Gość AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Cześć, znalazłem coś takiego na wikipedii jak w morde napidsali 126psów o co codzi? dlaczego mam 116? QG18DE The 1.8 L (1769 cc) QG18DE is built in Aguascalientes, Mexico. Bore is 80 mm and stroke is 88 mm. It has a cast iron engine block and aluminum DOHC cylinder head. It uses MPI fuel injection, and features forged steel connecting rods, a one-piece cast camshaft, and a cast aluminum intake manifold. Specifications Displacement - 1.8 liters (1769 cm³) Layout - DOHC Inline-4 (Straight-4) with VVT Valves - 16, 4 for each cylinder Power - 126 hp (94 kW) @ 6000 rpm Torque - 129 lbf.ft @ 2400 rpm Redline - 6500 rpm Fuel Delivery System - electronic fuel injection Fuel compression ratio - 9.5:1 Emissions Control Devices OBDII - Onboard Diagnostic System (codes can be read/erased by a variety of readers, ie Actron) EGR - Exhaust Gas Recirculation HO2S - (4) Oxygen Sensors (2 before exhaust catalyst, 2 after) TWC - Three Way Catalyst (2 in exhaust manifold, 1 under car) EVAP - Charcoal Evaporative Purge Canister Ignition Timing: 9 degrees BTDC (can be altered +/- 2 degrees using CONSULT-II handheld diagnostic tester) Knock Sensor - located on engine block; retards timing if pinging/detonation detected. Heated Throttle Body - heated by engine coolant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Japan Version pewnie ma 126 Wszystko się różni od docelowego rynku i norm spalin. Nie wiem jak jest w Japoni ale w Stanach np te silniki (w Sentrach) mają 131 koni a w Australii (Pulsar, ale tutaj to tylko róznica nazw,auto wygląda jak europejska Almera, tyle że jeszcze sedana z 1.8 robią ) 120 koni. Pewnie różnica jest na ustawieniach komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ignition Timing: 9 degrees BTDC (can be altered +/- 2 degrees using CONSULT-II handheld diagnostic tester) To mi się podoba, żę Consulem mozna przyspeiszyć czy opoźnić zapłon - sprawdził bym to na hamowni co to daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Sentra ma QG18 126KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Przy LPG - przyspieszenie zapłonu byłoby nawet wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Sentra ma QG18 126KM. ciekawe czy różni się tylko programami. Będę to badał może coś mi podpowie mój mechanik w aso a 131hp już ładnie brzmi i ja to chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donald Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 kuba spoko czeka juz na smt6 do n16 18Q mozemy poekserymentowac u Macka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.