Gość przemek1983 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Witam jestem nowy sprzedalem tydzien temu nissana sunny i mam zamiar kupic almere gti . wszystko byloby fajnie ale moj mechanik powiedzial mi ze strasznie sa skrzynie awaryjne . nie wchodzi piaty bieg i trzeba wymieniac lub robic a koszt to kolo 1500 zl prosze o pomoc . bo nie wiem czy brac to gti czy szukac 1,6 lub 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Jedyne co słyszałem, to to że piątki wyskakuja nie zależnie od silnika, a tymbardziej 2.0 czy 1.6. A naprawa to nie 1500 (choć zależy od cennika ) ale raczej coś koło 500zł. A podobno jak piąty bieg nie wyskakuje non-stop, to słyszałem od mechesa, że wystarczy tylko obrócić coś tam (chyba bchodzi o zębatkę) i dalej hulać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi_ Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 myślę, że mechanik miał rację ale nie dotyczy to GTi a w ogóle nissanów, gdzie o ile skrzynie biegów działaja fajnie to często padają w nich łożyska lub V bieg. Sam osobiście w jednym Sunny miałem problem z łożyskami w końcu wymieniłem całą skrzynie. Z tego co rozmawiałem z serwisem ASO to skrzynie biegów są stosunkow najbardziej awaryjne, co nie znaczy, że jest to nagminne i że w każdym aucie pada skrzynia. Na forum też często widziałem prosby o poradę w sprawie skrzyni właśnie i nie chodziło tu bynajmniej o GTi Pozdrawiam Tomi Primera P10 1.6SRi 1995r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 wystarczy tylko obrócić coś tam (chyba bchodzi o zębatkę) Mozna przełozyc ale nie zębatke tylko przesówke na druga strone. Ale jest to na krótki czas bo i tak niedługo zacznie spowrotem wypadać i wdodatku zniszcze przesówke. Co do awaryjności skrzyn w nissanach to sie zgodze z przedmówca ze zdarza to sie w prawie kazdym nissanie. Tylko w micrach K10 i k11 do 96 r nie psują sie 5 biegi ale to dlatego bo jest inna konstrukcja skrzyni. Trzeba w nissanach uważac tez na łozyska bo jak sie niedopilnuje łozysk to np. rozwalone łozysko stożkowe dolne z wałka głownego moze zrobić dziure w obudowie skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Co do awaryjności skrzyn w nissanach to sie zgodze z przedmówca ze zdarza to sie w prawie kazdym nissanie. Tylko w micrach K10 i k11 do 96 r nie psują sie 5 biegi ale to dlatego bo jest inna konstrukcja skrzyni. Cholera, to mi do mojego samochodu skrzynię z mikry k10 lub k11 z przed 96r. wsadzili. Wszystko jasne.To dlatego mi się franca (skrzynia ), nie psuje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Skrzynie w nissanach najczęściej padają ze względu na małą ilość oliwy i kiepski jej stan - trzeba o to szczególnie dbać. Pan z siedlec za 500zł na gotowo robi piąty bieg z demontarzem i montarzem skrzyni - nie mogę znaleść teraz do neigo namiarów niech CI co kozystali się wypowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Witamjestem nowy sprzedalem tydzien temu nissana sunny i mam zamiar kupic almere gti . wszystko byloby fajnie ale moj mechanik powiedzial mi ze strasznie sa skrzynie awaryjne . nie wchodzi piaty bieg i trzeba wymieniac lub robic a koszt to kolo 1500 zl prosze o pomoc . bo nie wiem czy brac to gti czy szukac 1,6 lub 1,4 Piąty bieg to nie jest akurat przypadłość gti, ale skrzyń biegów ogólnie. Nie jest to jednak żaden szczególny wydatek. Od 1500 zł, odejmij 500 zł. Skrzynia w gti może być popsuta prędzej ze względu na styl jazdy., wiadomo, gti, to nie jeździ się jak pan bóg przykazał, ale dynamicznie i ostro zmieniając biegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Skrzynia w gti może być popsuta prędzej ze względu na styl jazdy., wiadomo, gti, to nie jeździ się jak pan bóg przykazał, ale dynamicznie i ostro zmieniając biegi. Uuuwielbiam takie uogolnienia. ;-) A jak ktos ma kombi, to po to zeby z niego robic ciezarowke, a jak ktos ma hak, to przyczepy nie odczepia itp. itd. Jakbym slyszal mojego kompla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Skrzynia w gti może być popsuta prędzej ze względu na styl jazdy., wiadomo, gti, to nie jeździ się jak pan bóg przykazał, ale dynamicznie i ostro zmieniając biegi. Uuuwielbiam takie uogolnienia. ;-) A jak ktos ma kombi, to po to zeby z niego robic ciezarowke, a jak ktos ma hak, to przyczepy nie odczepia itp. itd. Jakbym slyszal mojego kompla. oczywiście, że to jest uogólnienie, a nie żadna reguła. Ale jednak ktoś, kto kupuje takie auto z zasady nie jeździ ślamazarnie, ale lubi kręcić silnik. To nie znaczy jednak, że musi rozwalić skrzynię. A co do kombi. Polska to jest jedynie taki dziwny kraj, w którym kupuje się niepotrzebne samochody, w których jeździ się samemu i niczego nie wozi. To samo z hakiem. W całym cywilizowanym świecie hak służy do ciągnięcia przyczepy, a jak akurat przyczepy nie ciągnie, to haka nie ma. Albo kolejny przykład to kupowanie diesla. Bawi mnie dopłacaenie do samochodu nawet 20 procent, gdy ktoś jeździ samochodem po 15 tysięcy rocznie. Zobacz sobie np. samochody z dieslem na mobile.de. Wszystkie mają przebiegi adekwatne do rodzaju silnika. A w Polsce? cwany Polak kupuje diesla bo chce zaoszczędzić na paliwie. Tylko, że by to zrobić musiałby przejechać ze 150-200 tysięcy kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 A co do kombi. Polska to jest jedynie taki dziwny kraj, w którym kupuje się niepotrzebne samochody, w których jeździ się samemu i niczego nie wozi. To samo z hakiem. W całym cywilizowanym świecie hak służy do ciągnięcia przyczepy, a jak akurat przyczepy nie ciągnie, to haka nie ma. Albo kolejny przykład to kupowanie diesla. Bawi mnie dopłacaenie do samochodu nawet 20 procent, gdy ktoś jeździ samochodem po 15 tysięcy rocznie. Zobacz sobie np. samochody z dieslem na mobile.de. Wszystkie mają przebiegi adekwatne do rodzaju silnika. A w Polsce? cwany Polak kupuje diesla bo chce zaoszczędzić na paliwie. Tylko, że by to zrobić musiałby przejechać ze 150-200 tysięcy kilometrów. Sorki, ale bzdury opowiadasz. Kupuje to na co mam ochote i co mi sie bardziej podoba - niekoniecznie musi miec praktyczne zastosowanie, bo akurat moje GTi praktycznego zastosowania nie ma :razz: A poza tym malo jezdze, ale lubie jezdzic dieslem ze wzgledu na jego charakterystyke i nie wykluczam, ze kiedys diesla kupie, co wcale nie bedzie sie przekladalo na ekonomie. A tak poza tym to robi sie OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 skrzynia w GTi almerze jest (co do 5ki) taka sama jak w Sunnym Gti, tak poiwedział ten gośc od skrzyń z siedlec, wiec jak nie posypała ci sie skrzynia w Sunnym to czemu ma w almie? :roll: ps:ale skrzynie w nyskach sa do bani, to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 SKRZYNIE W N15 SIE NIE PSUJĄ (chyba że ktoś się bardzo postara) NIEZALEŻNIE CZY TO 1.4 CZY 2.0 i BASTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 bzdura Krizz i sam o tym wiesz, pracujesz w ASO i dlatego tak piszesz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemek1983 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 dzieki za pomoc . ale juz kupilem almere 1,6 97 rok srebny metalik nx z fajnym wyposazeniem jestem zadowolony . zostala sprowadzona z niemiec co waszym zdaniem musze wymienic i sprawdzic . wiadomo ze olej i filtry ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 bzdura Krizz i sam o tym wiesz, pracujesz w ASO i dlatego tak piszesz :wink: żadna bzdura. Skąd się wam wzięło o tych skrzyniach? Znam almery mające po 350-400 tysięcy przebiegu i żadne skrzynie im nie wysiadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 co ty gadasz GRE jak masz takie przeciążenia jak u siebie to ci każda skrzynia poleci PRACUJE W NISSANIE I WIEM ŻE W SERJI TE SKRZYNIE WYTRZYMUJĄ BEZ PROBLEMÓW(chyba że ktoś sie postara) [ Dodano: Pią 07 Kwi, 2006 ] coś padlo w tym posie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Jakie tam u GRE przeciążenia - naraźie coś pod 400KM było, skrzynia da rade jak nie to np. w pewnej angielskiej firmie mozna zamowić konkretne bebechy i dalej wio z konikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.