waldek750 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wymieniłem dwa miechy temu, komplet tarcz i klocków, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, przednie są extra głaciutkie a tył w prązki .Pozdrawiam nissanomaniaków. Primerka Invitation P10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Moze klocki jakies marne ? Lub pomiedzy klocki a tarcze dostaja sie jakies zanieczyszczenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Wymieniłem dwa miechy temu, komplet tarcz i klocków, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, przednie są extra głaciutkie a tył w prązki .Pozdrawiam nissanomaniaków.Primerka Invitation P10 Może warto by się przyjrzeć "korektorom siły hamowania", ja mam podobnie tyle, że jeszcze nigdy nie wymieniałem tarcz (od nowości) więc może dlatego u mnie jest podobnie. Ale primery mają to do siebie że tył słabo łapie. zerknij do działu "zrób to sam" - (opis wywalenia korektorów) Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Może warto by się przyjrzeć "korektorom siły hamowania", ja mam podobnie tyle, że jeszcze nigdy nie wymieniałem tarcz (od nowości) więc może dlatego u mnie jest podobnie. Ale primery mają to do siebie że tył słabo łapie. zerknij do działu "zrób to sam" - (opis wywalenia korektorów)Pozdro. A czy wszystkie Primerki mają korektory siły hamowania? Pytam bo moja z tarczami z tyłu i z ABS nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Może warto by się przyjrzeć "korektorom siły hamowania", ja mam podobnie tyle, że jeszcze nigdy nie wymieniałem tarcz (od nowości) więc może dlatego u mnie jest podobnie. Ale primery mają to do siebie że tył słabo łapie. zerknij do działu "zrób to sam" - (opis wywalenia korektorów)Pozdro. A czy wszystkie Primerki mają korektory siły hamowania? Pytam bo moja z tarczami z tyłu i z ABS nie ma... Tarcze z tyłu i ABS z przodu (może jest i z tyłu) to i w moim W10 posiadam, korektory też :roll: Więc może mają tylko wersje P i W 10 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Witam. Panowie , korektor siły hamowania tylnej osi nie ma nic wspólnego z istnieniem i działaniem ABS. Jest to ustrojstwo zmieniające siłe hamowania tylnej osi w zależności od obciążenia jej pasażerami i ładunkiem, i jest stosowane w większości samochodów. Wracając do tematu rowków w tarczach to trzeba Wam wiedzieć ,że od momentu wprowadzenia zakazu stosowania azbestu w okładzinach ciernych ( sprzęgła i elementy hamulcowe) jego miejsce zajęły różne wynalazki typu włókna węglowe ( bardzo górna półka klocków) wełna mineralna i stalowa oraz pył mosiężny ( widoczny gołym okiem w klockach). I tu dochodzimy do sedna problemu, otóż producenci regulują twardośc klocków wielkośćią ziaren mosiądzu, im "twardsze" klocki tym większe ziarno. I właśnie te kwałeczki mosiądzu są bezpośrednio odpowiedzialne za nierównomierne zużycie tarcz, czyli powstawanie rowków. Z Wielkanocnym Pozdrowieniem. czuwaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.