VQPower Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Teraz trzeba wzmocnić tył żeby do pary było myslalem o tym ale nie wiem czy wsadzic zaciski od 300zx-a czy po prostu wy***ac regulator sily hamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a jak masz kolektory to proste pozbąc się ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ok w koncu temat doczekal sie fotek gotowego produktu, mianowicie ukonczony montaz zaciskow od 300zx-a i tutaj jaki fart sk***ysynski!! minimalny odstep pomiedzy zaciskiem a felga. uff qr** udalo sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 o kurcze to u mnie ten odstępik jest nieco większy, widzisz dobrze ze byly dostęne dystanse 6mm z chczykiem i żenie uprałeś się przy swoich 5mm. Wygląda to profi nie maluj ich tak jak ja na niebiesko - tak jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 nie bede malowal. za***iscie pasuja do koloru felg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 pikne te brejki a i pasuja do felusi ,,,,a omalowaniu to mozna zapomniec bo i tak nima miejsca miedzy fela a kalibrami na farbe:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 no nastepna rzecza bedzie nowy kolektor ssacy. chyba juz niektorzy wiedza o co mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 O kurde, za***iście minimalnie się mieszczą :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 O kurde, za***iście minimalnie się mieszczą :shock: no jakbym pomalowal to pewnie juz by cos ocieralo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 To pozostaje ostatnie pytanie . Jak rozwiążesz problem sterowania w locie? Chyba będziesz musiał zmodyfikować spojler. Skrzydła może się zmieszczą pod progami , ale to znacznie zmniejszy prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 o f*ck jak sie zmiescily - hehe ale wygladaja MENSKO i pewnie tez tak hamuja gratuluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 o f*ck jak sie zmiescily - hehe ale wygladaja MENSKO i pewnie tez tak hamuja gratuluje no wrazenia z hamowania sa bardzo pozytywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 A jakby to musiało hamować gdyby nie redukowało się średnicy tarczy z 280mm na 272mm i zastosowało adaptery do zacisków odpowiednie to jeszcze bardziej mesko by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 A jakby to musiało hamować gdyby nie redukowało się średnicy tarczy z 280mm na 272mm i zastosowało adaptery do zacisków odpowiednie to jeszcze bardziej mesko by było myslalem o tarczach 13" ale pod felge by mi sie nie zmiescilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 jest dobrze juz nic nietrzeba kombinowac wazne ze hamuje,,. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 wlasnie dzis przyszla moja nowa przepustnica i IACV od maximy 01. niezbedna rzecz przy montazu nowego kolektora ssacego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 No fajnie że przyszła ale pokarz nam jak to wygląda i jak to ma działać. Idzie to poskładać w calość przed włądowaniem do silnika ? Czegoś Ci do tego brakuje jeszcze żeby to działało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 No fajnie że przyszła ale pokarz nam jak to wygląda i jak to ma działać.Idzie to poskładać w calość przed włądowaniem do silnika ? Czegoś Ci do tego brakuje jeszcze żeby to działało ? jakos mozna poskadac aby wygladalo. brakuje mi tylko paru gumowych wezykow i tylko tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 węrzyki gumowe to chyba nie problem. Oj wacuś opierdzielasz się coś... Ciekawe jak to wszytko ze spobą bedize wspołgrało, czy wiązki elektrycznej nie trzeba bedize przerabiać i jak seryjne ECU poradzi sobei z wydajniejszymi wtrsykami paliwa - jakie masz seryjne i jakie są te nowe (wydajnośc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 no mozna powiedziec ze opieprzam trochu, ale chce to zrobic dopiero po powrocie z polski, tak abt na spokojnie dlubac. z elektryki to jedynie musze podmienic wtyczki od wtryskow i podpiac tzw rpm switch ktory aktywuje krotszy dolot. komputer sobie poradzi chodz czytalem ze moze mieszanka byc zbyt bogata. serja 270ccm a wsadze 315 czy 320ccm juz nie pamietam dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 o to ciekawa wydajność wtrsyków 270cc to i u mnie w seri seidziały przjeście na 315 bardzo fajna sprawa w polączniu z jakimś dodatkowym kontrolerem silnika - bedzie się fajnie stroiło i nie będzie problemów z brakiem paliwa jak np zmienisz walki rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 jeszcze dzis z kuba rozwazalismy zalozenie walkow do mojej maximy. biorac pod uwage ze walki JWT drogie w h*j postanowilismy zastosowac walki z silnika VQ35. i to tylko walki ssace. tu mala charakterystyka: VQ35DE Cams: Int: 9.5mm lift Ex: 9.5mm lift VQ30DE cams are a tad bit lower lift Int: 8.5mm Ex: 9.0mm jak widac na walku wydechowym jest zaledwie 0,5mm roznicy w otwarciu zaworu tak wiec gra nie bardzo warta. jednakze na dolocie roznica 1mm do daje juz ponad 10% roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 tak jak w przypadku silnika SR20De montarz samego walka ssacego z SR20DE daje znaczną poprawe osiągów powyzej 5000 obr.min - nie ma tego spadku momentu obrotowego i auto ciągnie do odcięcia. Bardizej agresywny Wałek wydechowy także ma wpływ na górną pratje obrotów ale za to większym kosztem dla spadku dunamiki w przedziale obrotów niskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 znalazlem bardzo przydatna informacje ktora pomoze mi w doborze walkow od silnika 3.5 Engine: VQ30DE Model Years: 1995-1999 (Maxima/ '96+ I30) Intake__Lift: 8.55mm Exhaust_Lift: 8.55mm Intake__Duration: 232ş Exhaust_Duration: 232ş Intake_Opens: 3ş BTDC Intake_Closes: 49ş ABDC Exhaust_Opens: 49ş BBDC Exhaust_Closes: 3ş ATDC Overlap: 6ş ------------------------------------- Engine: VQ30DE (K) Model Years: 2000-2001 (Maxima/I30) Intake__Lift: 8.55mm Exhaust_Lift: 9.0mm Intake__Duration: 224ş Exhaust_Duration: 232ş Intake_Opens: 3ş BTDC Intake_Closes: 41ş ABDC Exhaust_Opens: 49ş BBDC Exhaust_Closes: 3ş ATDC Overlap: 6ş ------------------------------------- Engine: VQ35DE (1) Model Years: 2001-2004 (Pathfinder) Intake__Lift: 9.0mm Exhaust_Lift: 9.0mm Intake__Duration: 230ş Exhaust_Duration: 232ş Intake_Opens: 3ş ATDC Intake_Closes: 53ş ABDC Exhaust_Opens: 46ş BBDC Exhaust_Closes: 6ş ATDC Overlap: 3ş ------------------------------------- Engine: VQ35DE (2) Model Years: 2002-2005 (Maxima, and a slew of others) CVTC: Intake Intake__Lift: 9.5mm Exhaust_Lift: 9.5mm Intake__Duration: 238ş Exhaust_Duration: 240ş Intake_Opens: 6ş ATDC Intake_Closes: 64ş ABDC Exhaust_Opens: 52ş BBDC Exhaust_Closes: 8ş ATDC Overlap: 2ş ------------------------------------- Engine: VQ35DE (3) Model Years: 2005 (G35 Coupe, 35th Anniversary 350Z) CVTC: Intake and Exhaust Intake__Lift: 10.5mm Exhaust_Lift: 10.5mm Intake__Duration: 248ş Exhaust_Duration: 248ş Intake_Opens: 2ş ATDC Intake_Closes: 70ş ABDC Exhaust_Opens: 70ş BBDC Exhaust_Closes: 2ş BTDC Overlap: -4ş ------------------------------------- Engine: VQ40DE Model Years: 2005 (Pathfinder, Frontier, Xterra) CVTC: Intake Intake__Lift: 10.0mm Exhaust_Lift: 9.6mm Intake__Duration: 240ş Exhaust_Duration: 244ş Intake_Opens: 4ş ATDC Intake_Closes: 64ş ABDC Exhaust_Opens: 56ş BBDC Exhaust_Closes: 6ş ATDC [ Dodano: Nie 14 Maj, 2006 ] jak widac najbardziej agresywne walki z silnika 3.5 maja 350Z i G35 od 05 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 nom i jak masz podane dane typu kiedy zaczynają sie one otwierać i zamykac to można coś na ich wzor wystrugać w PL... Ale nie ma to jak orginały z 350Z choć wydaje mi się że mogą być już zbyt agresywne do twojego silnika więc mogą być problemy z kulturalna pracą silnika w przedziale 900-1500 obr.min. Tak czy siak bez wystrojenia nie będzie to dobrze chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.