zbyszekN15 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Objawy: wciskam pedał hamulca NA NIEPRACUJĄCYM SILNIKU, słychać jakby syk uchodzącego powietrza z okolic pedału hamulca, pedał ma trochę większy skok, ale po kilku wciśnięciach syk ustaje, a skok pedału wraca do normy. PO URUCHOMIENIU SILNIKA skok pedału zwiększa się, słychać syk jak wyżej, pompowanie nie zmienia sytuacji. Poziom płynu prawidłowy i nie uległ zmianie od dłuższego czasu, wycieków nigdzie nie widać. Dodam, że nie mam ABS-u. Proszę o pomoc, może ktoś miał podobną awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 moze to abs syczy ?? mi sie wydaje ze zmiana skoku to norma... bo jak pompujesz to wypycha powietrze i pedal twardnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 no ale co jest z tymi hamulcami to normalka ze na wylaczonym silniku jest inny pedal (wyzszy i bardziej twardy ) bo nie dziala serwo jak wlaczysz silnik zaczyna dzialac uklad podcisnienia i zaczyna dzialac wspomaganie ukladu hamulcowego czyli serwo i dlatego pedal jest bardziej miekki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Problem w tym, że przedtem nie miałem takich objawów (zwłaszcz dźwiękowych), a pedał nie leciał mi tak jakby układ był zapowietrzony. Trochę się obawiam nieszczelności we wspomaganiu. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 no ale co jest z tymi hamulcami to normalka ze na wylaczonym silniku jest inny pedal (wyzszy i bardziej twardy ) bo nie dziala serwo jak wlaczysz silnik zaczyna dzialac uklad podcisnienia i zaczyna dzialac wspomaganie ukladu hamulcowego czyli serwo i dlatego pedal jest bardziej miekki oczywiście, że jest to normalne. na wyłączonym silniku, napompujesz każdy pedał tak, że będzie całkowicie sztywny. na włączonym tego nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 wlasnie norma a np u rodzicow moich w vw jest tak ze na zgaszonym hamulec kilka nacisniec chodzi lekko jak pedal gazu i dopiero pozniej sztywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość USURI Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Objawy jakie opisałeś to normalka :wink: . Naciśnij na pedał przy wył silniku parę razy aż stanie, wciśnij i włącz silnik, pedał powinien się zrobić miękki. To jest test wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Czyli prawie wszystko jasne, dzięki za odpowiedzi. Gdyby jeszcze ktoś potwierdził, że ten syk przy wciskaniu pedału to normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Czyli prawie wszystko jasne, dzięki za odpowiedzi. Gdyby jeszcze ktoś potwierdził, że ten syk przy wciskaniu pedału to normalka. jesli masz abs to tak, pompa juz kiedys byl taki temat poruszany ale to daawno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Jak pisałem wyżej ABS-u niestety nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Czyli prawie wszystko jasne, dzięki za odpowiedzi. Gdyby jeszcze ktoś potwierdził, że ten syk przy wciskaniu pedału to normalka. na wylaczonym silniku moze syczeC! gorzej jak bedzie syczal gdy silnik pracuje a ty wciskasz hamulec! wtedy oznacz to ze serwo jest nieszczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.