Gość pawel_24 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Czy to mozliwe ze po przyspieszeniu załopnu o jakies 3 mm zeby zaczoł brac olej :sad: .Chce nadmienic ze spalanie na gaźie spadło do 7 litrów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 a czy przed przestawieniem sprawdzales stan oleju? i ile jezdziles z przestawionym zaplonem zanim sprawdziles stan?... moze poprostu zawsze ci bal olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Czy to mozliwe ze po przyspieszeniu załopnu o jakies 3 mm zeby zaczoł brac olej :sad: .Chce nadmienic ze spalanie na gaźie spadło do 7 litrów . A ile palił Ci przed przyspieszaniem, bo ostatnio się zastanawiam czy tego u siebie nie zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_24 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Mieścił sie w 10 a tak około 9,5l.Panowie załozyłem teraz opony 175/60r13 i mam pytanko czy aby nie zacznie wiecej brac paliwka?Wcześniej miałem 165/70r13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 na mnije napewno nie licz. a wiecej.. nie wykluczone;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Mieścił sie w 10 a tak około 9,5l.Panowie załozyłem teraz opony 175/60r13 i mam pytanko czy aby nie zacznie wiecej brac paliwka?Wcześniej miałem 165/70r13 nie przesadzasz z wkrecaniem sobie paranoji ?? powiem ci ze jesli te nowe opony sa lepse jakosciowo to nawet mniej paliwka ci moze brac a co do oleju to raczej zaplon nie ma nic wspolnego z tym... u mnie narazie 3tys km na przestwionym i nie bierze oleju co do gazu... pamietaj ze na zbyt ubogiej mieszance nie mozesz jezdzic lepiej skocz na ustawienie AFR bo tloki powypalasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 na przestrzeni paru tysiecy km musze stwierdzic ze roznica miedzy zimowkami 165 a letnimi 185 w spalaniu jest przynajmniej zadna. ostatnio mialem trase dosc spokojna i na letnich 185 napompowanych do 2,3 bara spalil 7,5 l gazu na setke wynik ktorego nigdy nie osiagnal na wezszych zimowkach. malotego zauwazylem ze kreci sie kierownica lzej - nie mam wspomagania i jakby latwiej mu sie przyspieszalo. raz tylko zgarnal na trasie 6,4 l ale pb na calorocznych 155. jak mi sie miesci w okolicy 8,5 litra srednio przy jedzie mieszanej to jest naprawde git. pozdrawiam slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 malotego zauwazylem ze kreci sie kierownica lzej - nie mam wspomagania HA!! a mi mowili ze mi sie zdaje po zmianie z 175 kormorana na 205 bfgoodrich tez mi sie lzej kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 tez mam przyspieszony zaplon i zadnego oleju mi nie bierze. A co do wiekszych kol i lzejszego krecenia, w glownej mierze zalezy to od miekkosci gumy, tez jak sie przesiadlem z zimowek 175/70/r13 na 195/50/r15 teraz lzej mi sie kreci - ale w moim przypadku wlasnie miekkosc gum to poprawia. Mam sportowa mieszanke Markguma, rewelacyjnie trzyma asfaltu ale pewnie szybciej sie zetrze oponka jak jest taka miekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.