Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nie chciał zapalic ? N15


Gość ynio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze, dzis wyszedlem rano przestawilem na parkingu samochod i bez problemu. teraz musialem kawalek przejechac i nie chcial zapalic. objaw taki :

kreci rozrusznik zalapuje , zdycha gasnie

i nic nie pomagalo dopoki nie dalem gazu (tzn pedał gazu) do odpalania. co to moglo byc?

nie mam instalacji gazowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo u mnie w almerce tez tak sie robi a dodatkowo czasami jak juz zapali to jeszcze obroty spadaja

wiec przyalnczam sie do pytania kolegi jak ktos wie co to jest to niech sie podzieli informacjami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to moglo byc?

 

ja sobie to tlumaczylem w N15 duza roznica temperatur. tak czasem po prostu bylo - ale rzadko pare razy w roku. jak byla spora zmiana - w jedna lub w druga - musialem dodawac gazu zeby kopnal. inaczej zdychal. samochod do dzisiaj sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_okecie

U mnie tez tak jest, kolejna masowa wada n15?? moze to ma zwiazek ze spadkiem obrotow po wysprzegleniu albo wrzuceniu na luz?? Macie te objawy?? Kurde musze sie zebrac i pojechac na czyszczenie przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie zawsze lane na full przy kazdym tankowaniu wiec ta przyczyna odpada

objawy sa takie ze albo wlasnie palic nie chce znaczy odpala i gasnie odrazu albo jak sie jedzie i np na swiatlach na luz wyzuce to obroty zamias 800 to 500 albo i mniej

tak se pomyslalem ze moze to wina przewodow WN ale nie wiem czy oby napewno :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez zawsze na full tankuje, teraz mam 3/4 baku. ale na 100% jest to wina paliwa. tak mi sie wydaje. moze wlasnie jakas woda sie zebrala albo cos. albo jakis smiec. dzis bez problemu furka palila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież po spryskaniu ten syf poleci dalej. Czy tylko mi się wydaje lepszym rozwiązaniem wymontownie przepustnicy i wyczyszczenie?

 

Zadaniem tego płynu jest rozpuszczenie tych drobnych zanieczyszczeń ;) Jednak myślę że gdzieś co 150 tyś. kilometrów wypadałoby wymontować przepustnice i ją wyczyścić po rozłożeniu. Czyszczenie za pomocą płynu chyba wtedy kiedy zaczynają falować i przygasać obroty biegu jałowego. Przedmuchanie przepustnicy naprawdę pomaga ;) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna.

Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna.

Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy...

Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna.

Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy...

Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem

zgadza się. wystarczy zimą jeździć z pustym zbiornikiem. ale teraz jest wiosna, a ludzie jeżdżą z pełnym :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna.

Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy...

Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem

zgadza się. wystarczy zimą jeździć z pustym zbiornikiem. ale teraz jest wiosna, a ludzie jeżdżą z pełnym :-)

 

Oj Saki... :mrgreen: mowie tylko, ze to moze byc przyczyna :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna.

Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy...

Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem

zgadza się. wystarczy zimą jeździć z pustym zbiornikiem. ale teraz jest wiosna, a ludzie jeżdżą z pełnym :-)

 

Oj Saki... :mrgreen: mowie tylko, ze to moze byc przyczyna :mrgreen:

wszystko może :D tak samo jak można mówić, że silnik się zatarł, bo 2 tysiące obrotów się przekroczyło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...