Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

moja wina czy nie ale do wymiany silnik:( N16


Marins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość vqsoft1
niestety - katy padają, ale szczególnie wtedy jak się duzo jeździ na cutt-off -ie (hamowanie silnikiem), honda i toyota rozwiązała to podbijaniem obrotów przy zmianie biegów- gwałtownym zdjeciem nogi z gazu (obroty od razu nie spadają tylko wzrastają jeszcze na chwilę) - w nissanach tego nie obserwowałem. Najgorsze dla cata to jazda na odcince i potem zdjęcie nogi z gazu - jak zamknie wtryski, a zasysa duzo powietrza - kat jest przwietrzany i jego temperatura rośnie kilkakrotnie. Efekt taki wynika z bezwładności przepustnicy - jak jest źle zrobiona adaptacja prze[pustnicy - istnieje rozbieżność między jej położeniem a wskazaniem TPS. OBD2 powinno pokazać wtedy - mruganie kontrolki check - oznaczającą przeciążenie kata.

Jeśli OBD2 nie łapie błędów - winą należy obarczyć konstrukcję kata, który rozsypuje się sam od siebie a jego cząsteczki dostają sie do cylindra - tylko jak?

Nic tak nie niszczy silnika tak, jak ceramika z kata i polipropylen z kolektopra ssącego (zakładanie gazu bez zdejmowania kolektora). Jak chcecie szybko zarżnąć silnik - wsypcie trochę skruszonej cegły do kolektora ssącego - efekt po kilkunastu km.

hm u mnie oboroty po zdjeicu nogi z gazu utrzymuja sie powyzej 1krpm, dopiero po chwili spadaja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...