Gość KaDziesiątka Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Jak powinno być prawidłowo koło chłodnicy? U mnie przy korku chłodnicy jest króciec bez wężyka i bez zbiorniczka, który mógłby regulować poziom płynu w układzie. Na boku chłodnicy od strony tego króćca widać jakby tam czegoś brakowało. Jak jest w Waszych micrach? Zauważyłem, że ostatnio ubyło mi płynu z chłodnicy. Czy są to jakieś niepokojące objawy? W oleju nie zauwazyłem jego obecności. Wszystko działa na razie prawidłowo. Czasami po przyjeździe czuć zapach płynu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 U mnie koło chłodnicy jest zbiornik wyrównawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 A dysponujesz jakąś fotką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jakub_dalecki Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 u mnie nie ma żadnego zbiorniczka, płyn leje się i sprawdza poprzez zakrętkę na chłodnicy, wygląda to na rozwiązanie orginalne, spod korka wychodzi tylko wężyk do zbiorniczka na wyciekający nadmiar płynu (gdy się zagotuje lub wleje się za dużo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Inter Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Z tego co wiem i co jest u mnie to z chłodnicy wychodzi wężyk do zbiorniczka. Niby wszystko OK ale problem w tym że odchodzi tylko jeden wężyk. Chodzi mi o to że np. u mojego ojca w passacie '86 idą od chłodnicy dwa wężyki do jednego zbiorniczka wyrównawczego. Kidy u niego płyn rozszerzy sie to jednym wężykiem płynie sobie do zbiorniczka i tam tworzy sie ciśnienie. Potem jak ostygnie drugim wraca spowrotem do chłodnicy - tzw cyrkulacja. A u mnie w micrze niestety to co wpłynie do zbiorniczka to już do chłodnicy nie ścieknie bo jest tylko jeden węzyk i abiorniczek tuż pod korkiem ma dziurke przez którą płyn wycieka poprostu na ulice. I w tym cały problem że ta dziurka jest fabryczna. Ale na pocieszenie stawiam sobie fakt że w dużym fiacie było tak samo - co jakiś czas trzeba było dolać płynu. Jak znajde chwile woną to zrobie fotke zbiorniczka. Pozdroooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 I to mnie wkurza, że to urządzenie staje się aż tak obsługowe. Chwila nieuwagi i można mieć problem z silniczkiem no i non stop wyrzucany płyn w moim przypadku bezpowrotnie na ulicę - proszę o tę fotkę może coś będę kombinował z tym zbiorniczkiem, może jakaś adaptacja od innej bryczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 u mnie jest inaczej tzn. mam inny typ chlodnicy i spod korka idzie wężyk a na dole chłodnicy jet taki uchwyt i tam jest taka butekla ok 0,5l i do niej wchodzi ten wężykkiedys tam byla oryginalna butla z nissana ale ja zgubiłem i mam tam teraz butelke po płynie do mycia naczyń :wink: ci kilka miesiecy sprawdzam czy nie ma tam płynu ale zazwyczaj jest go jakies 0,5 szklanki i wlewam spowrotem do chlodnicy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rammy Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (...) non stop wyrzucany płyn w moim przypadku bezpowrotnie na ulicę (...) Nie chcę niepotrzebnie straszyć, ale u mnie jak zaczeło wyrzucać płyn z chłodnicy to był to objaw uszkodzonej uszczelki gowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Oby słowa Twe w spaliny się obróciły Będę zatem bacznie autko obserwował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czeczen Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ja bym na twoim miejscu sprawdzil czy nie wycieka gdzies plyn spod glowicy bo moze byc ze uszczelka przepuszcza gdzies na zewnatrz ja tak wlasnie mialem i troszke mi sie zagotowal tzn motor do wymiany :cry: wiec sprawdz to jak najszybciej, a co do tego zbiorniczka to jeszcze nie widzialem takiego patentu w k-10 no ale wszystko mozliwe pewnie zalezy od werski silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 hej blazej powiedz mi tylko jak ty masz ten akumulator założony ??? jakoś mi to nie pasuje... a swoją drogą masz chłodnice aluminiową? bo jakoś mi na taką wygląda :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 No to tak... Akumulator ma dwa plusy i dwa minusy... Bo to taki uniwersalny, że może być plus po prawej albo po lewej. I jeszcze do tego te bolce są cienkie - takie jak miałem w Micrze i do tego nakładki, że normalne klemy też mogą być. A chłodnica raczej aluminiowa, ale nawet w sumie niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.