darek101120 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 jak bylem na przegladzie w ASO mój mechanior dopatrzyl sie ze przy silniku od spodu w paru miejscach pojawily sie ogniska rdzy niewielkie ale zawsze to rdza. Kazal mi to zakonserwowac. dzisiaj zjechalem 4 lakiernikow i zaden z nich niechcial podjac sie konserwacji tlumaczac ze takie samochody sa zakonserwowane fabrycznie i ich sie niekonserwuje. No to zglupialem 4 kolesi powiedzialo mi to samo :shock: znajomy z ASO mowil zeby zakonserwowac a tu nie ma gdzie :sad: I teraz mam pytanie czy ktos z forumowiczow konserwowal spód samochodu??? a jak tak to jakimi srodkami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ponoc blachogum jest dobry ja bede w lipcu blachogumem dwa samochody robil.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 a jak nabede jakis srodek do konserwacji to jak to zrobic?? zdrapac rdze dac podklad jakis????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 podpisuje sie pod pytaniem bo u mnie tez pojawilo sie ognisko rdzy na tylnej klapie:( chyba bity byl biedaczek buuuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 mój byl walony w prawy bok ale nie za mocno poszla lampa, blotnik i amor. lampa nowa blotnik nowy i malowany amor nowy i troche klepania i teraz tez mi sie pokazalo rdzy troche na podwoziu przy silniku 3 male ogniska ale trzeba zlikwidowac zaraze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 no jak konserwujesz spod to tak: 1.myjesz dokladnie spod, b dokladnie... tam gdzie odpada to zdrapac 2.czekasz az wyschnie i jedziesz blachogumem grunt zeby byl dobrze wymyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 blachogum to jakaś substancja typu bitex? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bernas1977 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 podpisuje sie pod pytaniem bo u mnie tez pojawilo sie ognisko rdzy na tylnej klapie:( chyba bity byl biedaczek buuuuu Wcale nie musiał być bity - ja mam od nowości N16 2002 i już po roku tylną klapę brał rudy - ten typ tak ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 blachogum to jakaś substancja typu bitex? dokladnie nie wiem bo jeszcze nie mialem stycznosci tylko polecany przez kilku moich znajomych... ponoc lepszy niz bitex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 jak bedziesz miał to daj znać jak to sie nazywa i gdzie kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 jak bedziesz miał to daj znać jak to sie nazywa i gdzie kupić ponoc w sklepach automoto, a ile kosztuje to ten znajomy co ost robil nie pamieta... ale cos okolo 45pln puszka ktora na cale podwozie golfa starczyla i jeszcze zostalo ja bede robic w lipcu wiec nei wiem czy bys tyle czekal wczesniej nie mam dostepu do kanalu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ja robiłem w tamtym roku. Używałem preparaty Tectyl Valvoline, ale najpierw użyłem Fosol(odrdzewiacz) Najlepiej się pracuje na podnośniku a nie kanale, ale trzeba mieć do niego dostep :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 fosol podstawa 8) tez nim najpierw odrdzewialem, a potem bitex w sprayu - ale to lipa, taki w sparyu dobry jest do zamknietych struktur, widzialem jescze taka puche u lakiernika o pod kompresor sie podlazca -takim czyms progi sie robi, może to jest wlasnie blachogum :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Darek, jakoś mi się wierzyć nie chce, że nie możesz znaleźć zakladu, który zrobi ci konserwację podwozia. Ja poszukałem i znalazłem i to za super cenę - 120 zł z profilami. Poszperaj w panorami firm - telefon w rękę i na 100% coś znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacko Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 tlumaczac ze takie samochody sa zakonserwowane fabrycznie i ich sie niekonserwuje. No to zglupialem 4 kolesi powiedzialo mi to samo :shock: znajomy z ASO mowil zeby zakonserwowac a tu nie ma gdzie :sad: mi to samo powiedział gość na przeglądzie, tylko że rdza była widoczna na belkach pod silnikiem...niby nic wielkiego ale konserwacja fabryczna w koncu nie jest dożywotnia i mechaniczne uszkodzenia dają efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 drodzy koledzy bede szukal dalej oczywiscie ale w poniedzialek narazie nie mam czasu. Kalisz to jedno wielkie zadupie i ciezko tu o dobrego mechanika. Jutro jade na wymiane gum oslaniajacych amory bo popekaly a w poniedzialek szukam dalej. dzieki wszystkim za pomoc :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rumun Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 http://www.autowis.com.pl/?dzial=20 lub Wola 0226322323 ale jest cena :shock: za almerke N15 500 zł pełne z profilami zamkniętymi jak ktos ma taniej i solidnie to chetnie skorzystam bo powiem ,,,, 500 zł to sporo i jeszcze samochód oddaja max po 3 dniach zależy od pogody P.S potrzebuje jakiś solidny i tani zakład blach/lakierniczy , trzeba kilka drobiazgów zrobic po zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Witam po dłuższej przerwie no ale cóż wiosna... Postanowiłem nie zakłądać nowego topica w przyszłym tygodniu zamierzam zakonserwować progi od środka jest tam już trochę rudej ale bez jakiś purchli... dziś pościągałem plastikowe nakładki z progów i pooglądałem jak to wygląda i pytanie jakiego preparatu najlepiej użyć?? Co polecacie?? chciałbym żeby takowy preparat wchodził w reakcję z rudą i zatrzymywał jej działanie... no i oczewiście preparat tylko w spreju z długą rureczką która ładnie rozpryskuje specyfik w kilku kierunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Witam po dłuższej przerwie no ale cóż wiosna... Postanowiłem nie zakłądać nowego topica w przyszłym tygodniu zamierzam zakonserwować progi od środka jest tam już trochę rudej ale bez jakiś purchli... dziś pościągałem plastikowe nakładki z progów i pooglądałem jak to wygląda i pytanie jakiego preparatu najlepiej użyć?? Co polecacie?? chciałbym żeby takowy preparat wchodził w reakcję z rudą i zatrzymywał jej działanie... no i oczewiście preparat tylko w spreju z długą rureczką która ładnie rozpryskuje specyfik w kilku kierunkach Witam ja tez ostatnio konserwowalem progi w mojej nysce pupilem na allegro APP Link do preparatu srodek suuper reaguje z rdza fajnie zabezpieczyl, i to co wazne max dluga rureczka do tego (inne ktore ogladalem mialy max 15 cm) jak chcesz konserwowac jeszcze klape tylnia i przednia to kup 2 bo 1 to troche malo (chyba ze ja za duzo dowalilem w progi) podobno najlepiej to zrobic z 2 razy i spokuj na jakis czas. Jak cos to sluze dodatkowym info Pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mach Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ja konserwowałem całe podwozie i progi sam.Miałem to szczęście,że kolega użyczył mi kanału.Całe podwozie przejechałem preparatem ala bitex ale droższym(niestety nie pamiętam nazwy), a w progi wpuściłem środek do konserwacji komór zamkniętych.Faktycznie lepiej to zrobić ze 2 razy gdyż preparat wycieka otworami i nie można go naraz za dużo wpuścić.Almera w progach ma tyke otworów,że spokojnie można dojść w każdy zakamarek wpuszczając pokolei wężyk,który jest w zwstawie. A co do tego,że nikt się nie chciał podjąć konserwacji to nie mogę tego zrozumieć.Nawet w instrukcji jest napisane,żeby sprawdzać stan konserwacji podwozia i w razie potrzeby go uzupełnić!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 zrobiłem raz progi ale prepeartem bola czy jokoś tak... szybk to schodzi wzasadzie wpuściłem tylko z tyłu bo tam są newralgiczne miejsca no i czynnośc powtórzę za jakieś 2-3 miechy koszt 17zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Wreszcie znalazlem zaklad co wykonuje konserwacje samochodow :razz: i teraz potrzebuje waszej rady co do cen czy niezdzieraja przypadkiem a wiec tak -za konserwacje samego podwozia i nadkola 250 pln -za konserwacje calego samochodu podwozie progii tam cos w srodku jeszcze dokladnie nie wiem co w tym jest bo szefa nie bylo tylko z pracownikiem rozmawialem to wolaja sobie 450 pln. Czy te ceny to nie zdzierstwo???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Wydaje mi sie ze w miare. Ja konserwowalem podwozie i progi i na poczatku zaspiewal 220pln ale spuscil na flaszke wiec za 200 mialem. Full konserwacja u niego 400-450pln wiec wydaje mi sie w miare. Nie mam pojecia jak jest gdzie indziej ale w oijej okolicy to takie ceny chodza. No chyba ze chcesz na myjni gdzies u jakiegos "znachora" bo tez takiego znalazlem i za 140 podwozie ale zakladzik byl jakis "szemrany" wiec wybralem 2 opcje Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 dzieki za szybka odpowiedz zrobie calosc za 450 pln i bedzie z glowy na 5 lat bo tyle mam zamiar ta almerka jeszcze pojezdzic 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 po 5 latach to już nic z tego nie pozostanie podwozie trzeba co roku ze 2x umyć po zimie i uzupełnić ubytki w zabezpieczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.