyli 205 a normalnie biegi zmieniam przy 3 lub 3.5 obr/min a ja swój kręce do 6k jak był na szlifie to poprosiłem o ocenę środka - to wszystko było w doskonałym stanie szlif był wynikiem fabrycznego bublowatego pierścienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 odcinka 6,7tys. obr. u mnie w N16 1.8 sedan na 1 - 45km/h 2 - 90km/h 3 - 130km/h 4 - niewiem nie sprawdzalem:) 5 - max jechalem 205km/h do 210 by polecial ale przynajmniej po 5 minutach rozpedzania:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.