Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gaśnięcie silnika na PB w czasie jazdy a regulacja gazu


Hoover

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem : przy jeździe na PB w silniku spadają obroty kiedy wciskam sprzęgło ,jeżeli dłużej je przytrzymam silnik po prostu gaśnie.

Na gazie sie nic takiego nie dzieje i silnik trzyma obroty. Wydaje mi się jednak, że problem pojawił się po ostatniej regulacji u gazowników.

Czy regulacja składu mieszanki gazu ma wpływ na gaśnięcie silnika na benzynie ?

Instalacja I generacji, Primera 1.6 GA16DS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem : przy jeździe na PB w silniku spadają obroty kiedy wciskam sprzęgło ,jeżeli dłużej je przytrzymam silnik po prostu gaśnie.

Na gazie sie nic takiego nie dzieje i silnik trzyma obroty. Wydaje mi się jednak, że problem pojawił się po ostatniej regulacji u gazowników.

Czy regulacja składu mieszanki gazu ma wpływ na gaśnięcie silnika na benzynie ?

Instalacja I generacji, Primera 1.6 GA16DS

Regulacja ilości pobieranego przez układ powietrza ma bardzo duży związek z tematem.

Jak to już kiedyś pisano, silnik pracujący na benzynie potrzebuje więcej powietrza niż na gazie. Dlatego trzeba ograniczyć ilośc powietrza wpadającego do układu podczas pracy na gazie. W efekcie na benzynie silnik po prostu się zalewa bo ma za bogatą mieszankę. Idę o zakład że masz prymitywną kryzę w dolocie. Zgadłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzbogacili Ci krótko nmówiąc mieszanke na gazie - (dysza wolnych obrotów) na reduktorze - gaz leci za przepustnicę - może kompensacyjnie przestawili Ci przepustnicę - tak / nie? - na benie po prostu jest zamknięta.

Jesli regulowali tylko gaz - wystarczy pojeździc na benie - nalać dobrego paliwa i będzie ok - po prostu masz gaźnik zanieczyszczonyy - na tej instalacji i gaźniku musisz koniecznie co jakiś czas na PB pośmigać - w przeciwnym razie po jakimś czasie nie pojedziesz na benie w ogóle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik mam przeczyszczony i to dwa razy, przewody WN, świece, kopułka i filtry niedawno wymienione. Instalke mam faktycznie prymitywną, z regulacją na śrubę.

Do niedawna śmigałem jeszcze w większości na benzynie (zimą się dłużej rozgrzewa silnik) poza tym źle wyregulowana instalka mnie po prostu wkur*iała więc jazdę na gazie sobie odpuściłem. Tankuję na zmianę PB 95 z PB 98 i odpalam zawsze z PB, a więc myślę że teraz czas na suszenie głowy gaziarzom :wink:

Dzięki za pomoc :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że teraz czas na suszenie głowy gaziarzom :wink:

Dzięki za pomoc :smile:

Obawiam się że suszenie nie skończy się na jednej wizycie. GA16 to nie jest zbyt wdzięczny silnik do gazowania. Jak się nie zrobi tego raz a dobrze, to będzie zatruwał życie cały czas :(

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że suszenie nie skończy się na jednej wizycie. GA16 to nie jest zbyt wdzięczny silnik do gazowania. Jak się nie zrobi tego raz a dobrze, to będzie zatruwał życie cały czas

 

Fakt. Odpowiednie ustawianie mieszanki gaziarzom zajęło w moim aucie już w sumie ładne parę dni. Praktycznie od samego początku problemy z ustawieniem.

Jedna dobra rzecz to to że auto od początku na gazie pali średnio 8-9 litrów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna dobra rzecz to to że auto od początku na gazie pali średnio 8-9 litrów. :)

 

Ja wiem czy to taka dobra rzecz :?: :roll:

Mi na trasie tyle pali.

Moze masz za ubogo na gazie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...