INC Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 zeby nie robic offtopa w temacie o przyspieszeniu autek (tam moj filmik) wrzucam tu pytanie:) co zrobic z kiepskim dolem ?? jedyny moj mod to brak kata i przestawiony zaplon. dolne obroty sa tragiczne :/ dopiero okolo 3,5 - 4 tys dostaje konkretnego kopniaka :twisted: az do licznikowych 7tys ladnie cisnie... czy cai to poprawi ?? jesli tak to jaki ten cai trzeba zrobic zeby byl dol dobry ?? silniczek ga14de w n15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kiedyś czytałem teorie odnośnie CAI i było tam napisane, że długi dolot poprawia moment i dół, a krótki zwiększa moc, a co za tym idzie górę. Spróbuj zrobić na początek to co ja zrobiłem mając jeszcze taki silnik. Mianowicie przyciąłem ten seryjny plastikowy dolot jeszcze przed 'ostatnim zakrętem' tak, że kończył się przed akumulatorem, zamiast dochodzić pod samą lampę jak w serii. Potem poprowadziłem rurę wentylacyjną nałożoną na koniec seryjnego dolotu, która następnie przechodziła przez dziurę koło aku w nadkole i tam przymocowałem zipem koniec dolotu do wyciętej dziury w zderzaku - dokładniej wyciąłem zaślepkę w miejscu na halogen. Generalnie odczułem poprawę właśnie na dole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 i przeczysc przeplywomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kiedyś czytałem teorie odnośnie CAI i było tam napisane, że długi dolot poprawia moment i dół, a krótki zwiększa moc, a co za tym idzie górę. Spróbuj zrobić na początek to co ja zrobiłem mając jeszcze taki silnik. Mianowicie przyciąłem ten seryjny plastikowy dolot jeszcze przed 'ostatnim zakrętem' tak, że kończył się przed akumulatorem, zamiast dochodzić pod samą lampę jak w serii. Potem poprowadziłem rurę wentylacyjną nałożoną na koniec seryjnego dolotu, która następnie przechodziła przez dziurę koło aku w nadkole i tam przymocowałem zipem koniec dolotu do wyciętej dziury w zderzaku - dokładniej wyciąłem zaślepkę w miejscu na halogen.Generalnie odczułem poprawę właśnie na dole... przed rezonatorem czy rezonator zostawic ?? bo przed chwila sie wnerwilem :/ ruszylem ostro spod swiatel, mieli mieli.. tak slabo ale jednak i nagle LUP! od 3500 dopiero takie kopyto dostal ze az sie zdziwilem (mokro bylo dlatego tak dlugo mielil) czyli widac ze moment odpowiedni dopiero kolo 4000 jest :/ musze cos z tym zrobic bo ladnie lata jak na 1.4... tylko zeby mi sie gora nie zepsula bo jest cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Przytnij za, zostawiając rezonator. Potem pokąbinuj czy bez jest lepiej, czy może zostawiając go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kiedyś czytałem teorie odnośnie CAI i było tam napisane, że długi dolot poprawia moment i dół, a krótki zwiększa moc, a co za tym idzie górę Zgadzam sie z tym, u mnie sie poprawiła góra ale też kiedyś jak zaczynał jechać od 3300 to teraz jedzie od 2800-2900, ogólnie sie poprawiło w całym zakresie ale głównie na górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 czyli wkoncu jaki zrobic zeby lepiej od dolu ciagnal ?? zeby chociaz do 3 tysi to przesunac ale zeby nie starcic tego pierdykniecia po 4tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Hehe, zrób wszystko to co napisaliśmy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 no to najpierw musze kupic ta rure alu ta elastyczna zeby na fabryczny dolot zalozyc, i ostroznei z nia bo jedna juz popsulem nie wiedzialem ze nie mozna jej bardzo rozciagac bo sie rozlezie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 w moim przypadku cai poglebil dola w najczesciej uzywanym przedziale obrotow wiec trudno jest mi mowic ze to pomoze. popatrz na wykres i widac to wyraznie jak wyglada dolot tez widac na zdjeciach jak chcesz sie powaznie pozbyc dola w obrotach to nabadz droga kupna wieksze wtryski i prosiaka i udaj sie na strojenie na hamowni. wtryskami 270 cc obecnie dysponuje i moge sie ich pozbyc za rozsadna cene. tu przed strojeniem z mega dolem ktory nie pozwalal jezdzic po miescie: i juz po strojeniu (niebieski oczywista): a to co zamiescilem i cala reszta tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...076&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 heh.. no widzisz. najlepiej wlasnie prosiaka i sobie wszystko ladnie poustawiac. ale jaki jest sens kupowac smt do ga14de musze poprobowac z tym cai jednak... u malina_f1 po zalozeniu glupiej rury z imnym powietrzem do seryjnego dolotu ladnie sie poukladalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 ale jaki jest sens kupowac smt do ga14de musze poprobowac z tym cai jednak... u malina_f1 po zalozeniu glupiej rury z imnym powietrzem do seryjnego dolotu ladnie sie poukladalo idac tym tokiem myslenia jaki jest sens robic cokolwiek w 1.4 :?: rura kominkowa nie wystroisz wtryskow i zaplonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 ale jaki jest sens kupowac smt do ga14de musze poprobowac z tym cai jednak... u malina_f1 po zalozeniu glupiej rury z imnym powietrzem do seryjnego dolotu ladnie sie poukladalo idac tym tokiem myslenia jaki jest sens robic cokolwiek w 1.4 :?: rura kominkowa nie wystroisz wtryskow i zaplonu :D no nie chce rewelacji ale chce normalnej jazdy no ale masz racje.... trzeba w wakacje do jakiegos pomidorowo-ogorkowego raju pojechac i zarobic na to ;] za darmo nikt nie da a poki co musze wlasnie z ta rura pokombinowac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Grześiu CAI u CIebie powiększył doła bo miałeś zasyfioną przepływke jak cholera... Cięzko powiedzieć co jaki bybył rezultat na czystej wydaje mi się że w pełnym zakresie obr by była poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.