Gość ynio Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Kurcze, dzis wyszedlem rano przestawilem na parkingu samochod i bez problemu. teraz musialem kawalek przejechac i nie chcial zapalic. objaw taki : kreci rozrusznik zalapuje , zdycha gasnie i nic nie pomagalo dopoki nie dalem gazu (tzn pedał gazu) do odpalania. co to moglo byc? nie mam instalacji gazowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 to samo u mnie w almerce tez tak sie robi a dodatkowo czasami jak juz zapali to jeszcze obroty spadaja wiec przyalnczam sie do pytania kolegi jak ktos wie co to jest to niech sie podzieli informacjami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 :roll: brak obrotów biegu jałowego??? tzw. wolnych obrotów?? :roll: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primavera Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 co to moglo byc? ja sobie to tlumaczylem w N15 duza roznica temperatur. tak czasem po prostu bylo - ale rzadko pare razy w roku. jak byla spora zmiana - w jedna lub w druga - musialem dodawac gazu zeby kopnal. inaczej zdychal. samochod do dzisiaj sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 U mnie tez tak jest, kolejna masowa wada n15?? moze to ma zwiazek ze spadkiem obrotow po wysprzegleniu albo wrzuceniu na luz?? Macie te objawy?? Kurde musze sie zebrac i pojechac na czyszczenie przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 a moze to woda z benzy ?? ja tak mialem czasem jak tankowalem malo... teraz jak leje na full to problemu nei ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 U mnie tez tak jest, kolejna masowa wada n15?? Jak kolejna wada?? :shock: To ile jest tych masowych wad w N15?? :roll: :oops: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 no u mnie zawsze lane na full przy kazdym tankowaniu wiec ta przyczyna odpada objawy sa takie ze albo wlasnie palic nie chce znaczy odpala i gasnie odrazu albo jak sie jedzie i np na swiatlach na luz wyzuce to obroty zamias 800 to 500 albo i mniej tak se pomyslalem ze moze to wina przewodow WN ale nie wiem czy oby napewno :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ja tez zawsze na full tankuje, teraz mam 3/4 baku. ale na 100% jest to wina paliwa. tak mi sie wydaje. moze wlasnie jakas woda sie zebrala albo cos. albo jakis smiec. dzis bez problemu furka palila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Wyczysccie plynem STP do czyszczenia gaznikow przepustnice, spryskajcie przeplywomierz i po klopocie. B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profes Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ale przecież po spryskaniu ten syf poleci dalej. Czy tylko mi się wydaje lepszym rozwiązaniem wymontownie przepustnicy i wyczyszczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Ale przecież po spryskaniu ten syf poleci dalej. Czy tylko mi się wydaje lepszym rozwiązaniem wymontownie przepustnicy i wyczyszczenie? Zadaniem tego płynu jest rozpuszczenie tych drobnych zanieczyszczeń Jednak myślę że gdzieś co 150 tyś. kilometrów wypadałoby wymontować przepustnice i ją wyczyścić po rozłożeniu. Czyszczenie za pomocą płynu chyba wtedy kiedy zaczynają falować i przygasać obroty biegu jałowego. Przedmuchanie przepustnicy naprawdę pomaga :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna. Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna. Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy... Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna. Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy... Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem zgadza się. wystarczy zimą jeździć z pustym zbiornikiem. ale teraz jest wiosna, a ludzie jeżdżą z pełnym :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna. Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy... Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem zgadza się. wystarczy zimą jeździć z pustym zbiornikiem. ale teraz jest wiosna, a ludzie jeżdżą z pełnym :-) Oj Saki... :mrgreen: mowie tylko, ze to moze byc przyczyna :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 o czym wy mówicie? Zmiany temperatur? teleportował się ktoś z antarktydy do kongo? Woda w paliwie? Czy wy tankujecie u pana henia w garażu co ma własną rafinerię? Skąd ta woda tam niby, skoro ludzie piszą jeszcze, że tankują do pełna. Problem świadczy o zabrudzeniu przepustnicy, albo kłopotach z zapłonem. Nie wiem, może świece, może przewody, może cewka zapłonowa, może moduł zapłanowy... Wystarczy zima ciagle jezdzic z prawie pustym zbiornikiem zgadza się. wystarczy zimą jeździć z pustym zbiornikiem. ale teraz jest wiosna, a ludzie jeżdżą z pełnym :-) Oj Saki... :mrgreen: mowie tylko, ze to moze byc przyczyna :mrgreen: wszystko może tak samo jak można mówić, że silnik się zatarł, bo 2 tysiące obrotów się przekroczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.