Gość nismo99 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Czy mozna zalozyc stozek do maximy z gazem? czy to w niczym nie przeszkadza? czy trzeba cos przerabiac? a moze ktos juz ma stozek w maximie z gazem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 tak mozna, w niczym nie przeszkadza i ma same zalety chociażby taką że po strzale gazu nic się nie dzieje. Ps. Przenieś to pytanie do działu LPG... Bez znaczenia czy masz Micre na LPG czy 3.0 Maxime wpływ stozką będzie taki sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 A jaka masz instalacje?Jak sekwencja to nie powinno byc problemow jak np II gen to zapomnij...chyba ze bedziesz sie bawil z blosem.Poszukaj na forum bo ten temat byl juz pare razy poruszany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 nie bedzie problemow ale powiem ci ze stozek w maximie = mniej sily. niech sie kluci ze mna kto chce. traci sie sile w tym samochodzie i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Hamownia prawde powie nic dodać nic ująć. W przypadku SR20 i całej rodziny silników GA nie spotkałem się żeby zmodyfikowany dolot opary o filtr stożkowy nie zwiększył mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 dlaczego miej siły na stożku? stożek = zmiana oporów przepływu powietrza , ale nie powinna zmieniać podciśnienia w układzie dolotowym. Stożek jest przed przepustnicą, a za nią jest kompensacja podciśnienia regulująca napięcie membrany i dawkę gazu. Położenie membrany, czyli ciśnienie w kolektorze sie nie zmieni po założeniu stożka - za to więcej powietrza zassie silnik - czy tak? Może zatem dochodzić do paradoksalnego zubożenia mieszanki a reduktor nie jest w stanie tego skompensować , zaś IV ta generacja - prędzej, bo wydłuży czasy wtrysków i wzbogaci tym sposobem mieszankę. Innymi słowy - po założeniu stożka niezbędna jest regulacja, a jak jest dany reduktor pracujący na granicy wydolności - może istnieć konieczność nawet jego wymiany na większy (więcej hp). Efekty powinny być takie - lepsze osiągi i większe spalanie LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 mam sekwencje w sunnym GA14DE i mam kilka pytanek 1 czy moge zalozyc stozek bez pozniejszego jezdzenia na jakies regulacje itd itp? 2 czy spalanie wzrosnie i pi razy oko o ile. 3 czy nie odbije sie to negatywnie na silniku thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 przy instalaci sekwencyjnego wtrysku gazu nie musisz sie niczym przejmowac i spokojnie możesz montować stożek zaś jeśli chodzi o instalacie gazowe 1 i 2 generacji to odradzam montowanie stożka :/ parowniki zazwyczaj nie wyrabiają z podawaniem gazu przy tak małym podciśnieniu jakie daje filtr stożkowy, przez co są duże kłopoty z regulacią dawki zwłaszcza na wolnych obrotach. oczywiście przy problamach z regulacią dawki moc auta raczej spadnie niż wzrośnie winc jaki sens ma stożek :/ zato połączenie BLOS + stożek i dobra regulacia gazu napewno będzie = Power niestety takie rozwiązanie kosztuje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 no ja mam sekwencje, czyli mam sie nie obawiac? moge rowniez zmajstrowac CAI? no i jak wtedy wzrosnie spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 spalanie raczej nie powinno wzrosnąć oczywiście jeśli nie zmienisz stylu jazdy jedyne co to poczujesz że autko zrobi sie troszke bardziej zrywne i to może cie skłaniać do mocnieszczego wciskania gazu no i większego spalania po zamontowaniu stożka można jeszcze jechać na przeregulowanie gazu tak by jeszcze troszke osiągi poprawić ale to by już trzeba bylo regulować na rolkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 jak zmajstrujesz CAI to troche więcej będzie palił zimnego powietrza jest masowo więcej w danej objętości przepływka to odczyta i komp będzie musiał troche więcej podlać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 no tak ale o ile? wiecej niz 2 litry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 raczej nie zauważysz obstawiam 0,5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 e to spoko. nawet nie ma o czym gadac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 wiecej gestego powietrza wiecej paliwa wiecej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.