Gość przemek1983 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 witam kupilem nie dawno almere 1.6 i mam centralny zamek z kluczyka oryginal a chce sobie dolozyc alarm . montowalem juz wczesniej alarm wiec z tym nie bedzie problemu ale nie mam pojecia gdzie jest i jak sie podlaczyc pod oryginalny sterownik centralnego. prosze o pomoc . p.s. nie mam kasy zeby placic 200 zl za montaz alarmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 witam kupilem nie dawno almere 1.6 i mam centralny zamek z kluczyka oryginal a chce sobie dolozyc alarm . montowalem juz wczesniej alarm wiec z tym nie bedzie problemu ale nie mam pojecia gdzie jest i jak sie podlaczyc pod oryginalny sterownik centralnego. prosze o pomoc . p.s. nie mam kasy zeby placic 200 zl za montaz alarmu Moduł zamka centralnego w almerze N15 znajduje sie pod kierownica po prawej stronie. Musisz odkrecic plastikowa dolna obudowe pod kierownica i zobaczysz go po prawej stronie. Zaraz obok niego jest moduł immobilizera i moduł sterowania sygnalizacji wlaczonych swiateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemek1983 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Moduł zamka centralnego w almerze N15 znajduje sie pod kierownica po prawej stronie. Musisz odkrecic plastikowa dolna obudowe pod kierownica i zobaczysz go po prawej stronie. Zaraz obok niego jest moduł immobilizera i moduł sterowania sygnalizacji wlaczonych swiateł. To teraz juz wiem gdzie sie znajduje . jesli ktos wie jak sie podlaczyc pod centralke dwoma przewodami od alarmu jeden zamyka drugi otwiera w którym miejscu sie mozna wpiac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Moduł zamka centralnego w almerze N15 znajduje sie pod kierownica po prawej stronie. Musisz odkrecic plastikowa dolna obudowe pod kierownica i zobaczysz go po prawej stronie. Zaraz obok niego jest moduł immobilizera i moduł sterowania sygnalizacji wlaczonych swiateł. To teraz juz wiem gdzie sie znajduje . jesli ktos wie jak sie podlaczyc pod centralke dwoma przewodami od alarmu jeden zamyka drugi otwiera w którym miejscu sie mozna wpiac ? Z tego co wiem powinna tam wisiec kosta do ktorej jest lub nie zaczepiony specjalny modol do oryginalnego pilota od centralnego zamka. Z tego co mi sie wydaje powinienes sie wpac w ta kostke, a nie w sama centralke od zamka. Radze obejrzec schemat elektryczny, moze ktos ma forum. U mnie na kostce jest taki modul i uzywam oryginalnego pilota do zamykania drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 nie masz kasy, a montujesz alarm? dobry kosztuje tysiaka. Po co ci on? i tak nikt nie zwraca uwagi na wyjące alarmy. Jak chcesz sobie zabezpieczyć auto przed kradzieżą, to załóż lepiej ukryty włącznik pompy paliwa, zapłonu, czegokolwiek. Wtedy nie ma siły by ci ukradli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Moduł zamka centralnego w almerze N15 znajduje sie pod kierownica po prawej stronie. Musisz odkrecic plastikowa dolna obudowe pod kierownica i zobaczysz go po prawej stronie. Zaraz obok niego jest moduł immobilizera i moduł sterowania sygnalizacji wlaczonych swiateł. To teraz juz wiem gdzie sie znajduje . jesli ktos wie jak sie podlaczyc pod centralke dwoma przewodami od alarmu jeden zamyka drugi otwiera w którym miejscu sie mozna wpiac ? podlaczyles juz ten alarm? znalazles ta kostke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemek1983 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 znalazlem trzy kostki pod kierownica ale nie mam pojecia ktora jest do centralnego . jedna biala a dwie czarne . moge bezposrednio podlaczyc alarm pod ta kostke (pod ta ktorej jeszcze nie znalazlem) czy musze miec odzielna centralke i dopiero podlaczyc pod centralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 znalazlem trzy kostki pod kierownica ale nie mam pojecia ktora jest do centralnego . jedna biala a dwie czarne . moge bezposrednio podlaczyc alarm pod ta kostke (pod ta ktorej jeszcze nie znalazlem) czy musze miec odzielna centralke i dopiero podlaczyc pod centralny Skoro znalazles 3 kostki, to sprawdz ktora prowadzi do modulu centralnego zamka, a to czy do tej kostki mozesz bezposrednio podpiac alarm tego nie wiem. Jak mowilem wczesniej, ja do tej kostki podpialem oryginalny modul nissana do sterowania pilotem. Nie wiem czy kolory tych 3 kostek maja znaczenie, bo calkiem mozliwe, ze w roznych latach produkcji mogly miec inne kolory. Proponuje udac sie do elektryka jesli jest taki problem. Jesli Alarm potrafisz sam zalozyc, to zrob to, a elektryk podepnie tylko centralny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemek1983 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zrobie tak jak mowisz zaloze sobie alarm a z centralnym podjade do elektryka i niech on tym sie zajmie wole nie ryzkowac spalenia czegos dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Czyli problem rozwiazany, mozna zamknac temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Przemek nie pod kierownica szukaj tylko nad nogami. Mniej wiecej pomiedzy kierownica a nawiewami. Jak alarm zalozysz to i to powinienes rozpracowac. Wez probowke 12V, podlacz do masy i poszukaj przy sterowniku w kostce. Proboj moze ma sterowanie masa to ci sie bedzie zamykala i otwierala jak znajdziesz odpowiedni pin. A jak nie to zmien aby przez probowke szedl "+" i tak sprawdz po kolei. Tyle ze przez przekazniki musisz puscic wtedy sterowanie zamkiem z alarmu. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Przemek nie pod kierownica szukaj tylko nad nogami.Mniej wiecej pomiedzy kierownica a nawiewami. Jak alarm zalozysz to i to powinienes rozpracowac. Wez probowke 12V, podlacz do masy i poszukaj przy sterowniku w kostce. Proboj moze ma sterowanie masa to ci sie bedzie zamykala i otwierala jak znajdziesz odpowiedni pin. A jak nie to zmien aby przez probowke szedl "+" i tak sprawdz po kolei. Tyle ze przez przekazniki musisz puscic wtedy sterowanie zamkiem z alarmu. Sławek pisalem to wyzej a piszac pod kierownica mialem na mysli to co Ty napisales, a nie obudowe pod kolumna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tost30 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Mam almere i podobnie jak kolega centralny zamek otwierany z kluczyka , chciałbym zamontować sam sterownik centralnego z pilotem bez alarmu. Na allegro same sterowniki są od 60 złoty Jaki model z allegro polecacie , który bedzie współpracował na 100% z almerą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Widzę, że tutaj chyba nikt nigdy nie wpinał sie pod centralal orginalnego. Po pierwsze pod nogami to można znaleźć grzyba, a nie przewód sterujący centralem. Ci którzy chcą to zrobić i się troszkę znają to podpowiadam, że jest on sterowany jednym przewodem jak np. w MErcedesie, ale nie przemiennie "+"i"-" tylko plusem i jego brakiem. Jeżeli jest podany masa cały czas to central otwarty, jeżeli jej nie ma to zamki są zamknięte. A no i jak kupicie alarm, który steruje dwoma przewodami to musicie podłączyć przez specjalną kostke, która bedzie tym regulować lub dla lub dla tych co chcą zaoszczędzić dosłowne 50gr. z dwóch przekaźników. Jak ktoś nie ma wogóle o tym pojęcia to niech nie robi. Kto zdlany moge napisac co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Może to coś Ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.