Gość fajka Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 nie wiem czemu toteż pisze vale na wolnych obrotach strasznie nie równo chodzi mi silnik aż żuca całą maszyną więc pliz napiszcie na chłopski rozum co to może być jak to skorygować z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Może masz za niskie obroty? Idzie to skorygować poprzez śrubkę wolnych obrotów. Znajduję się ona za filtrem powietrza. Jest ona na krzyżak. Patrz jak idzie linka z gazu. Jest później ona zaczepiona o taką dzwigienke. I na tej dzwigience jest śrubka. Nią spróbuj pokręcić i wyregulować wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 nie wolne mam spoko tylko one same wzrastają iopadają a czasem nawet gaśnie jak jest zimny Ej gościu bo sie wziąlem za te zawory ale nie wiem po czym poznać że ten tłok na 1 cylindrze osiągnął max hilfe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ja to robie w ten sposób: do cylindra wkladam śrubokręt. Patrze jak idzie w góre, jak zaczyna mi opadać to odrobinke się wracam, do momentu jak jest max w górze. Najlepiej aby śrubokręt ktoś Ci przytrzymywał aby Ci go nie przytrzasło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ja nie moge tam znależć żadnej dziury kaj ona jest jestem chyba jakimś debile bo niue ma tam dziury silnik juz mi ostygł poracha [ Dodano: Czw 13 Kwi, 2006 18:03 ] kaj ten cylinder jak tam wszystko jest zabudowane io nic nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Musisz wykręcić swiece zapłonową. I masz tzw cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 a pierwszy jest od prawej czy lewej strony patrząc od przodu i jak mocno trza dokręcić te zawory sorry za terror ale musze se to w końcu zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Pierwszy jest od strony rozrządu. Jak patrzysz z przodu auta to z lewej strony. Tak jak Ci idzie pasek z alternatora. To jest pierwszy cylinder. A co do przykrecania, to nie robić tego na chama z wyczuciem. Wiadomo, tak aby się to nie poluzowało podczas pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ratownik1976 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Witam.a moje jak regolować?mam podobno hydrauliczne a micre mam k11 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Witam.a moje jak regolować?mam podobno hydrauliczne a micre mam k11 2001 Hydrauliczne są zawory, temet jest z tego co widziałem raczej o cylindrach. Jeżeli chodzi o regulację zaworów to ich nie regulujesz bo one same się regulują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ratownik1976 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Czyli skad ich klekotanie:(:( [ Dodano: Sob 27 Maj, 2006 22:09 ] Dodam że wlanu jest M1 5w40.Ma 65tys ale nie wiem czy to prawda bo kupione z komisu i nic o niej nie wiadomo [ Dodano: Sob 27 Maj, 2006 22:11 ] Sorki pomyliłem forum.... :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Czyli skad ich klekotanie:(( No to najczęściej jest spowodowane gęstym olejem, który troszkę gorzej dopływa do popychaczy. I co bardzo ważne, do momentu, w którym silnik nie będzie rozgrzany one maja prawo klepać. Olej jak jest ciepły robi się rzadki i łatwiej dopływa do popychaczy. Na zimnym, czy świerzo odpalonym silniku mają prawo klepać zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ratownik1976 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 No to mam problem.bo skoro olej jest rzadki bo to 5w40 to nie powinny klekotac.....?wiec jaki olej bys zaproponował? [ Dodano: Sob 27 Maj, 2006 22:25 ] A klekocza i na zimnym i na rozgrzanym.to mi sie wogóle nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 No to mam problem.bo skoro olej jest rzadki bo to 5w40 to nie powinny klekotac.....?wiec jaki olej bys zaproponował? Trudny temat. Ja ma 10W40 i jest git. Wcześniej myślałem, ze u mnie klepią zawory a okazało się, że to był rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.