VQPower Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Pewnie kazdy jzu wie czym jezdze i jak to wyglada. Oto krotka lista modyfikacji (juz zrobionych i to co w planie) SILNIK V6 3.0L stock 190KM - CAI - wydech 2.5" ze stali nierdzewnej (Greddy) - wyciete wszystkie 3 katalizatory W planie jest kolektor ssacy o zmiennej fazie dolotu ktory juz siedzi u mnie w bagazniku i czeka na montaz, przy pomyslnych wiatrach modyfikacja ECU (smt6) UKLAD JEZDNY I ZAWIESZENIE - przerobka z automata na manualna skrzynie biegow - lekkie aluminiowe kolo zamachowe Fidanza - sprzeglo exedy stage 1 - sportowy lewarek zmiany biegow (Shortshifter) - gazowe amortyzatory tokico illuminas z nastawna twardoscia - sprezyny Eibach ProKit (przod -38mm, tyl -30mm) - rozporka na przednie kielichy - nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe Brembo - hamulce, 26mm, 4-ro tloczkowe zaciski od nissana 300ZX non-turbo WEWNATRZ - skora - klimatronik - schowki - inne pierdoly :mrgreen: ZEWNATRZ - spojler na klapie bagaznika - pare naklejek klubowych - biale klosze kierunkowskazow (przod i tyl) - oryginalne halogeny nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wreszcie ten ciekawy projekt został opisany, zapodaj jeszce jakieś fotki i aktualne dane odnośnie przyspeiszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 http://www.badongo.com/pic.php?file=SP2_1_...30_DSC00955.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=SP2_2_...30_DSC00956.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=958__2...30_DSC00958.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=959__2...30_DSC00959.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=964__2...30_DSC00964.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=966__2...30_DSC00966.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=967__2...30_DSC00967.JPG http://www.badongo.com/pic.php?file=971__2...30_DSC00971.JPG pare fotek wydechu dla tych co nie widzieli jeszcze [ Dodano: Czw 13 Kwi, 2006 ] Tutaj dobrze widzimy co kryje sie pod maska. Silnik V6, rozporka na kielichy i CAI Nowa listwa wtryskowa pod nowy kolektor ssacy (wtryski 320cc) Kolektory ssace do projektu zmiennej fazy dolotu To jeszcze nie wszystkie gratki wymagane do VI (variable intake). Potrzebuje przepustnice od maximy 00/01 oraz IACV (idle air control valve) Do tego dochadza jeszcze wuzyki zlaczki i cala zabawa z EGR I jeszcze fotka koncowki tlumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 wacu jeszcze uturbienie i bedziesz smigal nadasfaltem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 wacu jeszcze uturbienie i bedziesz smigal nadasfaltem :wink: nic na sile!! wszystko mlotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 no tak ale wpierw zrob ze skrzynia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 no tak ale wpierw zrob ze skrzynia :wink: no skrzynia to pierwsz rzecz w kolejce. na co mi nowy dolot jak skrzynia sie rozsypie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Nie od razu Kraków zbudowano,zrobisz porządnie po kolei to nie będzie problemów z usterkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 mysle ze w jeden dzien uda sie wszystko zrobic. potrzebuje jeszcze jakeis srubki, przepustnice, zawor od biegu jalowego, i wpizy wezy gumowych a takze wlacznik ktory przy odpowiednich obrotach otworzy krotsze kanaly [ Dodano: Pon 17 Kwi, 2006 ] i tu moje nowe zaciski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 fajne fajne, no i aluminowe sporo lżejsze od moich żeliwnych... Ja bym je rozłorzył na części peirwsze oczyścił i złorzył na specjalny smar do tłoczków. Myślę że powinno to nieco lepiej działać jak serja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 a poczym odroznik ktory lewy a ktory prawy?? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 ten na pierwszej fotce jest prawy (od strony pasażera). Zasada jest taka że odpoweitrznik po montarzu musi znajdować się na góże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 FAJNE, CIEKAWE ILE HP BĘDZIE UP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 FAJNE, CIEKAWE ILE HP BĘDZIE UP no na nowym kolektorze ok 20-25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Przydało by się to wreszcie zmierzyć a nie takie przypuszczenia walić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 tak wiec dzis bylo wstepne przymierzanie zaciskow od 300ZX. Sa foty czekam az wojtek mi je podesle na email. I teraz tak: poszloby za latwop jakby wszystko pasowalo. Naszczescie rozstaw srube jest ten sam, ale po zalozeniu zacisku tarcza nie siedzi dokladnie na jego srodku brakuje ok 2mm. ok wsadzielm podkladke 2mm i jest idealnie, no i znow qr** nastepny stopien w gore. wyglada na to ze srednica tarczy od maximy jest za duza, trzeba stoczyc ok 2mm moze 3. (moz oryginalne od 300zx beda pasowac) no ale ok wcisnelismy z wojtkiem na hamca no i niestety nie obruci za diabla. nastepnie przylozylismy kolo aby zobaczyc jak to bedzie wygladac i znow qr** klopot. Zacis udeza o felge. I w tym momencie sie zastanawiam czy tarcze od maximy sa takie same jak 300zx czy inne. jesli takie same to musze dokupic dystance 5mm. jutro podjade do sklepu i zobacze czy czyms sie roznia [ Dodano: Sro 19 Kwi, 2006 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 wacu jakby niepasowaly to wiedz ze mnie spasuja w maximce hehehehe.. :wink: tak ze tarcze ,klocki zamawiaj i zakladamy..... [ Dodano: Wto 18 Kwi, 2006 ] Przydało by się to wreszcie zmierzyć a nie takie przypuszczenia walić swiete slowa ..pasuje na dyno jechac ....i zrobic konkretne pomiary,,,,,, :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 no pomiar wazna rzecz. tylko qr** 80$ za pokrecenie kolkami?? :evil: i tu jeszcze przydatny link: (wojtek go znalazl) http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm#frontbrake Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 To jest normalna sprawa... Ja u Siebie mam tarcze z 300ZX wraz z zaciskami a mimo wszystko musiałem tarcze stoczyć o 8mm (lepiej by bylo 9-10mm) no i musiałem zapodać dystanse - poprsotu felgi od 300ZX/200SX mają wielkie odsadzenie względem zacisków - 5mm dystans załatwił sprawę w moim wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Wacu : te zaciski poprostu sliczniutkie, u mnie takie male sa bleeee :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Wacu : te zaciski poprostu sliczniutkie, u mnie takie male sa bleeee :sad: wyobraz sobie takie zaciski... w n14/n15 i szerokie kapcie i teraz hamowanie z duzej predkosci.... ii.... :587: :D ja juz na swoich hamowalem 160-60 w podloge.. nie zblokowalo kol.. a czulem sie jak by mi mialo twarz zerwac ekstra a to tylko seryjne zaciski i tarcze plus klocki kashiyama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 To jest normalna sprawa... Ja u Siebie mam tarcze z 300ZX wraz z zaciskami a mimo wszystko musiałem tarcze stoczyć o 8mm (lepiej by bylo 9-10mm) no i musiałem zapodać dystanse - poprsotu felgi od 300ZX/200SX mają wielkie odsadzenie względem zacisków - 5mm dystans załatwił sprawę w moim wypadku. Kuba!!! Ile dystanse w polsce kosztuja?? tutaj chca 60$ za jedna sztuke :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 w Polsce 2 szt. kosztują ok 90-100zł razem z wysyłką do mnie. Wysyłka do CIebie to wydatek ok 50-60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 w Polsce 2 szt. kosztują ok 90-100zł razem z wysyłką do mnie.Wysyłka do CIebie to wydatek ok 50-60zł. to kupuj i wysylaj. pogadamy na GG to ci dzis kasiore wysle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 5X114,3 x 66mm - czy to jest twój rostaw śrób i średnica montarzowa piasty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.