Gość dendrolog Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Witam, Wczoraj bylem w warsztacie i okazalo sie ze mam luzy na czterech zaciskach hamulcowych, co objawia sie ich grzechotaniem, zapieczeniem itp. Za regeneracje powiedziano mi 150zl od sztuki.To dosc duzo jak na moja kieszen....Moze ktos potrafi pomoc gdzie we Wroclawiu lub jego okolicach mozna przeprowadzic taki zabieg?? A moze jakies inne rozwiazanie??Bardzo prosze o pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ja sluszalem ze wymienia sie te tulejki od zaciskow i to wszystko mi tez grzechoce ale jaos mi to zbytnio nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Mi grzechoczą oba tylne zaciski. W warsztacie powiedziano mi że się tego nie regeneruje tylko wymienia całe. Ceny nie przytoczę, bo ciężka jest jak ciężarówka ołowiu. Od tamtej pory jakoś to grzechotanie przestało mi przeszkadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 rozbierz oczyść i nasmaruj jakimś smarem z dodatkiem miedzi, nic nie będzie grzechotać... Paną co poweidzili 150zł za regneracja zacisku - serdecznie podziękuj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dendrolog Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Coobcio bardzo dziekuje za porade, przyznam ze juz jestem zrozpaczony tym grzechotaniem, bo jak tylko wjade na jakas kostke zwracam swoja uwage:).Czy jakis szczegolny smar polecasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 poprsstu smar wysokotemperaturowy z dodatkiem miedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutino Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 sorry, co tam z tyłu ma stukać, almera n15 ma tarcze z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dendrolog Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Modele z ABS,silniki 1,6;2,0, i niektore 1,4 mialy z tylu tarcze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 sorry, co tam z tyłu ma stukać, almera n15 ma tarcze z tyłu? Pewnie że ma! Moja akurat jest 1.4 z 99 wersja GX i tarcze z tyłu są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwojti666 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam, Mam taką samą Almerke jak kolega Kuchar tylko problem tkwi w tym że, tylne klocki "smażyły" się w czasie jazdy a za autem było siwo od dymu :/ . Dzisiaj mechanik rozebrał zaciski, przeczyścił je i powiedział że, chwile można pojeździć ale trzeba wymienić zaciski bo są strasznie zardzewiałe. Pytańko takie: czy jest to konieczne a jeśli tak, to jaka jest cena takich zacisków??? Czy mam jakieś inne opcje do wyboru??? Pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Pytańko takie: czy jest to konieczne a jeśli tak, to jaka jest cena takich zacisków??? Czy mam jakieś inne opcje do wyboru??? Pomocy!!! używka - ale to loteria a o ceny nowych nie pytaj :/ w zacisku najgorszą opcją jest chyba tylko zapieczenie tłoczka,tam gdzie jest osadzony tłoczek musi być gładziutko i on swobodnie powinien się poruszać,jeśli tam jest rdza to nie wiem czy wyjmiesz go bez uszkodzeń zarówno tłoczka jak i miejsca gdzie jest on osadzony (mogą być głębokie wżery) :/ [ Dodano: Sro 02 Kwi, 2008 21:52 ] te tulejki od zaciskow prowadnice tak zwane (jeśli osłony gumowe (harmonijki) są uszkodzone to tam zbiera się syf i potem jest problem z rozebraniem,nie wspomina już o tym że to swobodnie powinno się poruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwojti666 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Dzięki Rysiu 83 za rozwinięcie tematu, muszę zapytać mechanika w jakim stanie są tuleje oraz te miejsca w którym są osadzone. A czy są jakieś zestawy naprawcze do do tego typu usterek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 A czy są jakieś zestawy naprawcze do do tego typu usterek?? tak,są [ Dodano: Sro 02 Kwi, 2008 22:25 ] możesz dokupić wszystko czyli,osłony gumowe,prowadnice a nawet tłoczek,cenowo nie wygląda to najgorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwojti666 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Zaciski znowu dały znać o sobie, więc kupiłem te zestawy naprawcze ale bez tłoczków :/ a te mają straszne wżery i trzeba je wymienić, problem w tym polega na tym, żeby kupić te zamienniki tłoczków musze znać ich rozmiar, średnica to 34 mm ale długość nieznana:(( Czy ktoś może pomóc i podać długość takowego tłoczka??? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 niestety nie znam rozmiaru tłoczków a co do czyszczenia - podobno nie ma to sensu, Z biegiem czasu będzie mniej hałasować w/g zapewnień mechaników (zużycie klocków). U mnie po wymianie klocków hałasują oba zaciski lecz powoli przyzwyczajam się. Zresztą hałasują tylko na wybojach. Nie wiem czy jest sens wydawać kasę na prowadnice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delamente Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam. Borykam sie z identycznym problemem i odwiedziłem nawet serwis Nissana. Zaskakujących rzeczy sie dowiedziałem, a mianowicie sprzedają w salonach podkładki(blaszki) 280 kpl przychodzą między klocek a tłoczek hamulca. Dziwne rozwiazanie ale jakos trzeba kombinowac. Zastanawiam sie czy nie dorobic czegos podobnego. U mnie stuka tylko w jednym kole ale za to coraz głośniej z sukcesywnym zużyciem klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rob083 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zatarte zaciski? Trzeba odgiąć uszczelkę cylinderków i wlać kilka kropel oleju wazelinowego z dodatkiem ceramizera np Motor-Life lub Miltec, Xeramic itp. Nacisnąć dwa razy na hamulec, a potem wcisnąć cylinderek na maxa do zacisku, np. przy pomocy łyżek do ściągania opon. Jak są luzy na zaciskach, to należy wymienić jarzma zacisków z wodzikami, lub w ostateczności całe zaciski. Powodzenia - Rob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 A można je w ogóle dostać? Ceny zacisków są kosmiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A może ktoś zna wymiary tłoczka tylnego do N15 z ABS [ Dodano: Wto 14 Paź, 2008 14:37 ] Z informacji uzyskanych od kolegi o nicku B12 wiem że: Europa 1998 z ABS - 33,96mm, średnica cylindra czyli zestawy naprawcze kupujemy na rozmiar 34 B12 wielkie THX :one: Jeżeli ktoś ma problem z wkręceniem tłoczka pomocnym może się okazać klucz do zmieniania tarcz w szlifierce. :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jak są luzy na zaciskach, to należy wymienić jarzma zacisków z wodzikami, lub w ostateczności całe zaciski. U mnie też grzechocza zaciski. Mam wrażenie, że wszystkie 4 Gdzie można dostać jakiś zestaw naprawczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.