VQPower Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Engine: VQ35DE (2) Model Years: 2002-2005 (Maxima, and a slew of others) CVTC: Intake Intake__Lift: 9.5mm Exhaust_Lift: 9.5mm Intake__Duration: 238ş Exhaust_Duration: 240ş Intake_Opens: 6ş ATDC Intake_Closes: 64ş ABDC Exhaust_Opens: 52ş BBDC Exhaust_Closes: 8ş ATDC Overlap: 2ş ale np. te bylyby idealne co?? mowa non stop o walkach ssacych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 skoki zaworów i czasy otwarcia jak w seryjnym SR20De hehe spoko nadają się jak nic Dodam że w SR20DE (Prima GT, 100NX GTI, Sunny GTI) ssace walki mają po 248 stopni i 10mm liftu i kultura pracy silnika dalej pozostaje na wysokim poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 skoki zaworów i czasy otwarcia jak w seryjnym SR20De hehe spoko nadają się jak nic Dodam że w SR20DE (Prima GT, 100NX GTI, Sunny GTI) ssace walki mają po 248 stopni i 10mm liftu i kultura pracy silnika dalej pozostaje na wysokim poziomie i oto mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 To nas Wielki Wacek zaskoczył wreszcie zmierzył się na hamowni i prosze oto ta chwila: Z tego co ja tu widze strojeniem można niezle porpawić przebieg momentu no i wartości maksymalne AFR utrzymuje zbyt wysokie wartości, jak zejdziesz z z przedziałem 14-13,5:1 do optymalnych 12,8:1 to będzie sporo lepiej... A no i widać jak seryjne wałki kończą w ustach powyzej 5000 obr.min lekarstwo na to jak nic jest zastosowanie samych ssacych bardziej agresywnych. Biorąc pod uwagę 13% moc straty na kołach na nasze po przeliczeniu wychodzi że masz ok 215KM i 300Nm jak na wolnossaka 3.0 to bardzo przyjemny wynik [ Dodano: Wto 16 Maj, 2006 ] a dodam jeszcze że przejscie z dotychczasowych wtrsyków 270cc na 315cc powinno sporo poprawić w składzie AFR ew. jeszcze do tego będzie można dołozyć regulator ciśnienia paliwa. Walbro już siedzi więc wyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 kuba ty dobrze wiesz ze bedzie lepiej. juz o tym rozmawialismy nieraz na GG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ps. jak masz tanie dojście do tej hamowni to zapodaj regulator ciśnienia paliwa i zobaczymy czy poprawi się AFR i ile to doda Albo nie ciupciaj się i dawaj ten kolektor ale już - jutro tu widze drogi wykres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ps. jak masz tanie dojście do tej hamowni to zapodaj regulator ciśnienia paliwa i zobaczymy czy poprawi się AFR i ile to doda Albo nie ciupciaj się i dawaj ten kolektor ale już - jutro tu widze drogi wykres nie kupielm jeszcze przelacznika ktory aktywuje krotsze kanaly. tak wiec jutro tego nie zaloze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Zakładaj na zepnij żeby ciągle pełnym gwizdkiem to chodziło. Ten przełącznik to tylko elektrozawotek sterujący podciśnieniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Jesli sie nie aktywuje krotsze kanaly spokojnie jezdze na tych dluzszych. [ Dodano: Pon 22 Maj, 2006 ] tamtaramtam tam . wiem wiem. projekt narazie stoi. szykuje sie do wyjazdu na upragnione wakacje i nie mam zbytnio czasu na dlubanie pod maska :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Trzeba było Maxi ze sobą na te wakacje przytaszczyć to by turbo na szybko wleciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 to rozmiar wieksze niz z SVO by bylo jak znalazl hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 SWIETNIE!!!!! wlasnie zalatwilem sobie przelacznik do nowego kolektora. jeszcze musze tylko wyczaic jak go podpiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Z jakiegoś szrotu dorwałeś ? Ten przełącznik jest 2 pinowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Z jakiegoś szrotu dorwałeś ?Ten przełącznik jest 2 pinowy ? tak, przelacznik dwupinowy. i nie ze szrotu. nowicja panie. taki kolo mi sprzedaje co mial zamiar robic to co ja ale sie rozmyslil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 i poweidz jak zamierasz go wysterować skoro twoje ECU jego nie obsługuje - to tak samo jak to ECU z SR20VE (zemienne fazy)... Ciekawe jak hamerykanie rozwiązują ten problem - jakiś piggy back ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 i poweidz jak zamierasz go wysterować skoro twoje ECU jego nie obsługuje - to tak samo jak to ECU z SR20VE (zemienne fazy)...Ciekawe jak hamerykanie rozwiązują ten problem - jakiś piggy back ?? dlatego specjalnie podpina sie rpm switch ktory to bedzie aktywowal zamiast ecu. moglbym takze uzyc komputera z maximy 00-01 jednakze musialbym zmieniac okablowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 z okablowaniem i potem z przeprogramowaniem natsa bym się raczej wstrzymał... Tu masz opis jak sobie poradzić ze switch kontrolerem w SR20VE(myślę żę Ci się przyda): http://www.nissanperformancemag.com/march03/neo/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 elo elo panowie. wlasnie skonczylem dluzsza konwersacje z kumplem co juz montowal podobny kolektor w paru maximkach. sprawa jest taka. zamiasy sie pieprzyc z rpm switch polecil mi cos takiego: http://www.apexi-usa.com/product_electroni...1&pageNum=1 ten maly piggy back nie tylko bedzie operowal moim nowym kolektorem ale i bede mial rowniez mozliwosc dostrojenia AFR, plus wiekszy wtryski, odcinka na 7200 rpm made by Coobcio. Oj panowie i panie cos czuje ze na hamowni pobije nie jedna stock maxime 3.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Bardzo fajna sprawa z tym APEXI - do tego na hamowni masz dostęp do AFRu więc sobie to wystroisz no i zmienna geometria kolektora ssącego zostanie wykorzystana. Podoba mi się to rozwiązanie i wreszcie wykorzystałbyś rezerwy mocy tkwiące w obecnej konfiguracji wozu (pod dalsze mody też się nada, bowiem zawsze będziesz mógł sobie podstroić paliwko -, oczywiście możesz liczyć na moją pomoc informacyjną. Z Odcinką myślę, że także się uporamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 zamowilem walki od maximy 3.5 powinny byc do dwuch tygodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 za 2 tygodni także powinien dojść przeent odemnie. Wyslałem go priorytetem bo teraz nie ma opcji listów lotniczych... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 dzis po raz kolejny skrzynia wyjechala z maxi. zasrany mechanizm roznicowy sie rozlecial :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Joł Wacu Wałki dotarły ? Czym chcesz silnik wystroić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Joł Wacu Wałki dotarły ?Czym chcesz silnik wystroić ? nie zakladam walkow. za duzo roboty a za maly przyrost. jednakze zastanawiam sie nad portingiem nowego kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 jak masz go luzem to grzechem by bylo tego nie zrobić, zakup już teraz uszczlkę miedzy nim a glowicami i jazda - wiertarka frezik, paiper ścierny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.